כותרות אחרונות
Search

מועדון 'הארלי דוידסון' חובר לקבוצת 'גמאני' בהפנינג ענק תחת השם 'גמאני עושה רעש' למען העלאת המודעות לבדיקה מוקדמת של סרטן השד

לרגל חודש המודעות לסרטן השד !

מועדון 'הארלי דוידסון' חובר לקבוצת 'גמאני' בהפנינג ענק תחת השם 'גמאני עושה רעש' למען העלאת המודעות לבדיקה מוקדמת של סרטן השד זו השנה החמישית.

האירוע אשר יתקיים ביום שישי ה 19.10 במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, יכלול הפנינג ענק של מתחם פינוקים ורכיבת אופנועים עם בנות עמותת 'גמאני' ברחבי תל אביב/

 

אירוע גמאני עם הארלי דוידסון – צילום ינוקא

 

נתוני הסטטיסטיקה מצביעים על כך שאחת מ-6.5 נשים, יחלו בסרטן השד. "גמאני – גם אני חליתי בסרטן השד", היא קבוצת פייסבוק המונה אלפי נשים מרחבי הארץ, אשר תומכות זו בזו במאבקן בסרטן השד ובקריאה לקדם את המודעות לבדיקה והגילוי המוקדם של סרטן השד, אשר מגדילים את סיכויי ההחלמה ב 90%.

 

קבוצת 'גמאני' חברה לפני חמש שנים לקבוצת 'אלבר', יבואנית 'הארלי דוידסון' בישראל ולאחר שבשנה שעברה השתתפו באירוע 1,500 אנשים, גם השנה הן תקיימנה אירוע הפנינג, שבשיאו רכיבה משותפת של אופנוענים, הארליסטים וכל אופנוען אחר שיחפוץ להצטרף, לצד אוטובוס פתוח, מרחבת סוכנות 'הארלי דוידסון' בחולון, במסע צבעוני ורעשני ברחבי העיר תל אביב, עם עצירה בקניון עזריאלי תל אביב.

 

אירוע גמאני עם הארלי דוידסון – צילום ינוקא

 

במסגרת המסע תחת השם 'גמאני עושה רעש', האופנוענים והבנות יעבירו את המסר החשוב: "גילוי מוקדם של סרטן השד מציל חיים – לכי להיבדק". עם חזרתם למתחם 'הארלי דוידסון', יזכו הבנות והמלווים לבלות בהפנינג גדול במסגרתו יוצעו להם עמדות מסאג', כיבודים, איפור ומוזיקה.

 

אירוע "גמאני עושה רעש" יתקיים בסוכנות הארלי דוידסון ברחוב המלאכה 6 חולון ביום שישי 19.10, החל מהשעה 10:30

 

דפי פייסבוק בהם יפורסם האירוע:

https://www.facebook.com/Harley.Davidson.Israel/

https://www.facebook.com/groups/272223599526214/

https://www.facebook.com/groups/1606781339622628/

 

סרטון 'הארלי דוידסון' וקבוצת 'גמאני' 2017:

https://www.youtube.com/watch?v=fD8unVILhzk