כותרות אחרונות
Search

משה להב "הטיש הגדול" מגיע לשרונה תל אביב ! מוצ"ש 20.8.16 בשעה 20:30

משה להב "הטיש הגדול" מגיע  לשרונה תל אביב !

במסגרת קונספט אירועי הקיץ של שרונה –  SARONA AFTER 18:00  

מוצ"ש  20.8.16  בשעה 20:30  ברחבה המרכזית , שרונה תל-אביב

הכניסה חופשית

משה להב , "הטיש הגדול" מגיע לשרונה עם המופע הותיק והמדובר שלו בערב שירים ישראלים.  המופע המצליח כבר מזמן אינו רק ערב שירה, אלא  תופעה חברתית מרתקת ומרגשת בה מתכנס קהל רב סביב הכריזמטיות של להב.

במופע מעניין ומרענן המבוסס על השירים הישראליים, בהם הוא שולט ללא עוררין ומפיח בהם חיים, ובלי אפקטים דרמתיים, שירונים ושקופיות, הוא מצליח לכבוש ולהסעיר את קהלו בכל ערב מחדש בדו שיח מילולי ומוזיקלי, ולזקק את הישראליות במיטבה.

המופע אינו בעל מבנה קבוע, ובלי סט שירים מוכן, אלא זורם עם הקהל תוך הבנת הלך הרוח המתהווה באותו ערב , דבר היוצר מופעים השונים אחד מרעהו.

tish 1

הקהל הינו שותף פעיל ומלא ומתווה ביחד עם להב את אופיו של המופע, ואלפי ישראלים כבר נשבו בקסם המופע והשירים, הביצוע, התעלות הרוח, תחושת ה-"ביחד"  מה שמחזיר אותם פעם אחר פעם לכל הופעה.

אירועי  הקיץ בשרונה – Sarona after 18:00    

בכל ערב מהשעה 18:00 במהלך הקיץ, שרונה מציעה אירועי תרבות, קולינריה ושופינג פתוחים לקהל ללא תשלום, בין היתר הופעות חיות, קבלת שבת מוסיקאלית, קרקס רחוב, אירועי חוצות ויריד אמנים, הקרנת סרטי קולנוע (בשיתוף דוקאביב ויס דוקו), שיעורי ריקודים לטיניים ועוד. לפרטים מלאים – כנסו לעמוד הפייסבוק של שרונה .

 

ההופעה פתוחה לקהל ומיועדת לכל המשפחה

מוצ"ש  20.8.16  בשעה  20:30 , שרונה תל-אביב, ברחבה המרכזית.

הכניסה חופשית