כותרות אחרונות
Search

משרד התיירות של הפיליפינים יוצא בקמפיין חדש להדגשת חשיבות תיירות בת קיימא ותיירות אקולוגית.

התמונה באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT)

 

משרד התיירות של הפיליפינים יוצא בקמפיין חדש להדגשת חשיבות תיירות בת קיימא ותיירות אקולוגית, הכוללת בין השאר שימור הטבע, הסביבה ובעלי חיים בארץ האיים האקזוטית.

הפיליפינים תארח בין ה-14 ל-16 למרץ 2022 את וועידת התיירות העולמית WTTC, בהשתתפות הצמרת העולמית של תעשיית התיירות.

 

משרד התיירות של הפיליפינים יוצא בימים אלה בקמפיין חדש להדגשת חשיבותה של תיירות בת קיימא, המעודדת את שימור הטבע והסביבה ושימור בעלי חיים, תוך מתן חוויה משמעותית לתיירים הרבים שיפקדו את הפיליפינים לאחר שהשמים ייפתחו למבקרים מרחבי העולם.

 

התמונה באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT)

 

אחד מהיעדים המומלצים לטרק בפיליפינים הטרופית והאקזוטית הוא La union בקרבת סאן פרננדו (מצפון מערב למנילה). הטרק, מעין אמבטיית יער, מוביל דרך צמחייה עבותה למפלי Tangadan , שם ניתן לטבול במים הצוננים בטבע הפראי והמיוחד של הפיליפינים. אוהבי הטרקים ימצאו הנאה גדולה  ב- Masungi Georeserve –  מסלול של 3 שעות בתוך שמורת טבע מדהימה, צמחייה עבותה עם תצורות מדהימות של סלעי גיר והכל בתוך טבע פראי וגשרים תלויים. במרחק של כשעה וחצי נסיעה ברכב ממנילה.

 

אל נירו – צילום: ארווין לים

 

האי בוהול מציע למבקרים בו שלל אטרקציות תיירותיות. אחת מהן, שמתחברת לתיירות בת קיימא, היא צפייה בדולפינים באי Pamilacan  שבמרכז בוהול. באי ניתן לצפות בסוגים רבים של דולפינים ולוויתנים. בזכות חוקים להגנה על בעלי החיים הימיים וחינוך לשימור הסביבה הימית – הפך האי לשמורת טבע מיוחדת, שאוסרת ציד של דולפינים ולוויתנים. אל נידו שבפלאוואן מהווה גן עדן לחובבי שייט קיאקים. מפרצונים מרהיבים עם מים בצבעים תכולים ירוקים וסלעי גיר לאורך הלגונות המרהיבות. אחת האטרקציות הלא מספיק מוכרות באי שיארגאו, הוא ביקור בשמורת יער המנגרובים. מנגרובים הם עצים ושיחים הגדלים בתוך מים מלוחים או במים מליחים באזורי אקלים טרופיים וסוב טרופיים. המבקרים בשמורה יכולים להצטרף לסיור בסירה בשטחים העצומים שבהם צומחים 27 זנים שונים של מנגרובים, מתוך 70 בעולם כולו.

 

התמונה באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT)

 

בתוך כך הכריזה פעם נוספת שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, כי הפיליפינים תארח בין ה-14 ל-16 למרץ 2022 את וועידת התיירות העולמית הגדולה WTTC, בהשתתפות יותר מ- 800 נציגים מרחבי העולם. בוועידה יהיה ייצוג מכובד למנכ"לים, נשיאים ונציגים בכירים של 100 החברות הגדולות בעולם בתחום התיירות. כמו כן, תינתן במה למאות אתרי תיירות מרחבי העולם.

 

התמונה באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT)

 

הפיליפינים מהווה עולם קסום עם 7,641 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת.

 

התמונה באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT)

 

המבקרים בפיליפינים יגלו שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה, בהם שבטים נידחים המנהלים אורח חיים מסורתי מזה אלפי שנים. מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה. חווית טיול בלתי נשכחת למשפחות, לקבוצות, לירח דבש ולתרמילאים.

 

www.itsmorefuninthephilippines.co.il

www.morefunawaits.com