כותרות אחרונות
Search

"ניסו רהיטים" משיק קולקציית כריות צבעונית בעיצוב יוקרתי.

צילום: יח"צ

 

"ניסו רהיטים" משיק קולקציית כריות צבעונית  בעיצוב יוקרתי.

תקופת האביב ואיתה חג הפסח הם התירוץ המושלם לחדש את מראה הבית עם נגיעות של צבע  ואקססוריז משלימים. כל מה שצריך זה טאצ' קטן וטרנדי בכדי ליצור מראה רענן, מעוצב ועדכני. מותג העיצוב "ניסו רהיטים", המתמחה בעיצוב וייצור רהיטי יוקרה על פי  דרישות הלקוח, משיק  בימים אלה קולקציית כריות עם עיצובים ייחודיים בשלל צבעים וטקסטורות למראה יוקרתי ואופנתי. 

 

צילום: יח"צ

 

כיפה אדומה

צילום: יח"צ

 

כרית מעוצבת, יוקרתית ואלגנטית המשלבת נוחות וסטייל תחת אותו המוצר. בעלת טאצ׳ אקסקלוסיבי המותאם למגוון רחב של סוגי רהיטים ועיצובים. הכרית שיוצרה בתהליך קפדני, עשויה מטקסטיל איכותי בשילוב קווי מתאר דומיננטיים בתפירה עילית המעניקים לה עמידות לאורך זמן.

מחיר: 580 ₪

 

כרית היער

צילום: יח"צ

 

כרית מעוצבת יוקרתית ואלגנטית, בעלת טאצ' ייחודי, אשר עשויה עור משובח, אשר זכתה לתשובת ליבו של ניסו, כששילב בעבודת ידו ריבועי עור עם מסגרת היקפית תפורה. הכרית תשתלב בכל חלל מעוצב ותוסיף חן והדר לכל כורסא, ספה או מיטה.

מחיר: 960 ₪  

 

כרית פוני שחור

צילום: יח"צ

 

כרית יוקרתית ואלגנטית עשויה בעבודת יד מעור פוני משובח בשילוב ריבועי עור ומסגרת היקפית תפורה. הכרית תשתלב בכל חלל מעוצב ותוסיף חן והדר לכל כורסא, ספא או מיטה.

מחיר: 960 ₪   

 

כרית שחור מוקסם

צילום: יח"צ

 

כרית עשויה טקסטיל משובח בשילוב עור איכותי, בעבודת יד עם בשילוב ייחודי של עור ובד עם דוגמא טרנדית. הכרית בעיצוב הייחודי תעניק טאץ' ייחודי לכל פינה בבית בה תונח למראה מתוחכם ושיקי. . הכרית תשתלב בכל חלל מעוצב ותוסיף חן והדר לכל כורסא, ספה או מיטה.

מחיר: 460 ₪

 

כרית יויו כאמל

צילום: יח"צ

 

כרית עור מעוצבת, יוקרתית, בעלת צבע ייחודי, אשר עשויה עור משובח, משולבת במשולשי עור עם מסגרת היקפית תפורה. הכרית תשתלב בכל חלל מעוצב, ותוסיף אור וברק.

מחיר: 960 ₪

 

ניתן להשיג:  הרב ידידה פרנקל 10 תל אביב

www.niso.co.il