כותרות אחרונות
Search

נספרסו משיקה מהדורה מוגבלת של CAFEZINHO do BRASIL – הטעם האותנטי של קפה ברזילאי

בהמשך למשחקים האולימפיים בברזיל, נספרסו משיקה מהדורה מוגבלת של CAFEZINHO do BRASIL  – הטעם האותנטי של קפה ברזילאי

בברזיל קפה הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום, וליתר דיוק, הCAFEZINHO – שמשמעותו בפורטוגזית היא "קפה קטן". הקפהזינו- אספרסו קטן ועוצמתי, נמצא ברוב הסיטואציות החברתיות של הברזילאים- בברכת "ברוך הבא" לאורח בבית, בפגישת עסקים לפני חתימה על הסכם ובשיח חברי בבתי הקפה המקומיים.
בהשראת תרבות הקפה העשירה של ברזיל, יצרו מומחי הקפה של נספרסו את ה CAFEZINHO do BRASIL- תערובת קפה ייחודית ומלאת עוצמה, בפרופיל הטעם המועדף על הברזילאים.

כדי להגיע לתערובת הקפה האותנטית ביותר, דיברו מומחי הקפה של נספרסו עם עשרות מקומיים כדי לגלות יחד איתם מהו פרופיל הטעם המועדף עליהם של ה"קפהזינו". על סמך העדפותיהם ובהשראת תרבות הקפה המושרשת בברזיל, הצליחו לפתח תערובת קפה בעלת תווים וארומות אותנטיים המשקפים את טעם הקפה הברזילאי האהוב.

אלכסיס רודריגז, מומחה קפה העולמי של נספרסו: "המקומיים לימדו אותנו מהו פרופיל הקפה של "הקפהזיניו" המועדף עליהם- כזה שיש בו מרירות, נגיעות קלייה וארומה מובחנת. כדי להשיג את הטעמים הייחודים של הקפהזינו שזוהו על ידינו כתווים אגוזיים ועציים, בחרנו בקפידה פולי ערביקה מדרום ברזיל הגדלים במטעים הקרובים לים עם אחוזי לחות גבוהים, דבר המשפיע על פיתוח התווים הייחודיים שחיפשנו בדובדבן הקפה".

nespreso 2

צילום: יח"צ חו"ל

כמו בכל תערובות הגרנד קרו של נספרסו, גם בתערובת הזאת שלב גידול הקפה היה חלק קריטי וחשוב בתהליך. האגרונומים של נספרסו עבדו בצמוד לחקלאים המקומיים, ובחרו יחד איתם שיטות עבודה מדויקות וטכניקת קטיף של פולי הערביקה שתאפשר לקטוף רק את הפולים הבשלים בצמרות העצים, וזאת כדי לשמר את הטעם הייחודי הנדרש לקפהזיניו מברזיל.

התערובת החדשה הינה בדרגת חוזק 9 בסולם דרגות חוזק הקפה של נספרסו הנע בין 1-12. התערובת בעלת מרקם קטיפתי ומצטיינת בטעם עשיר, ומומלצת לשתייה כאספרסו (40 מ"ל).

משקאות קפה נוספים מומלצים עם התערובת

 להכנת קפוצ'ינו עשיר המשלב בין מליחות, מרירות ותווי קלייה המזכירים בוטנים מלוחים, הכינו ריסטרטו (25 מ"ל) מהתערובת CAFEZINHO do BRASIL בתוספת 50-70 מ"ל חלב מוקצף.

להכנת משקה לאטה מקיאטו מעט מתקתק עם תווים אגוזיים, הכינו אספרסו (40 מ"ל) עם 100 מ"ל חלב מוקצף.

המהדורה זמינה לתקופת זמן מוגבלת, עד גמר המלאי. ניתן להשיגה בבוטיקים של Nespresso ברחבי הארץ, באתר האינטרנט www.nespresso.com , באפליקציה או בטלפון 2500*.

nespreso 1

צילום: יח"צ חו"ל