כותרות אחרונות
Search

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בין עשרת בתי הספר הטובים בעולם לאופנה – Photo: Rafi Daloya

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בין עשרת בתי הספר הטובים בעולם לאופנה

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר דורגה עשירית בדירוג בתי הספר הטובים בעולם לאופנה של אתר Business of Fashion

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר דורגה במקום ה-10 בין בתי הספר ללימוד אופנה בעולם בדירוג שערך המגזין הבינלאומי היוקרתי Business of Fashion, עליה של שלב אחד מהדירוג שנערך לראשונה ב-2015.

shenkar 11

photo Achikam Ben-Yossef

בדירוג המקצועי נבחנו עשרות מוסדות מובילים מרחבי העולם בהתאם למגוון קריטריונים, ביניהם סקירת תכנית הלימודים, השתלבותם של בוגרים בתעשייה והשפעתם עליה, זכייה בפרסים בינלאומיים, מידת הסיפוק של הסטודנטים והציונים שהשיגו בתום לימודיהם במוסד. בשקלול הכללי זכתה המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בציון של 75.5%, תוך התחשבות במדדים השונים ובחוות דעת מקצועיות של בכירים בתעשייה ובאקדמיה, בוגרים וסטודנטים.

"שנקר מציע תואר במגוון ייחודי של קטגוריות אקדמיות – אמנות, עיצוב והנדסה. לימודי האופנה נמשכים ארבע שנים ומכסים את כל האספקטים של תהליך העיצוב", כתבו עורכי המגזין וציינו כי "מעל 80% מהבוגרים ציינו את שביעות רצונם הרבה מסביבת הלימודים, מחבריהם לספסל הלימודים ומצוות המורים"

shenkar 12

יולי תמיר נשיאת שנקר צלם סשה פליט.

נשיאת שנקר פרופ' יולי תמיר וראש המחלקה לעיצוב אופנה לאה פרץ-רקנטי מקבלות בשמחה רבה את הדירוג החדש של ה-BOF: "אנו רואות בדירוג אישור רשמי ומנומק להישגים הנפלאים שהמחלקה – צוות המרצים והסטודנטים – מגיעים אליהם. הזכיות בתחרויות בינלאומיות, ביקורי ראש מחלקות האופנה הטובות ביותר מכל רחבי העולם בביקורות ותצוגות הגמר והגעתם – לראשונה השנה – של ציידי הכשרונות של H&M, אינדיטקס והוגו בוס הם אישר נוסף לרמתה הגבוהה של המחלקה והעניין שתכנית הלימדים שלה מעוררת בעולם".

הדירוג של Business of Fashion – מהאתרים הבולטים והחשובים בעולם, עוסק בהיבטים כלכליים וטכנולוגיים של תעשיית האופנה ושם לו למטרה לבסס מערך נתונים אובייקטיבי להשוואה בין מוסדות אקדמיים ממדינות שונות. בצמרת הרשימה ניצבים גופים ותיקים ובעלי שם, חלקם מעניקים גם תואר שני בתחום האופנה, בראשם: הסנטרל סיינט מרטינס הבריטי, אוניברסיטת קינגסטון הבריטית ואוניברסיטת אלטו בפינלנד.

shenkar 10

Photo: Rafi Daloya

בשנת 2016 דורגה המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר במקום ה-9 ברשימת בתי הספר לאופנה הטובים בעולם בדירוג השנתי של האתר www.fashionista.com.

לדירוג המלא באתר BOF:

https://www.businessoffashion.com/education/rankings/2016