כותרות אחרונות
Search

סדרת האקשן רבת הפיצוצים, "מכת מחץ", חוזרת לעונה שישית בסלקום tv – 26 בינואר

סדרת האקשן רבת הפיצוצים, "מכת מחץ", חוזרת לעונה שישית בסלקום tv

"מכת מחץ" – יוצאת למשימה ב-26 בינואר בסלקום tv

לצפייה בטרילר לחץ כאן

תמונות באדיבות סלקום tv

ניו יורק דיילי ניוז: "אם מה שהיה חסר לכם על המסך מאז ש'24' ירדה משידור זה מותחן פעולה עם טובים מקסימים ורעים נתעבים, לסינמקס יש בדיוק המענה בשבילכם"

ושינגטון פוסט: "זו סדרת לוחמה בטרור המפתיעה בסטייל שלה ובכמה שהיא ממכרת"

לוס אנג'לס טיימס: "'מכת מחץ' מתפתחת מהר ובביטחון עם סצנות קרב מבוימות לעילא וצילומי חוץ יפהפיים, אבל החברות בין הגיבורים היא סוד קסמה"

 

היחידה הבריטית החשאית, מדור 20, חוזרת כדי למנוע אסון גרעיני עולמי

 סלקום tv החל מה-26 בינואר

 

התמונות באדיבות סלקום tv

 

קודם יוצאים למשימה, אחר כך מתנצלים. זה המוטו של אנשי מדור 20, יחידה חשאית של המודיעין הבריטי, שבלב הסדרה הראשונה של סינמקס, "מכת מחץ" Strike Back, החוזרת כעת בעונה שישית ב-26 בינואר לסלקום tv.

 

הסדרה, שנוצרה בידי אנדי האריס ("המלכה") ואיליין פייק ("רליק"), מבוססת על ספרו של כריס ראיין, "מכת נגד", שמתאר שם מניסיונו האישי כסוכן בכוחות המיוחדים הבריטיים. העונה השישית מתחילה בקואלה למפור, בירת מלזיה, ומתרחשת בין רחובותיה הצרים, על גגות גורדי השחקים שלה ובשווקיה השוקקים. הצוות כולל את סמואל ויאט (דניאל מקפירסון, "שכנים, שכנים"), סוכן אמריקאי, המוצא את עצמו בתחילת העונה הזאת משתעמם מול טירונים שאותם הוא מאמן, משתוקק לחזור לשטח, משאלה שמתגשמת עד מהרה. "מאק" (וורן בראון, "לותר"), טייס בריטי לשעבר שפיקד על המשימה האחרונה של היחידה; גרייסי נוביין (אלין סומרוואטה, "קרוב רחוק"), צלפית מדופלמת ונהגת שודים לעת מצוא.

 

דמויות חדשות העונה הן של קולונל אלכסנדר קולטריין (ג'יימי במבר, "בטלסטאר גלקטיקה"), כמפקד חדש ביחידה וקטרינה זרקובה (יסמין אלן) – סוכנת ביון רוסייה.

 

הצוות מגיע למלזיה לאחר שמפציץ רוסי מתרסק בחופי סין. חבריה חוברים למשטרה המקומית בניסיון למצוא מטען יקר שנגנב מתוכו, ועל הדרך, תוך שהם מפליאים במרדפי מכוניות, מטוסים, פיצוצים וקרבות רחוב, הם מנסים להציל את העולם מאסון המאיים עליו.

 

"מכת מחץ" – יוצאת למשימה ב-26 בינואר בסלקום tv