כותרות אחרונות
Search

האוטובוסים של "MAN" הינם מותג האוטובוסים הנמכר ביותר בישראל

חברת "מכשירי תנועה ומשאיות" יבואנית "MAN" –  האוטובוסים של "MAN" הינם מותג האוטובוסים הנמכר ביותר בישראל.

חברת "מכשירי תנועה ומשאיות" יבואנית "MAN" –בשנת 2018 נתח השוק בתחום האוטובוסים זינק מ-7.4% בשנת 2017 , ל-21.5% בשנת 2018 והאוטובוסים של "MAN" הינם מותג האוטובוסים הנמכר ביותר בישראל

 

 יוגב גברי, מנהל מותג "MAN" בחברת "מכשירי תנועה ומשאיות": "גם בתחום המשאיות עלה נתח השוק של "MAN" מ-6% בשנת 2017 ל-9.3% בשנת 2018.  ו-"MAN" הינו מותג המשאיות שהציג את הגידול המשמעותי ביותר בשנת 2018 בשוק המשאיות."

 

חברת "מכשירי תנועה ומשאיות" יבואנית MAN בישראל מסכמת שנה מוצלחת מאוד בשוק האוטובוסים והמשאיות. MAN הינה ספקית בינלאומית מובילה של כלי רכב מסחריים ופתרונות התחבורה באירופה מעל 100 שנים. מחזור המכירות של MAN בשנת 2017 היה מעל ל 11.3 מיליארד אירו ומעל 100,000 כלי רכב מתוצרתה נמכרו. החברה פעילה בישראל מעל 50 שנה וכיום מיוצגת בישראל ע"י חברת "מכשירי תנועה" בבעלות איש העסקים צבי נטע.

 

שנת 2018 מהווה ללא ספק שנה של ציון דרך עבור החברה בישראל. בשנה זו נתח השוק שלMAN  בישראל בתחום האוטובוסים זינק מ 7.4% ל 21.5% וכיום MAN הוא מותג האוטובוסים הנמכר בישראל. שוק האוטובוסים רשם השנה גידול נאה בכמות האוטובוסים שעלו לכביש, 1,799 אוטובוסים לעומת 1,613  אוטובוסים בשנת 2018 ומדובר בגידול של 186 אוטובוסים.

 

בתחום המשאיות זינק צמח נתח השוק של מאן מ 6% בשנת 2017 ל 9.3% בשנת 2018 ולמעשה המשאיות של MAN הינן המותג שהציג את הגידול המשמעותי ביותר בשנת 2018 בשוק המשאיות. בהקשר זה חשוב לזכור כי בארץ חלה ירידה של כ11% בכמות המשאיות שנמכרו בשנת 2018 לעומת השנה הקודמת בקטגוריות של 7 טון ומעלה.

 

צילום: יח"צ

 

חידוש משמעותי נוסף בחברת MAN הינו פתיחת מרכז שירות חדש ומתקדם בממוקם בראשון לציון. מדובר באחד ממרכזי השירות הגדולים באירופה עם 44 עמדות עבודה. המרכז מטפל במשאיות, אוטובוסים וואנים מתוצרת החברה ומאפשר קיצור זמני המתנה ללקוחות. מרכז MAN החדש נבנה על שטח של כ-7,500 מ"ר בנוי וכולל את המשרדים הראשיים של החברה, מרכז שירות לאוטובוסים ומשאיות, תצוגת כלים חדשה, טרייד אין, משרדי מכירה של משאיות ואוטובוסים, משאיות חדשות ,אזור פחחיה, צבעיה, פנצ'רייה וכמובן מחסן חלקי חילוף גדול. בהקמת הקומפלקס השקיעה החברה כ-90 מיליון ₪.

 

מרכז השירות נבנה ע"פ סטנדרט בנייה ירוקה מתקדם, המוסך תוכנן כך שהינו "מוסך פתוח" ונעשה בו שימוש מקסימאלי באור טבעי. במוסך חוות שמנים וצבעיה מתקדמת שהותקנה ע"פ תקני איכות סביבה מחמירים וההתחשבות המלאה בסביבה כוללת אף אחוזי שטח ירוקה הכי גדולים במדינה עם צמחייה טבעית. המוסך מותאם לדור העתיד של המשאיות ויוכל לטפל במשאיות ואוטובוסים שיונעו בגז וחשמל.

 

צבי נטע יו"ר חברת מכשירי תנועה ומשאיות מסר "ההחלטה להקים מרכז פעילות חדש לחברת MAN נבעה מגידולי מכירות צי משאיות ואוטובוסים של מאן מחד, ומהצורך להעמיד מוסכי שירות ברמה הגבוהה מול המתחרים".

 

לקראת סוף שנת 2018 השיקה MAN בישראל את הרכב המסחרי החדש שנקרא TGE. מדובר בוואן מסחרי המספק פתרונות הובלה ותחבורה במשקלים של 3.5 עד 5.5 טון. ל VAN TGE  החדש מספר יתרונות טכנולוגיים מובהקים, ייחודו בכך שהוא מציג מגוון רחב של גרסאות החל מגרסת VAN היסעים תצורת מיניבוס 19 מקומות ,רכב מסחרי בגרסת שלדה עם תא נהג בודד ותא צוות, רכבים עבור הסעות נכים, רכבי 4X4, רכבי שרות ועוד. כחלק ממגוון האפשרויות הרחב, יכולים הלקוחות לבחור בין שני בסיסי גלגלים, שלושה גבהים ושלושה אורכי מרכב. ה-TGE בעל נפח פוטנציאלי של עד 18.4 מ"ק העמסה. הרכב יוצע עם המנוע דיזל בעל נפח של 2.0 ליטר והינו בעל הספקים של 122 כ"ס 140 כ"ס ו-177 כ"ס המספק את רמת היעילות הגבוהה ביותר תוך שמירה על תצרוכת דלק נמוכה. בTGE  החדש קיימות מערכות בטיחות חדישות אבזור עשיר בסביבת תא הנהג והנדסת האנוש מתקדמת המעניקה חוויות נהיגה ונוחות מקסימלית לנהג. מערכות הבטיחות אלה כוללות מספר גדול של מערכות סיוע לנהג. לדוגמא מערכת למניעת התנגשות חזיתית Brake) Emergency Assist) ובקרת שיוט אדפטיבית. האבזור החיצוני כולל מראות חשמליות, בקרת שיוט, מסך מגע 8 אינץ' מקורי עם שליטה מלאה מההגה,USB,  AUXומצלמת רברס. בנוסף ה-TGE מגיע עם כיסא הידראולי חשמלי מתכוונן המעניק נוחות מקסימלית לנהג. בתא הנהג ישנו שפע של תאי אחסון, הגה מתכוונן, פנסי לד קדמיים ושלל אבזור. הודות לצריכת הדלק היעילה ועלויות תחזוקה ותיקון נמוכות ה- TGE החדש הינו בעל עלויות אחזקה נמוכות לטובת הלקוח. הרכב בולט באמינותו ובכך משחרר את הלקוח מדאגות ובזבוז זמן מיותרים.

 

יוגב גברי, מנכ"ל חברת MAN – צילום: יח"צ

 

יוגב גברי, מנכ"ל חברת MAN בישראל מסכם "אנו כעת עם הפנים קדימה לשנת 2019 במטרה להמשיך במגמת שיפור השירות ואיכות המוצר אותם אנו מעניקים ללקוח. כל אלה ימשיכו להיות במוקד העשייה שלנו בשנה הקרובה ואנו מקווים שעוד ועוד ציי רכב בישראל יבחרו במשאיות, האוטובוסים והרכבים המסחריים של MAN ככלים המובילים אצלם בציי".