כותרות אחרונות
Search

סוכות ירושלים מציגה קולקציית סוכות חדשה – 2015

חברת סוכות ירושלים מציגה גם השנה קולקציה חדשה ומתאימה למגוון רחב של צרכני סוכות במבחר פריטים מפואר:

suca 3

  • סוכטף – מתאימה לילדים בגילאי שנתיים – שש. מחירה: 199 ₪. כולל ערכת יצירה. מספקת שעות של הנאה.

  • סוכת הפרימיום דגם "המלך דוד" המפואר – מתנוסס לגובה של 2.30 מ'. בנוסף מתהדרת הסוכה בבד רב-חלונות בחלקים, באיכות ובעיצוב יוקרתי עם וילון, או עם בד תמונה. החל מ-150 ₪.

  • סוכת האיכות – דגם "סוכת ירושלים" – בגובה סטנדרטי של 2.1 מ'. לדגם זה מגוון ענק של בדים. בד היקפי לבן או מאויר. בדים בחלקים מרובי חלונות: מגוון איורים או ללא. 8 סוגים של בדי תמונה, הכוללים הדפס ענק. כולם עם חיבור ע"י סקוטש למראה אחיד ומושלם לסוכה. אין-סוף אפשרויות לחיבור בין סוגי הבדים, ובכך תוכלו לעצב את הסוכה לפי טעמכם.

  • סכך במגוון סוגים – קיינעס המקורי, המחובר בחוט הגווה. וסכך במבו- מהדרין עשוי מבמבוק טבעי המחובר בחוט רפיה לא מעובד, בהכשר מהודר של העדה החרדית.

  • עיצוב הסוכה – מבחר קישוטי סוכה בעיצוב בלעדי ומקורי לסוכות ירושלים: כיסוי כיסא (25 ₪), סרט קישוט לכיסא, ראש פרח לקשירה בחלון, מעצב פינה (25 ₪), ואהיל נייר ענק.

  • בנוסף, פיתחה סוכות ירושלים אפליקציה לעיצוב עצמאי של סוכה, לחישוב מלא והזמנה עד הבית.

    בסיור וירטואלי באתר החברה יכול כל אחד לראות מגוון של 10 סוכות שונות בעיצובן ובגודלן.

suca 1

מנכ"לית סוכות ירושלים סימה בר נוי: "מדי שנה אנחנו רואים חשיבות בפיתוח המוצרים והקולקציה שלנו לשוק הסוכות בישראל. אנחנו מזהים עליה במגמה של שמירת המסורת בקרב כלל הציבור מכל המגזרים והשכבות באוכלוסייה ומתאימים את סל השירותים שלנו לסקאלה רחבה של מחירים ודרישות".

פרטים נוספים: בקישור http://סוכותירושלים.com/ או ב * 2582

'סוכות ירושלים' חולשת על כ 50% משוק הסוכות בישראל.
עונת המכירות מתחילה כשבוע לפני ראש השנה. אך הציבור הישראלי ידוע ב"אדישותו", ורוב המכירות מתרכזות בשלושת הימים שלפני חג הסוכות.

במבט על לוח השנה, ימי החג חלים בתוך השבוע, לכן כמעט ואין ימי חול לעבודה. מומלץ להקדים קניות, ע"מ להשיג את הסוכה המתאימה, ולא להתפשר על מוצרים שנשארו במלאי.

suca 2

'סוכות ירושלים' מוכרת את מוצריה ב 150 נקודות מכירה מאילת עד קריית שמונה.

'סוכות ירושלים' משתפת פעולה בין היתר עם רשת 'סיטי שופ' ו'המשביר לצרכן' המוכרות את מוצרי החברה בסניפיהם.

'סוכות ירושלים' מחזיקה בזיכיון של שירות בתי הסוהר להספקת ולבניית סוכות בבתי הכלא ומתקני הכליאה בכל הארץ.

'סוכות ירושלים', מייצרת סוכות בהזמנה אישית לגופים גדולים כמו צה"ל וארגונים אחרים. סוכות מיוחדות בגדלים חריגים. לדוגמא: סוכה בגודל 30X30 מ'.

'סוכות ירושלים' משווקת למעלה מ-300 קטגוריות מוצרים שונים של הסוכות והמוצרים הנלווים.

'סוכות ירושלים', מובילה את ענף הסוכות, בפתרונות הרכבה נוחים וקלים לשימוש, המותאמים לכל אחד, לכל כיס ולכל גיל תוך מתן פתרונות הלכתיים מהודרים לפי כל הדעות.