כותרות אחרונות
Search

סופיה ריצ'י נבחרה להיות השגרירה החדשה של בית האופנה "טומי הילפיגר".

סופיה ריצ' – פרזנטורי המותג "טומי הילפיגר" –  צילום: באדיבות המותג טומי הילפיגר

 

 

סופיה ריצ'י נבחרה להיות השגרירה החדשה של בית האופנה "טומי הילפיגר".

אושיית הסטייל ומעצב-העל משיקים שיתוף פעולה ארוך טווח, הכולל קמפיינים, סיפורים עונתיים וקולקציית קפסולה משותפת.

 

בית האופנה האמריקאי "טומי הילפיגר" הכריז על הפרויקט הבא שלו: שיתוף פעולה עם סופיה ריצ'י, שיושק בקרוב ויתפרס על פני השנתיים הבאות. במסגרת החיבור המרגש, תככב הדוגמנית והאיט-גירל האהובה בקמפיינים הבאים לעונת אביב-קיץ 2024, עונת החגים ועונת סתיו-חורף לשנת 2025, תציג את סיפורי הקולקציה, ותשתף מהן הבחירות האישיות שלה ומהם הפריטים הנכונים לעונה.

 גולת הכותרת תהיה קולקציה משותפת עם טומי הילפיגר, שתושק לקראת אביב 2025. בכך מצטרפת ריצ'י לרשימה מכובדת של אנשים מוכשרים ומעוררי השראה ששיתפו פעולה עם המעצב המוערך, ביניהם נהג המרוצים לואיס המילטון, השחקנית זנדאיה והדוגמנית ג'יג'י חדיד. כל אחד מהם הביא לקולקציה את הסגנון האישי הייחודי לו ואת נקודת המבט העכשווית.

 

בתמונת הטיזר שפורסמה, ריצ'י לובשת סריג קרדיגן מכופתר עם מפתח וי, בגוון שמנת עם פסים בכחול נייבי, דגם מתוך קולקציית האביב החדשה.

 

סופיה ריצ' – פרזנטורי המותג "טומי הילפיגר" –  צילום: באדיבות המותג טומי הילפיגר

 

"לסופיה ריצ'י יש טעם אופנתי יוקרתי אך נגיש, לצד גישה אופטימית, המתחברים לדי.אן.איי של בית האופנה טומי הילפיגר ולמראה של הנערה האמריקאית הקולית. "סופיה ריצ'י היא אושיית סטייל אייקונית מעוררת השראה, ומשדרת ביטחון עצמי ואותנטיות. אני שמח שהיא תביא אלינו את הסגנון המגניב והלא מתאמץ שלה", הסביר המעצב את הבחירה. בתגובה לכך סיפרה ריצ'י כמה היא מחוברת לעיצובים של בית האופנה המעניקים לה את האפשרות לבנות מלתחה של לוקים קלאסיים ועל-זמניים, והוסיפה: "אני נרגשת לשתף פעולה עם מעצב שאיתו אני חולקת את אותן תשוקות".

 

ריצ'י בת ה-25 היא בתו של הזמר האגדי ליונל ריצ'י ואחת מאושיות האופנה הנחשקות כיום. באפריל האחרון היא נישאה לבן זוגה, המפיק היהודי אליוט גריינג', בחתונה יוקרתית בדרום צרפת, והודיעה שעברה תהליך גיור. לאחרונה שיתפה כי היא בהריון ראשון.

 

 

@sofiarichiegrainge
@tommyhilfiger
@factory54