כותרות אחרונות
Search

סופר-פארם יאנג (yng) מתקשר עם קהילת הצעירות של סופר-פארם

 בסופר-פארם בחרו לתקשר עם בנות הנוער (גילאי 16-18) באמצעות אסטרטגיית תוכן והקימו את קהילת סופר-פארם  yng זירה בה בנות מדברות על נושאי תזונה, יופי, איפור, בריאות ובכלל – כל מה שמעניין בנות, כשסופר-פארם מספקת את הפלטפורמה ואת הצד המקצועי במערב יחסים שעיקרה לתת ולקבל השראה.

קורין גדעון, נלי תגר, דניאל פרנקל עדי רונן (מקימת אתר עדיקה), נועם אקרמן (זמרת ויוצרת רשת) ועוד יופיעו בכנס #LIKEAGIRL של סופר-פארם יאנג בשיתוף אולוויז שיוקדש כולו להעצמה נשית והעלאת ביטחון עצמי בקרב נערות.

הכנס יתקיים ב31.5 במרכז עינב- אבן גבירול 71 ת"א, בשעה 17:00, כאשר הקונספט הוא : "תהיי את תהיי בת"!

גיל ההתבגרות הוא שלב קריטי בחיים של נערות, מלווה בהרבה בבלבול וחששות. יותר מחצי מהבנות סובלות מירידה חדה בביטחון העצמי במהלך תקופה זו. המטרה של קמפיין #LIKEAGIRL העולמי היא לשנות את "לעשות משהו כמו בת" לדבר חיובי – כדי שכל בת תהיה גאה ובטוחה בעצמה.

הדוברות שנבחרו מביאות כל אחת את הסיפור האישי שלה ובנוסף יופיעו בכנס גם בנות נוער עם סיפורים מעוררי השראה – צליל ומיתר, אחיות צעירות המתגוררות במשפחתונים בכפר הירוק, יספרו כיצד התמודדו באמצעות מוזיקה עם הוצאתן מהבית והשתלבותן במסגרת משקמת של משפחתונים. השתיים גם ישירו לקהל. לירי בר, בת 17 מתמודדות עם אירועים שונים בחייה באמצעות פאוטרי סלאם (https://www.youtube.com/watch?v=-Xh7WZNJO-0).

סופר-פארם יאנג טיפחה נכסים דיגטלים משלה וכיום הלכה לזירת תוכן מובילה. בעמוד הפייסבוק שלה כ-60,000 בנות עם רמת חשיפה ממוצעת של חצי מיליון חשיפות בחודש ואינייג׳מנט מהגבוהים בארץ.  לסרטוני היוטיוב ישנם מעל ל-3 מיליון צפיות ובאינסטגרם מעל ל-5000 עוקבות. 

בסוף חודש מאי  צפוי לצאת לדרך מהלך משמעותי נוסף- יאנג tv – תוכנית אולפן חדשה ביוטיוב בהנחיית בנות נוער.

superfarm 1