כותרות אחרונות
Search

טושיבה משיקה קמפיין פאן – אירופאי הכולל גם את ישראל – תחת הכותרת Make IT work

טושיבה (Toshiba Europe GmbH), המיוצגת בישראל, על ידי חברת ״מפעיל״, הכריזה על השקת ‘Make IT work’, קמפיין שיווקי פאן אירופאי בהיקף המוערך במיליון אירו ויותר, המיועד לשותפים העסקיים של החברה וללקוחותיה הפועלים בשווקים הארגוניים והבינוניים. ‘Make IT work’ ישמש כ׳מטריה׳ למיצוב מחדש של טושיבה כממוקדת מחשוב לעסקים וידגיש את מחויבותה לשוק העסקי. הקמפיין השיוקי-פרסומי אף יתמוך בקידום קו חדש של מחשבים ניידים (לפטופים) עסקיים של טושיבה, שמכירתם מתחילה כעת ברחבי אירופה.

הקמפיין ידגים את מיצובה החזק של טושיבה כמי שתומכת בדרישות השווקים העסקיים-מקצועיים, בטווח רחב של פתרונות ה-B2B של החברה, וברמות הגבוהות של הייעוץ והתמיכה שהחברה מספקת ללקוחתייה ולשותפיה העסקיים.

קו המחשבים העסקיים של החברה, הגדול בהיקפיו, עד היום מבחינת החברה, כולל 12 פלטפורמות חדשות, בינהן מערכות לפטופים ומערכות היברידיות, דוגמת ה- Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C וה-Portיgי Z20t-C, כשבכולם מובנים כמה מעקרונות היסוד של טושיבה בתחום המחשוב העסקי – אבטחה, אמינות, קישוריות ויכולות ניהול קלות. בכולם אף משולבים מעבדי אינטל מהדור השישי, הדואגים למקסום הביצועים, בשילוב  Windows 10 ותוך מיקסום חיי הסוללה.

לדברי ג׳ורג בורג׳ס, העומד בראש תחום השיווק B2B בטושיבה אירופה, ״החדשנות הטכנולוגיה הגואה מציבה בפני עסקים איספור הזדמנויות לחזק את התפעול השוטף, אבל, האתגר עבור החברות ובמיוחד בשווקים הארגוניים והבינוניים, הוא להטמיע את הטכנולוגיות החדשות התורמות ליעילות, בצורה הנכונה ביותר. חלק ממטרת הקמפיין הוא להדגים עד כמה מדובר כאן בפלטפורמה אידיאלית שביכולתה להבטיח שעסקים באמת יבינו שאנו כאן בשבילם, כדי לסייע להם לאמץ אסטרטגיות IT חכמות ואפקטיביות שיסייעו להן בכל שלב בדרך״. לדברי בורג׳ס, החברה גאה במחשבים הניידים ממוקדי העסקים. ״יש בהם אבטחה חסרת תקדים, הם אמינים, קל לנהל אותם בקלות ומחירם המשתלם מביא ל-ROI (החזר על ההשקעה) חזק יותר.

השקת קמפיין ’Make IT work’ מחזקת מחוייבותה של החברה לשוק הביניים ולשוק הארגוני והוא מגיע בעקבות קמפיינים ויוזמות דוגמת ‘Get Modern with Toshiba’ ו-‘Toshiba Means Business שזכו להצלחה ניכרת בשוק ה-SMB. הקמפיין ייתמך במספר מהלכים שיווקיים, הכוללים יח״צ, דיוור, הפקות וידאו, פרסום באתרים והקמת אתר ייעודי.

למידע נוסף: www.toshiba.eu/work

toshiba 1

אודות טושיבה: Toshiba Corporation, חברת Fortune Global 500, ממקדת כיום את יכולותיה באלקטרוניקה מתקדמת, ובמערכות ומוצרים אלקטרוניים בשלושה קווי מוצרים עיקריים: אנרגיה לקיימות בחיי היומיום נקיים ובטוחים יותר, תשתיות לשיפור איכות החיים ואחסון המתאים לעידן חברת המידע. עם מוטו  ״מחוייבות לאנשים, מחוייבות לעתיד״, טושיבה תורמת לעולם בו הדורות הבאים יוכלו לחיות חיים טובים יותר. החברה נוסדה בטוקיו בשנת 1875 וכיום פועלים תחת המותג ברשת גלובלית מעל 580 גופים המעסיקים 199 אלף עובדים, עם מכירות של כ-55 מיליארד דולר.

אתר: www.toshiba.co.jp/index.htm

אודות מפעיל "מפעיל' הוקמה לפני כ-75 שנה כחברה המתמחה במתן פתרונות כוללים לארגונים ועסקים בתחומי טיפול בפלט ארגוני ושירותים עסקיים מבוססי תמיכה ושרות מתמשכים. החברה התאימה עצמה לשינויים הטכנולוגיים שחלו במהלך השנים, והתמקדה במתן פתרונות כוללים בתחום ההדמייה, הדפוס המקצועי והמיחשוב לעסקים וארגונים בכל סדר גודל. ככזו, מקפידה מפעיל להתאים את סל מוצריה ושרותיה לשינויים הארגוניים והעסקיים הנובעים מההתקדמות הטכנולוגית והשפעתה על ההתנהלות העסקית-ארגונית ובמקביל – לשפר ולחזק כל העת את מערך התמיכה והשרות ללקוחות כי בבסיס תפישת העולם של מפעיל, מה שחשוב באמת הוא איכות הפתרון הכולל תפישה זו מחייבת קיומה של "מכונה משומנת" המעניקה תמיכה, שרות ושידרוג ברמה הגבוהה ביותר.

החברה פועלת כיום ב-5 ערוצים עסקיים-מקצועיים עיקריים הפועלים בסינרגיה גבוהה:

-חטיבת ניידים עסקיים (TOSHIBA)

-חטיבת פתרונות הדמייה והדפסה

-חטיבת פתרונות הדפסה בתלת-ממד (D3)

-חטיבת דפוס מקצועי

-חברת הבת – א. נין-נון המספקת פתרונות מיחשוב כוללים

אתר: http://www.mafil.co.il/