כותרות אחרונות
Search

סטארט אפים בתחום אופנה וטכנולוגיה יציגו איך יראה עולם האופנה בעוד 5 שנים

איך יראה עולם האופנה בעוד 5 שנים

בכנס אופנה והייטק של חברת "אס קיוב" ומועדון רוטרי יוצגו הסטארטאפים החמים בעולם האופנה שישנו את פניו בשנים הקרובות *צ'יפ שיזהה היכן נקנה הבגד, מדידה וירטואלית של נעליים ועוד…

 

סטארט אפים בתחום אופנה וטכנולוגיה יציגו בערב מיוחד שיזמה חברת "אס קיוב" ומועדון רוטרי את היוזמות החדשניות בתחום שישפיעו על עולם האופנה בשנים הקרובות.

 

בין החברות שיציגו את הסטארט אפים שלהם יהיו:

 

 

TRENCH ,המפתחת אפליקציה שמעניקה לחובבי אופנה גישה לארון בגדים אינסופי. בעזרת האפליקציה, נשים יכולות לשדרג באופן רציף ובחינם את ההיצע בארון הבגדים שלהן, תוך כדי בניית קהילת פאשניסטות מרחבי העולם שיכולות לחבור האחת לשנייה. הייחוד של הפלטפורמה בא לידי ביטוי בכך שעל מנת לרכוש פריטים חדשים, על המשתמשות להיפרד מפרטי לבוש שלהן, בתמורה למטבע וירטואלי, המשתמש לרכישת בגדים ואקססוריז ממשתמשות אחרות.

 

אינפיים : חברה האוספת עבורך את פרטי ההלבשה הנכונים ביותר עבור כל מבנה גוף

 

JULBOX אפליקציה תלת מימדית המאפשרת עיצוב עצמאי של תכשיטים.

על ידי האפליקציה המשתמש יוכל לעצב לעצמו תכשיט ייחודי שאין כמותו עוד, בין אם זה עגילים, שרשרת או צמיד תיהני ממחיר אחיד לכל פריט שרק תרצי במחיר נגיש, 139 ₪ לכל פריט שתבחרי לעצב (המחיר כולל שליחות עד הבית).

 

טרנדיגורו רצו למצוא פיתרון לבעיה שמעסיקה את אתרי התוכן באינטרנט: איך ליצור יותר הכנסה מהתוכן. הפתרון שלהם מאפשר למגזינים דיגיטליים להפוך את התמונות עצמן לקישורים לחנויות ברשת. טכנולוגיה מסוג זה מוטמעת כעת ברשתות תוכן וויזואלי כמו פינטרסט ואינסטגרם. עבור הגולשים, טרנדיגורו מקצרת את הדרך בין השמלה או החולצה המדליקה שראו באחת הכתבות לבין האפשרות לרכוש את אותם הפריטים בלחיצת כפתור.

 

טסלר מנדלוביץ' הוא סטודיו לעיצוב בתל אביב, שנוסד על ידי אורלי טסלר ואיתמר מנדלוביץ'. אורלי ואיתמר הם זוג מעצבי טקסטיל שהכיר בלימודי התואר הראשון במחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר.

הם הקימו יחד את הסטודיו המשותף בו הם מבלים את רוב שעות היום, מעצבים ויוצרים. מהפרוייקטים שלהם: ארנקי קלאצ', שולחנות קפה ושרפרפים העשויים מפורניר גמיש.

פיתוח חדש של צמד המעצבים הינו מסכת פנים מעוצבת המתריעה על דרגת זיהום אויר

 

עוד תוצג מסכת פנים מעוצבת המתריעה על דרגת זיהום האוויר, יוזמה ליצירת הכנסות נוספות באתרי תוכן דיגיטליים ועוד.

 

הכנס יתקיים ביום חמישי 24/2 בשעה 19:15. סטודיו חברת אקסימו טי וי, מנחם בגין 90 תל אביב.