כותרות אחרונות
Search

סיסקו עולה שלב בהגנת סייבר ומשיקה את ענן האבטחה המתקדם בעולם

 

 

חברת "סיסקו" עולה שלב בהגנת סייבר ומשיקה את ענן האבטחה המתקדם בעולם.

סיסקו משיקה היום את ה- Cisco Security Cloud שהיא ללא ספק מערכת ההגנה המתקדמת ביותר לIT  ומנצחת ביד רמה על כל תחום אבטחת הסייבר. סיסקו נמצאת במסע לעבר ענן האבטחה מזה זמן וחולקת התקדמות נוספת עם חידושים חדשים בתיק האבטחה שלה.

 

חברת "סיסקו", חברה מובילה בתחום הרשתות והאבטחה הארגונית, חשפה את תוכניתה לשירות אבטחת סייבר ורשתות עולמית, עבור ארגונים בכל צורה וגודל. סיסקו מציעה שירות אבטחה על ענן ללא צורך בנעילה ציבורית ומאפרת עבודה בטוחה ורציפה לכל ארגון.

 

בסביבת העבודה הייחודית שנוצרה בשנים האחרונות מלאה בעבודה היברידית ומרובת עננים, התרבו בצורה משמעותית גם האיומים על מידע, מערכות ועל העסקים עצמם. סיסקו מתגאה בשירותי הסייבר וההגנות אותם היא מספקת ולא מפסיקה להתחדש ולהגביר הגנות בהצלחה מרובה.

 

צילום:

 

"Cisco Security Cloud" בונה פתרונות בטוחים ונוחים ללא הפרעות אבטחה ועם גישה מהימנה ורציפה אמיתית על ידי אימות מתמיד של זהות המשתמש והמכשיר, תנוחת המכשיר, פגיעויות ואינדיקטורים.

 

אורן שגיא, מנכ"ל "סיסקו" ישראל מספר על המערכת: "אנו עדים לפריצת דרך נוספת של סיסקו בכל הקשור לאבטחה והגנה על מערכות המידע של עסקים לא משנה מהו גודלם. המערכת החדשה מציעה ביטחון ברמה הגבוהה ביותר ללא הפרעות. אני גאה לעמוד לצידם של מנהלים מפתחים מהנדסות ואנשים מוכשרים שדואגים לביטחון ויציבותן של מערכות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם".