כותרות אחרונות
Search

"סלבריטי קרוזס" שוברת את המחסומים ומשיקה הפלגה ראשונה מסוגה בפיקוד צוות בלעדי של נשים.

 

הכניסה לנשים בלבד: "סלבריטי קרוזס" שוברת את המחסומים ומשיקה הפלגה ראשונה מסוגה בפיקוד צוות בלעדי של נשים.

הפלגה ראשונה מסוגה תתקיים על האונייה Celebrity Edge® לרגל יום האישה הבינלאומי שיחול ב-8 במרץ בסימן #BRIDGEthegap.

בפיקוד על ההפלגה ההיסטורית של ה-Celebrity Edge® ישתתפו נשים מ-17 מדינות.

 

חברת השייט היוקרתית "סלבריטי קרוזס" משיקה את ההפלגה ההיסטורית והראשונה בה כל צוות גשר הפיקוד תהינה נשים. הההפלגה תצא לדרך ביום האישה הבינלאומי, ה-8 במרץ, 2020 – על סיפונה של האונייה החדשה וזוכת הפרסים, ה-"Celebrity Edge®". קייט מקיו, הקפטנית הצפון אמריקאית הראשונה, תפקד על 26 נשים, שירכיבו צוות נשי בלבד של גשר הפיקוד והקצינות באוניה, ויחד איתן גם הנשיאה והמנכ"לית של סלבריטי קרוזס, ליסה לוטוף-פרלו. בפיקוד על ההפלגה ישתתפו נשים מ-17 מדינות.

 

בנוסף, לרגל האירוע הייחודי, "סלבריטי קרוזס" יצרה תוכנית מיוחדת, הכוללת תערוכות ומכירות פומביות של נשים אומניות, החוגגות את הדמות הנשית; שיתוף פעולה לעיצוב תכשיט ייחודי של מעצבת התכשיטים רעות קלטי; אירועים מיוחדים כמו סדרת סרטי קולנוע של מיטב הבמאיות והשחקניות הראשיות; וכן פעילויות שונות באונייה כמו משחק טריוויה בנושא נשים מובילות, משחק כדור-מים בין הקצינות לאורחות באוניה וכן פאנל שאלות ותשובות עם צוות הפיקוד הנשי מעורר ההשראה.

 

צילום: Celebrity Cruises

 

מנכ"לית "סלבריטי קרוזס" ליסה לוטוף-פרלו: "אנחנו כולן נרגשות על סגירת הפער בין המינים. במשך השנים האחרונות, עבדנו קשה על מנת לגוון את הצוותים של האוניות ולהביא יותר נשים לענף, מאשר אי פעם. כל זה לא היה אפשרי ללא המנהיגות והשותפות בחזון של הגברים והנשים המצוינים איתם אני עובדת בכל יום, בהובלתם של פטריק דהלגרן ובריאן אבל – שלקחו את האתגר הזה ללב וגרמו לו להיות אפשרי. למזלנו, יש לנו שפע של נשים נפלאות, מנוסות ויותר ממוכשרות, שעבדו קשה מאוד כדי להגיע לתפיקידים שלהן. ואנו לא שוכחים גם לציין לשבח את הגברים הרבים שממשיכים לתמוך בהן ולסייע בכך שיהיו יותר נשים על סיפון האוניות."

 

אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' שירותי תיירות, נציגת מכירות של תאגיד השייט "רויאל קריביאן": "אנו גאים להיות אחד מהגופים שפועל לצמצום הפער המגדרי ונמשיך לתת ייצוג לנשים בתפקידי מפתח ולפעול בתחום. ההכרזה על ההפלגה הראשונה בה כל צוות גשר הפיקוד תהינה נשים הינה מרגשת במיוחד ומהווה ציון דרך היסטורי עבורנו."

 

סמנכ"ל התפעול הבינלאומי של תאגיד השייט רויאל קריביאן פטריק דהלגרן: "מאז 2015 העלנו את אחוז הנשים בגשרי הפיקוד שלנו מ-3% ל-22%. ועכשיו אנו מקווים שהנתון הזה, הגובה ביותר בתעשייה, יצמח אף יותר. אנחנו רק צריכים עוד נשים, שמוכנות לקריירה בים, המיוחד בתחום ההנדסה."

 

קפטן ה-"Celebrity Edge®" קייט מקיו: "אי אפשר לתאר את ההתרגשות, שאני חשה, לעבוד לצד הנשים הנפלאות האלו, ששוברות את המחסומים בהפלגה ההיסטורית הזאת של ה-Celebrity Edge®. אני מקבלת השראה מידי יום  מהנשים המצוינות שמועסקות בארגון הזה – גם ביבשה וגם בים. הן ההוכחה שיש כוח גדול בגיוון."

 

תוכניות מיוחדות נוספות יפורסמו בהמשך, כמו פאנל בהשתתפות אורחות מיוחדות כגון האמנית הצעירה אוטום דה-פורסט ומעצבת האופנה מארי פרנסס.

 

מחיר: החל מ- 1109 דולר לאדם בחדר זוגי .

https://celebrity-cruises.co.il/

לינק לשימוש ולצפייה תמורת קרדיט : Celebrity Cruises

https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=sbeebDfLkjc&feature=emb_title