כותרות אחרונות
Search

סמסונג משיקה בישראל את סדרת מכשירי הדגל Galaxy S9 I S9+

תמונה מאירוע ההשקה – צילום: אבי בר

סמסונג משיקה בישראל את סדרת מכשירי הדגל  Galaxy S9 I S9+

 מכשיר המובייל האולטימטיבי לביטוי אישי, יצירתי וחוויתי

 

סמסונג אלקטרוניקס ישראל משיקה היום בישראל את ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus, סדרת המכשירים החזקה והמתקדמת ביותר של סמסונג. המכשירים מצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שהשיקה סמסונג עד כה.

צילום: אבי בר

מכשירי ה- S9 מציגים מצלמה חדשנית בעלת עדשה עם מפתח צמצם כפול, לצילום איכותי בכל תנאי תאורה, יכולות וידיאו Super Slow Motion ויצירת אימוג'י אישי מונפש. בנוסף, המכשירים מצוידים בשני רמקולים סטריאופוניים רבי עוצמה מבית AKG, המציעים סאונד היקפי הנתמך ב-Dolby Atmos, המעניק צליל אופף של 360 מעלות.

 

למכשירים צג Infinity נטול שוליים, סטנדרט עיצוב המזוהה עם סמסונג.

לדברי מר קריין קו (Mr. Crane Koh), מנכ"ל סמסונג ישראל: "מטרתנו בסמסונג לאפשר לכל משתמש לבטא את הייחודית והיצירתיות שלו. הטכנולוגיה החדשנית שהצלחנו לאגד בסדרת ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus הופכת את המכשיר לחלק בלתי נפרד מהחיים של המשתמש ומאפשרת לו את הביצועים המהירים לו הוא מצפה באופן המותאם במיוחד עבור צרכיו האישיים".

 

לדברי גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל, סמסונג ישראל: "אנו גאים להביא לצרכן הישראלי את סדרת הGalaxy S9-,המאופיינת בביצועים הטובים ביותר בעולם ובמצלמה החדשנית ביותר אנו חותרים ללא הפסקה לייצר ולהעניק חדשנות משמעותית עבור קהל לקוחותינו, אנחנו יודעים כמה זה חשוב לכם, ולכן גם כאן אנו מממשים את חזוננו עם סדרת המכשירים פורצת הדרך המאפשרת יכולת ביטוי עצמי גבוהה מאי פעם"

מנכ"ל סמסונג ישראל מציג את המכשירים החדשים – צילום: אבי בר

 

מצלמה שנבראה מחדש

המצלמות כיום משמשות הרבה מעבר לצילום תמונות, ומאפשרות תקשורת יומיומית בין אנשים. מתוך מחשבה זו בדיוק תוכננו המצלמות של ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus. חיישן ה-Super Speed Dual Pixel מאפשר עוצמת עיבוד וזיכרון להשגת איכות התמונה הגבוהה ביותר הקיימת היום במכשירי סמארטפון.

 

המצלמה של ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus כוללת:

  • Super Slow Motion: מאפשר ליצור וידיאו דינאמי בהילוך איטי של עד 960 פריימים בשנייה. ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus מציעים גם זיהוי תנועה אוטומטי, מאפיין חכם המזהה תנועה בתוך הפריים ומתחיל להקליט הילוך איטי מיד עם תחילת ההתרחשות. ניתן לבחור מוזיקת רקע מתוך 35 האפשרויות הזמינות או להעלות קובץ מוזיקה אישי, ליצור, לערוך ולשתף בקלות קבצי GIF בנגיעה ובשלושה סגנונות של חזרה אינסופית (Loop)

 

  • צילום איכותי בכל תנאי תאורה. מרבית מצלמות הסמארטפונים בעלות צמצם קבוע שאינו מסוגל להתאים את עצמו לתאורה חשוכה או בהירה מאוד והתוצאה שמתקבלת היא תמונה מטושטשת או דהויה. באופן דומה לפעולתה של קשתית העין האנושית, המתרחבת ומתכווצת, מפתח הצמצם הכפול של סמסונג [1](F1.5 – F2.4) מאפשר כניסת אור רבה יותר בתנאי תאורה נמוכים וכניסת אור מועטה יותר בסביבה מוארת, זאת על מנת להפיק תמונות חדות וברורות בכל שעה ובכל מקום.

 

  • אימוג'י אישי מונפש: האימוג'י האישי המונפש של סמסונג עושה שימוש באלגוריתם למידת מכונה מבוסס נתונים (AR) המנתח תמונה דו-ממדית וממפה כמאה מאפייני פנים על מנת ליצור מודל תלת ממד, המשקף ומחקה הבעות ומספק התאמה אישית אמיתית. ניתן לשתף את האימוג'ים האישיים המונפשים של סמסונג עם מגוון סטיקרים בפורמט Animated GIF סטנדרטי, גם עם פלטפורמות מסרים מצד שלישי, כגון Whatsapp

 

  • ביקסבי: העוזרת האישית של סמסונג, מציעה טכנולוגיות מציאות מרובדת (AR) ולמידה עמוקה בשילוב עם המצלמה, ומספקת מידע וסיוע על סביבת המשתמש. מבין אפשרויות העזרה שמציעה ביקסבי – תרגום שפות בזמן אמת, גם לעברית ואיתור מידע על הסביבה.

צילום: אבי בר

בידור כפי שלא דמיינתם

בין אם בצפייה בסרט או האזנה לאלבום החדש של האמן האהוב, הצליל במכשירי גלקסי החדשים נקי, חד ועשיר. המכשירים החדשים מציעים חווית סאונד משובחת, הודות לצמד רמקולי הסטריאו מבית AKG. ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus תומכים ב-Dolby Atmos המעניק צליל אופף של 360 מעלות.

 

את חוויית האודיו של ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus משלים צג ה-Infinity של סמסונג, שהוצג לראשונה ב-Galaxy S8. גם המכשירים החדשים מצוידים בצג Super AMOLED נטול מסגרת בולט ובהיר. שיפורים בניגודיות האוטומטית מאפשרים צפיה במסך גם באור שמש ישיר.

 

אורח חיים מחובר

למשתמשים הנמצאים בתנועה, תחנת העגינה ה-Samsung DeX החדשה, מאפשרת העצמת החוויה הניידת ישירות למסך גדול ומלא. את ה- DeX Pad ניתן לחבר בקלות ל-Galaxy S9 ול-Galaxy S9 Plus וליצור עמדת עבודה נוחה, המאפשרת חווית מחשב אישי לכל דבר ועניין, בשילוב מקלדת ועכבר.

צילום: יח"צ

הכי טוב הפך לסטנדרט

ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus מעלים את הרף גם הפעם, הודות לעמידותם בפני מים ואבק (על פי תקן IP68) וטעינה אלחוטית מהירה. בנוסף, מעבדי היישומים המשובחים והחדשים ביותר מציעים ביצועים רבי עוצמה ועיבוד תמונה מתוחכם.

 

פלטפורמת האבטחה של סמסונג, Knox 3.1, מספקת אבטחה ברמה צבאית. ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus תומכים באמצעי זיהוי ביומטרי – קשתית העין, טביעת אצבע וזיהוי פנים. ההתקנים תומכים בסריקה חכמה, מנגנון אימות חדש העושה שימוש חכם בעוצמה הקולקטיבית של סריקת קשתית העין וטכנולוגיית זיהוי פנים לשחרור נעילת הטלפון במהירות ובנוחות. תכונה חדשה נוספת, מאשרת הגדרת טביעות אצבע שונות לתיקיה מאובטחת ושונה מזו של פתיחת הנעילה של הטלפון.

 

 

ה-S9 יוצע עם זכרון מובנה של 4GB RAM ונפח אחסון של 64GB או 128GB

ה-S9+ יוצע עם זכרון מובנה של 6GB RAM ונפח אחסון של 128GB

 

המכשירים זמינים לרכישה בישראל החל מהיום 11.3.18  בצבעים שחור חצות, אפור טיטניום, וגוון חדש: סגול לילך.

 

למידע נוסף על Galaxy S9, בקרו ב- http://www.samsungmobilepress.com,

www.samsung.com/galaxy או https://news.samsung.com/galaxy

 

Samsung Galaxy S9 and S9+ Product Specifications

 

Galaxy S9

Galaxy +S9

OS

Android 8 (Oreo)

Display

5.8-inch Quad HD + Curved Super AMOLED, 18.5:9[4],[5] (570ppi)

6.2-inch Quad HD + Curved Super AMOLED, 18.5:97, 8 (529ppi)

 

Body

147.7mm x 68.7mm x 8.5mm, 163g, IP68

158.1mm x 73.8mm x 8.5mm, 189g, IP689

Camera

Rear: Super Speed Dual Pixel 12MP AF sensor with OIS (F1.5/F2.4)

Front: 8MP AF (F1.7)

Rear: Dual Camera with Dual OIS

–        Wide-angle: Super Speed Dual Pixel 12MP AF sensor (F1.5/F2.4)

–        Telephoto: 12MP AF sensor (F2.4)

Front: 8MP AF (F1.7)

AP

10nm, 64-bit, Octa-core processor (2.7 GHz Quad + 1.7 GHz Quad)

10nm, 64-bit, Octa-core processor (2.8 GHz Quad + 1.7 GHz Quad)

Memory

4GB RAM

64GB/128GB/256GB + Micro SD Slot (upto 400 GB)

 

6GB RAM

64GB/128GB/256GB + Micro SD Slot (upto 400GB)11

 

SIM Card

Single SIM: Nano SIM

Dual SIM (Hybrid SIM): Nano SIM + Nano SIM or MicroSD slot

Battery

3,000mAh

 

3,500mAh

Fast Wired Charging compatible with QC 2.0

Wireless Charging compatible with WPC and PMA

Network

Enhanced 4X4 MIMO / CA, LAA, LTE Cat.18

Connectivity

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), VHT80 MU-MIMO, 1024QAM, Bluetooth® v 5.0 (LE up to 2Mbps), ANT+, USB type-C, NFC, Location (GPS, Galileo, Glonass, BeiDou)

Payment

NFC, MST

Sensors

Iris sensor, Pressure sensor, Accelerometer, Barometer, Fingerprint sensor, Gyro sensor, Geomagnetic sensor, Hall sensor, HR sensor, Proximity sensor, RGB Light sensor

Authentication

Lock type: pattern, PIN, password

Biometric lock type: iris scanner, fingerprint scanner, face recognition, Intelligent Scan: multimodal biometric authentication with iris scanning and face recognition

Audio

Stereo speakers tuned by AKG, surround sound with Dolby Atmos technology,

Audio playback format: MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, APE, DSF, DFF

Video

MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

 

אודות סמסונג אלקטרוניקס בע"מ

סמסונג אלקטרוניקס בע"מ מעניקה השראה לעולם ומעצבת את העתיד עם טכנולוגיות ורעיונות מהפכניים, מגדירה מחדש את עולמות הטלוויזיות, הסמארטפונים, המכשור הלביש, טאבלטים, מצלמות, מכשירים דיגיטאליים, מדפסות, ציוד רפואי, מערכות רשת והמוליכים למחצה. כמו כן, אנו מובילים בתחום האינטרנט של הדברים באמצעות, בין השאר, יוזמות הבריאות הדיגיטאלית והבית החכם שלנו. סמסונג מעסיקה 319,000 עובדים ב- 84 מדינות.

 

למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט הרשמי ובבלוג הרשמי של סמסונג אלקטרוניקס בע"מ