כותרות אחרונות
Search

סניף חדש של רשת "סולתם" נפתח בקניון ויצמן סיטי / איכילוב. צילום ארכיון

בתמונה: סולתם גבעתיים – צילום: אבי בר

סניף חדש של רשת "סולתם" נפתח בקניון ויצמן סיטי / איכילוב.

סולתם, החברה המובילה בישראל בתחום כלי הבישול והציוד האיכותי למטבח, מתרחבת ומשיקה את הסניף ה-29 שלה בתל אביב • הסניף החדש במרכז ויצמן מציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים וחדשניים למטבח הביתי והמקצועי.

 

צילום: אבי בר

 

החורף בפתח ועלינו להקדיש זמן רב לבישולים חורפיים ואפייה. כאן נכנסת לתמונה  רשת 'סולתם' המתחדשת עם סניף חדש בקניון סיטי / איכילוב ה – 29 במספר. פתיחת הסניף במרכז ויצמן הסמוך למרכז הרפואי איכילוב, מהווה חלק ממהלך אסטרטגי של התרחבות והכפלת מספר הסניפים בתוך כ-5 שנים.

 

משמאל: טוני ירוחם סמנכ"ל שיווק וסחר בחברת "סולתם" ביחד עם מנהל הרשת – צילום: אבי בר

 

החנות החדשה שבהקמתה הושקעו כחצי מיליון ₪, מתפרסת על פני  כ-70 מ"ר והיא תכלול מגוון רחב של מוצרים מבית סולתם.

 

הסניף החדש מציע מגוון עצום של מאות מוצרים איכותיים וחדשניים למטבח הביתי והמקצועי.

 

צילום: יח"צ

 

פתיחת החנות החדשה היא חלק מהתפתחותה של סולתם בשנה האחרונה. התפתחות שבאה לידי ביטוי בהרחבת מגוון המוצרים ובהשקעה של מיליוני שקלים בפיתוח ובייבוא מערכות סירים מהמתקדמות והחדשניות בעולם.

 

מנכ"לית קניון ויצמן / איכילוב – צילום: אבי בר

 

מיטל רובין, מנהלת השיווק של סולתם: "חובבי הבישול והאירוח בתל אביב ימצאו בסניף החדש מגוון רחב של כלי בישול ואפייה מתקדמים ואיכותיים. מיקום הסניף נגיש הן מבחינה תחבורה ציבורית והן מבחינת חניה והוא כולל את מיטב המוצרים מהסדרות החדשות של 'סולתם' שיוצרו במיוחד עבור לקוחותיה הנאמנים של חברת "סולתם". אנו מזמינים את כולם לבוא להתרשם ולהתחדש במגוון כלי מטבח עם מבצעים מיוחדים לרגל הפתיחה".

 

הסניף החדש ממוקם בקניון ויצמן סיטי, רחוב ויצמן 14, תל אביב