כותרות אחרונות
Search

סקר חדש קובע: 80% מהישראלים חוששים לנסוע בתחבורה ציבורית בעידן הפוסט קורונה.

 

 

סקר חדש קובע: 80% מהישראלים חוששים לנסוע בתחבורה ציבורית בעידן הפוסט קורונה.

עם החזרה לשגרה והחשש מגל הדבקה שני, ישראלים רבים מדווחים על שינויים שהם נדרשים לבצע באורחות החיים.  סקר שנערך לאחרונה על ידי חברת המחקר שילוב  מצא כי כ-  80% מהישראלים חוששים מהנסיעה בתחבורה הציבורית, בעידן הפוסט קורונה. עוד קובע הסקר כי 60% היו מעוניינים לקנות רכב פרטי.

 

לאור המציאות החדשה והצורך שנוצר בציבור הישראלי חברת ליס פור יו מקבוצת קרסו מוטורוס, מציעה עסקה של רכב פרטי החל מ-25 ₪ ליום.  

 

חברת ליס פור יו מקבוצת קרסו מוטורוס מציעה בימים אלה עסקה משתלמת במיוחד שתאפשר להתחדש ברכב פרטי במחיר יומי הדומה למחיר הנסיעה בתחבורה ציבורית. במסגרת עסקת הליסינג הפרטי על רכבים מחודשים ( 2016-2017) הלקוח ישלם  מקדמה נמוכה על רכב מחודש, החל מ-5000 ₪  והחזר יומי החל מ-25 ₪ על מגוון רכבים ביניהם: רנו קליאו, ניסאן מייקרה, יונדאי I25, אופל אסטרה, קיה פיקנטו ועוד…

 

מנכ"ל פעילות מכירת רכב ב"ליס פור יו" ארז כהן:  "עוד בתקופת הקורונה זיהינו את הצורך של הישראלים בפתרונות תחבורה משתלמים ליום שאחרי, בעקבות תחושת הביטחון שהשתנתה לאור החשש מהתפרצות גל שני של מגיפת הקורונה. העסקה שאנו מציעים מאפשרת ללקוחותינו ליהנות מרכב פרטי צמוד במחיר יומי של נסיעה בתחבורה ציבורית. המהלך הינו פועל יוצא של המציאות שהשתנתה לנגד עיננו והצריכה פתרון כלכלי בר השגה."