כותרות אחרונות
Search

עוברים דירה עם האתר "ASK5" – כל הפתרונות במקום אחד!

צילום:freepik

 

עוברים דירה עם האתר "ASK5" – כל הפתרונות במקום אחד!

 

מעבר דירה היה מאז ומעולם תהליך מורכב עם סיכונים ואתגרים מסוגים שונים. אריזת דירה, חיפוש מובילים מומלצים ועוד אינספור משימות שרק הולכות ומסתבכות.

 

האתר ASK5 מרים את הכפפה ויוצר פורטל שמרכז עבור עוברי הדירות מגוון כלים ומאגר מידע שמסייעים לעבור את התהליך באופן מהיר, זול ורגוע יותר.

 

חשבתם שאתם צריכים לשבת על הטלפון ולהתחיל לחפש מובילים? מהיום תוכלו לטפל בכל המשימות ולעבור דירה בדרך הרבה יותר יעילה.

 

הכירו את מגוון הכלים שיאפשרו לכם לעשות את זה בלי עלות ובלי כל התחייבות או סיכון מבחינתכם.

 

מעברי דירות בישראל – רקע:

אחד הדברים הכי לא נוחים שאתם יכולים להיתקל בו הוא מעבר דירה ולפי הנתונים שמתפרסמים בשנים האחרונות, התדירות הממוצעת של מעבר דירה לנפש במדינת ישראל רק הולכת ועולה.

 

אם הייתם מצפים שגם ענף השירותים ישתפר בהתאמה, נכונה לכם אכזבה מהסיבה הפשוטה שלמרות הביקושים הגבוהים, ענף השירותים סובל מכשלים וקשיים שיכולים להפוך את היום המרגש לבלתי נשכח מבחינה שלילית.

 

חברות הובלה בלי תודעת שירות במקרה הרע או מובילים שמעלים מחירים ולא עומדים בהסכמים במקרה הגרוע, הם רק חלק מהתופעות והסיכונים שאתם עלולים להתמודד איתם, ואם זה לא מספיק, עליכם לדאוג לכל הסידורים הנלווים, לארוז את החפצים, להכין את הדירה וזאת רק תחילתה של רשימה ארוכה.

 

האתר ASK5 מנצל את העידן הטכנולוגי ומאפשר לכם לבצע את כל הפעולות במסגרת ממוקדת ותחרותית שבה אתם יכולים לבצע את כל הפעולות ולעבור דירה תוך חיסכון משמעותי בזמן ובכסף.

 

ASK5 – איך זה עובד?

המטרה של האתר ASK5 היא לרכז עבורכם מגוון אנשי מקצוע שמספקים שירותי הובלות ועוד כלים מסוגים שונים כדי לאפשר לכם למצוא ולהשוות חברות הובלה מומלצות בפריסה ארצית ועוד מגוון נותני שירותים שאתם עשויים להזדקק להם כמו מנוף הרמה, שירותי אריזה ואחסנה וכיוצא בזה, וכך למצוא את מי שהכי מתאים ומוכן להוזיל את המחיר כדי שתבחרו בו.

 

כמו כן מביא האתר כלים נוספים שמטרתם לתקוף את כל אותן רעות חולות והסיכונים שאתם מצויים בהם בעת מעבר דירה ובכלל זה חוזה הובלות שאתם יכולים להוריד בחינם ולהחתים עליו את המובילים, רשימת עדכון כתובות בזמן מעבר, צ'קליסט מעבר דירה ועוד מדריכים רבים אחרים שמלווים אתכם החל מרגע האריזה ועד לכניסה אל הבית החדש.

 

כל השירותים באתר ניתנים לכם בחינם ובלי התחייבות מסוג כלשהו, כך ששווה להעיף מבט ולהיערך למעבר באמצעות הכלים שמוצעים שם.

 

צילום:freepik

 

איך משווים מחירי הובלות דירה וחוסכים באתר ASK5?

מעבר דירה יכול להיות תהליך יקר כשההוצאה המרכזית בו היא כמובן ההובלה. בעוד שבדירות קטנות מדובר בעלות של למעלה מ-1,000 ₪, בדירות גדולות כבר מדובר בסיפור של כמה אלפי שקלים ואם אתם עוברים מחוץ לעיר, המחיר יכול להמשיך ולטפס.

 

הדבר שמעניין בכל העניין הזה הוא ההפרשים במחיר בין מובילים וחברות הובלה שונות שיכולים הגיע למאות שקלים ולעתים אפילו ליותר מזה.

 

חלק מהקוראים בוודאי סבורים שמחיר יכול להעיד על מקצועיות גבוהה יותר אך במציאות של הובלות בישראל ישנם עוד גורמים שאחראים להפרשי המחירים ולא תמיד מדובר בעניין מקצועי.

 

כך לדוגמה חברת הובלה שעמוסה בתאריך מעבר הדירה שלכם לא תהסס לתת לכם הצעת מחיר בטווח העליון בעוד שמובילים שאינם עובדים באותו יום, ישמחו דווקא לתת לכם הצעת מחיר זולה יותר כדי שתבחרו בהם וכדי שהם יצאו לעבוד.

 

אם כן ברור מדוע במקרים רבים ניתן לשלם פחות עבור הובלה ולעתים אפילו לקבל יותר, אך איך מוצאים את אותם מובילים וחברות הובלה פנויות?

 

באתר ASK5 מצאו לכך פתרון מעניין בדמות מאגר ענק של חברות הובלה ומובילים בפריסה ארצית והפניית הפנייה שלכם אל מי שפנוי בתאריך המעבר ומוכן להתחרות על ההובלה שלכם מול מובילים וחברות אחרות.

 

הסיטואציה הזאת יוצרת זירה תחרותית שבה במקום שאתם תחפשו מובילים, הם אלה שמקבלים את הבקשה שלכם להצעת מחיר ומנסים לתמחר אותה באופן הכי אטרקטיבי שהם יכולים מתוך מטרה לנצח את ההצעות האחרות שמתקבלות.

 

השוואת המחירים נעשית באופן פשוט על ידי מילוי טופס, כך שבתוך דקות אתם יכולים להתחיל ולהשוות הצעות מחיר אמתיות של מובילים וחברות הובלה באזורכם שפנויים בתאריך המעבר ושמוכנים להתחרות ולהוזיל לכם את המחיר.

 

באופן הזה תוכלו לחסוך בזמן ולמצוא חברה להובלת הדירה שלכם במחירים זולים יותר בעד עשרות אחוזים.

 

כלים נוספים שיעשו לכם חיים קלים:

מעבר דירה זה לא רק למצוא מובילים. התהליך משלב מגוון רחב של משימות כמו אריזת הדירה, שימוש בכלים מיוחדים כמו מנוף, פירוק והרכבת רהיטים, אחסון תכולה ואפילו סידור הבית החדש.

 

אין ספק שמצפה לכם הרבה עבודה וככל שהדירה גדולה יותר, ככה רשימת המשימות שלכם הולכת ומתארכת.

 

זה המקום שאליו נכנסים שירותים נוספים שהמטרה שלהם לסייע לכם למצוא פתרון לכל צורך שמתעורר בזמן המעבר.

 

דוגמה טובה לכך הם שירותי אריזה. ידעתם שהמשימה המרכזית והמורכבת ביותר בכל מעבר היא דווקא האריזה ולא ההובלה?

 

מרבית האנשים לא מודעים לעובדה הזאת ולעתים מוצאים את עצמם אורזים עד השעות הקטנות של הלילה ומתגוררים בדירה לא מסודרת.

 

שירותי אריזה שמוצעים לכם באתר יכולים לחסוך את ההתעסקות הזאת באמצעות הזמנת אורזים מקצועיים שיגיעו יום לפני ההובלה ויארזו את כל הדירה בצורה מקצועית.

 

במידת הצורך, תוכלו לשלב את האריזה עם ההובלה ואפילו להוסיף לה שירות של סידור החפצים בבית החדש.

 

גם השירות הזה כמו הובלה, מנוף הרמה ואחסנה, ניתנים להשוואה פשוטה באמצעות מערכת האתר כך שאתם יכולים להזמין כמעט כל שירות במהירות ובמחירים זולים בעשרות אחוזים.

 

רוצים להתחיל להשוות הובלות וים של שירותים אחרים למעבר דירה? כנסו עכשיו לאתר ASK5.co.il וגלו כמה תעלה לכם הובלה וכמה אתם יכולים לחסוך.