כותרות אחרונות
Search

עכשיו זה כבר ידוע, "ASUS ZenScreen" היא סדרת הצגים הניידים הנמכרת ביותר בעולם.

 

A S U S

עכשיו זה כבר ידוע לכווולם, "ASUS ZenScreen" היא סדרת הצגים הניידים הנמכרת ביותר בעולם.

חברת ניתוח הנתונים "IHS Markit" מצאה שצגים ניידים של "ASUS" היוו 64% מכלל המשלוחים בעולם במהלך שלושת הרבעונים הראשונים של 2019.

נקודות מרכזיות

  • הצגים הניידים של "A"SUS השייכים לסדרת "ZenScreen", היוו 64% מכלל המשלוחים מרבעון 1 עד רבעון 3 ב-2019, לפי "IHS Markit"
  • הצג החדש "ROG Strix XG17" הוא צג המשחקים הנייד הראשון בעולם, הכולל צג IPS בגודל 17.3 עם קצב ריענון של 240 Hz וזמן תגובה של 3 ms
  • "ASUS" תחגוג את ההישג בקמפיין במדיה החברתית בין 16 במרץ ו-5 באפריל, שבו משתמשים שיתייגו פוסטים בהאשטאג #TeamZenScreen יזכו להזדמנות לזכות במוצרי "ASUS".

 

טאיפיי, טאיוואן, 4 במרץ 2020 –  ASUS הכריזה היום כי ASUS ZenScreen היא סדרת הצגים הניידים הנמכרת ביותר בעולם. ההכרזה מבוססת על דוח חדש[1] מחברת ניתוח הנתונים המובילה IHS Markit, שמצא שצגים ניידים של ASUS היוו 64% מכלל המשלוחים בעולם במהלך שלושת הרבעונים הראשונים של 2019.

 

צילום: יח"צ asus

 

"ASUS" מובילה את שוק הצגים הניידים ההולך ומתרחב:

לפי IHS Markit, ככל שמשתמשים החלו לפתח מודעות ליתרונות של צגים ניידים, גדלו המשלוחים ברחבי העולם ב-46% ב-2019. התחזית היא שב-2020, המשלוחים יגדלו בעוד 27%. בזמן שהשוק חווה צמיחה משמעותית, ASUS הפגינה יכולת להישאר בחוד החנית. לפי חנויות אינטרנטיות מובילות מארה"בף, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ASUS הייתה החברה המובילה במכירות צגים ניידים במשך שלוש שנים רצופות.

 

הובלתה של "ASUS" בשוק הצגים הניידים החלה ב-2013, כשהחברה השיקה את הצג הנייד הראשון שלה בחיבור USB, דגם MB168B. ב-2016, ASUS שחררה את MB169C+, הצג הנייד הראשון בעולם עם קישוריות USB Type-C (USB-C), מה שמאפשר העברת אספקת חשמל ושידור אותות וידאו במקביל דרך כבל USB-C אחד. ב-2017, ASUS השיקה את סדרת ZenScreen, שהדגם הראשון בה היה ZenScreen MB16AC, הצג הנייד הדק והקל ביותר בעולם, בגודל 15.6 אינץ' וברזולוציית FHD. זה גם היה הצג הנייד הראשון עם פתרון אותות היברידיים שתומך גם במחברי USB-C וגם במחברי USB Type-A, כדי לספק תאימות מושלמת כמעט לכל מחשב נייד. ב-2018, ASUS שחררה את ZenScreen Go MB16AP, הצג הנייד הדק בעולם עם סוללה מובנית. ב-2019, ASUS שחררה את ZenScreen Touch MB16AMT, הצג הנייד הראשון בעולם עם פונקציונליות מולטי-טאץ' וגם סוללה מובנית.

 

אפשרויות לגמישות ופרודוקטיביות:

צגים ניידים מסדרת ZenScreen מתוכננים כך שישפרו את הפרודוקטיביות הניידת ואת חוויות הבידור, ועיצוביהם הגמישים מקלים על הפעלתם בכל מקום מאפשרים להם להתאים למגוון רחב של תרחישי שימוש. משתמשי מחשבים ניידים או אנשים שעובדים מהבית יכולים להגדיל את שטח העבודה שלהם באמצעות צג נוסף, מה שמספק פרודוקטיביות ונוחות מוגברות, ואילו משתמשי סמארטפונים יכולים להשתמש בשטח התצוגה הגדול יותר לשיפור הצגתם של היישומים או פריטי המדיה שלהם. צגי ZenScreen מספקים לצלמים תצוגה כגולה ומפורטת יותר בעת עריכת תמונות, יהם מאפשרים לגיימרים המשחקים בקונסולה ליהנות מחוויות משחקים טובות יותר מחוץ לבית. כל דגמי ZenScreen כוללים צג IPS בגודל 15.6 אינץ' עם רזולוציית FHD המספק תצוגה מלאת חיים וחדה כמעט מכל זווית צפייה.

 

ASUS מציעה כעת מספר דגמים של צגים ניידים מסדרת ZenScreen, עם תכונות שונות שיתאימו לצורכיהם של מגוון משתמשים שונים. משתמשים יכולים לבחור מבין דגמים עם קישוריות HDMI, תמיכה במולטי טאץ' של 10 נקודות, רמקולים מובנים, סוללה מובנית, קישוריות USB-C ותכונות אחרות.

 

צילום: יח"צ asus

 

צגים ניידים חדשים המיועדים למשחקים:

ASUS מרחיבה את טווח הצגים הניידים שהיא מציעה, ומוסיפה דגמים המיועדים לבידור, על מנת לעמוד בצרכים הגוברים של גיימרים תחרותיים המחפשים חוויות גיימינג איכותיות מחוץ לבית. צג המשחקים הנייד החדש ROG Strix XG17 כולל מסך IPS בגודל 17.3 אינץ' וברזולוציית FHD המציע קצב ריענון מדהים של 240 Hz וזמן תגובה של 3 ms, מה שהופך אותו לצג הנייד המהיר בעולם. הוא שוקל רק ק"ג אחד וכולל סוללה מובנית שתומכת בפעולה של עד 3.5 שעות ב-240Hz בטעינה מלאה אחת. טכנולוגיית טעינה מהירה מאפשרת למשתמשים ליהנות מ-120 דקות של שימוש לאחר טעינה של שעה בלבד. הוא גם כולל את טכנולוגיית adaptive-sync, שפועלת בין התדרים 48–240 Hz, מה שמאפשר משחקים חלקים אפילו עם יחידות ה-GPU הצנועות ביותר. צמד רמקולים קדמיים מספק שמע צלול וסוחף במשחקים.

 

XG17 יכול לשמש עם ROG Tripod, מעמד אופציונלי שמאפשר לגיימרים להציב את XG17 במגוון זוויות וגבהים, מה שהופך אותו למתאים לכמעט כל תרחיש משחקים. לדוגמה, גיימרים יכולים להציב את XG17 ישירות מעל מחשב נייד למשחקים, מה שיוצר בפועל הרחבת מסך והרחבה של מרחב המשחק. ROG Tripod גם תומך ב-XG17 כצג נייד לגיימרים שמשתמשים בקונסולות, או כהרחבת צג לגיימינג במכשירים ניידים.

 

קמפיין חוויית "ZenScreen":

כדי לחגוג את החדשות החיוביות על הצגים הניידים של ASUS, חברת ASUS משיקה מבצע קידום מכירות מ-16 במרץ 2020 ועד 5 באפריל 2020. משתמשי ZenScreen שישתפו את החוויה שלהם ב-Facebook, ב-Instagram או ב-Twitter עם ההאשטאג #TeamZenScreen יקבלו הזדמנות לזכות באחד משלושת דגמי המקרנים הניידים מסדרת ZenBeam S2. אנשים שאין להם ZenScreen יקבלו גם הזדמנות לזכות באחד משלושת צגי ZenScreen MB16ACE הניידים על ידי פרסום פוסט ב-Facebook, ב-Instagram או ב-Twitter שבו הם ישתפו את האופן שבו הם ישתמשו ב-ZenScreen, ותיוג הפוסט בהאשטאג #TeamZenScreen.

 

[1] מקור: https://technology.ihs.com/620025/portable-monitor-shipments-rise-46-percent-in-2019-as-users-embrace-productivity-boost-delivered-by-mobile-displays.

 

כל הצגים הניידים ש-ASUS הציעה למכירה בזמן שנבדק בדוח היו שייכים לסדרת ZenScreen.