כותרות אחרונות
Search

"קונסטרוקטה" מציגה מדיח כלים אינטגרלי עם מפלס שלישי לסכו"ם וכלים קטנים.

מדיח כלים קונסטרוקטה פיקוד עליון נסתר – צילום: באדיבות קונסטרוקטה

 

"קונסטרוקטה" מרחיבה את ליין מוצרי החשמל למטבח.

מציגה מדיח כלים אינטגרלי עם מפלס שלישי לסכו"ם וכלים קטנים, והטבות ייחודיות של המותג לקראת פסח.

 

לראשונה בישראל, "BSH" היבואנית הרשמית של מותג "קונסטרוקטה", משיקה מדיח כלים אינטגרלי עם מפלס שלישי לסכו"ם ולכלים קטנים. השנה ב"קונסטרוקטה" מושקים מגוון רחב של מוצרי חשמל למטבח כמו: מדיחי כלים, תנורים בנויים, כיריים אינדוקציה ומייבשים , כאשר השבוע המותג משווק את מדיח הכלים החדש בדגם "CG4A57V8" תוצרת גרמניה, מגיע עם פיקוד עליון נסתר, וכולל תכניות שימושיות ולחצנים לקבלת תוצאות מיטביות וחסכוניות (צריכת מים של 9.5 ליטר בלבד).

 

קיבולת המדיח עומדת על 14 מערכות כלים ו-4 תוכנית שימושיות לפעילות ההדחה: אינטנסיבית (70°), אוטומטית (45°-65°), חסכונית (50°) ומהירה (65°). בנוסף, כדי לעקוב אחר פעילות המדיח, מוקרנת לרצפה נקודת אור אדומה לחיווי כשהמדיח פועל, וכדי לייעל ולשדרג את פעולות המדיח קיימים שלושה לחצנים שימושיים: לחצן קיצור זמן התכניות "VarioSpeed Plus", לחצן היגיינה "HygienePlus" שמאוד חשוב בימים אלה השוטף את הכלים בחום גבוה של 70 מעלות.  לחצן ייבוש מוגבר "ExtraDry". מנוע מגנטי ללא פחמים, ועל כן הוא שקט ולא מרעיש, כשמגיע עם המדיח מחלף חום, "Heat Exchanger", לייבוש הגייני ולחיסכון באנרגיה. ציוני אנרגיה AAA. מחיר מומלץ לצרכן: 3,990 ₪.

 

מדיח כלים קונסטרוקטה פיקוד עליון נסתר, צילום באדיבות קונסטרוקטה

 

מוצרי "קונסטרוקטה" באים לעבוד במטבח גם בחג, עם הטבות ייחודיות לצרכנים: הטבת 5 שנות אחריות ב-99 שקלים עבור מדיחי כלים, מכונות כביסה, תנורים בנויים ומייבשים (עד 30.4.2020). וגם, בקניית כיריים אינדוקציה, מקבלים סט סירים מתאימים במתנה (עד ה8.4.2020).