כותרות אחרונות
Search

עמית דובדבני וארז אייזן הצמד המוזיקלי אינפקטד משרום חוגג 20 שנות פעילות עם מופע חד פעמי – 21 באפריל 2016

עמית דובדבני וארז אייזן, הצמד המוזיקלי אינפקטד משרום חוגג 20 שנות פעילות ומעלה אירוע מוזיקלי משותף חד פעמי  עם אומנים מובילים. מדובר במופע חסר תקדים שימשך כארבע שעות וישלב בין מוזיקה אלקטרונית, כלים אקוסטיים, אלמנטים ויזואליים ותיאטרון ומחול.

ההופעה החד פעמית תתקיים ביום חמישי, ה-21 באפריל 2016, החל המשעה 20:00 בלייב פארק ראשון לציון בהשתתפות האמנים: ברי סחרוף, רמי פורטיס, הדג נחש, התקווה 6, להקת מיומנה, מישל אדאמס סולנית ההרכב שפונגל ו j.viewz.  מחירי כרטיסים: חיילים בכל שלב של מכירת הכרטיסים 139 כרטיסים רגילים   169 ש"ח עד 239 ש"ח. המופע יימשך כארבע שעות, מחולקות לשלוש מערכות מוזיקליות שונות: מופע להקה אקוסטי, מופע להקה  מלא ומסיבה. בגזרת המסיבה צפויים אורחים מפתיעים כמו Astrix, RIOT, DJ Yahel והפתעות נוספות.

im20 1

עמית דובדבני וארז אייזן, הצמד המוזיקלי אינפקטד משרום חוגג 20 שנות פעילות – צילום: אבי בר

הצמד עמית דובדבני וארז אייזן: "הפעם אנחנו הולכים רחוק יותר, נועז יותר ויצירתי יותר ומעמידים מופע של 4 שעות רצופות כי בכל זאת לא בכל יום חוגגים 20 שנה על הבמה. המופע המיוחד יתחלק לשלוש מערכות מוסיקליות ויכסה שני עשורים של היצירה המוסיקלית שלנו. לא מדובר במופע רגיל, לא מדובר במסיבה, מדובר בקונצרט אלקטרוני – אקוסטי שטרם נראה על הבמות בישראל וההתרגשות שלנו לקראת החגיגה גדולה"

אז מה יהיה לנו:
מערכה ראשונה: מופע להקה אקוסטי,  אינפקטד אנפלאגד עם האורחים המכובדים להקת מיומנה ומישל אדאמסון. המערכה הזאת תהיה מאופיינת בכלים חיים על הבמה:פסנתר, גיטרות אקוסטיות, כלי הקשה, זמרות ליווי ועד…

מערכה שנייה: הרצועה המרכזית של המופע, מופע מלא של הלהקה עם שלל להיטים משני העשורים האחרונים ועם אורחים כמו: ברי סחרוף, רמי פורטיס, הדג נחש התקווה 6, jvieewz ועוד…

מערכה שלישית: מסיבה בניצוחם של של עמית וארז שיעזבו את כלי הנגינה וחזרו למקורות, לסט דיג'יי וגם שם יהיו אורחים בכירים: הכוכב הבינלאומי astrix ההרכב העולה riot, הדיג'יי האהוב yahel ועוד הפתעות….

im20 2

עמית דובדבני וארז אייזן, הצמד המוזיקלי אינפקטד משרום חוגג 20 שנות פעילות – צילום: אבי בר

מכירת כרטיסים החלה בתאריך 19.1.16

המחירים ינועו בין 139 ש"ח לבין 239 ש"ח

מחיר מיוחד לחיילים 139 ש"ח, את הכרטיסים ניתן לרכוש בחנויות כוורת, רשת הנוחות של האגודה למען החייל בבסיסים.

לרכישת כרטיסים און ליין הקליקו www.im-20.com