כותרות אחרונות
Search

רשת סיטי שופ "עשה-זאת-בעצמך" נכנסת לראשונה גם למרכז הארץ

הרשת מציעה מחירים מהפכניים גם למרכז הארץ, הסניף הראשון במרכז נפתח בראשון לציון בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח

מהפכת המחירים מתבקשת, אם רוצים, ניתן להוריד משמעותית את המחירים בכל הארץ. בעלי "סיטי שופ" מביאים את מהפכת המחירים גם למרכז הארץ.  בכוונתם לפתוח 30 סניפי "סיטי שופ" במהלך השנתיים הקרובות. 

sitishop 3

רשת "סיטי שופ", בבעלות דני אוהב ציון ויוסי ביבס, חודרת גם למרכז הארץ במטרה לחולל מהפיכת מחירים  בתחום ה"עשה-זאת-בעצמך" DIY  ומציעה כלי בית ומטבח, מוצרי חשמל, פריטי טקסטיל, גינון וקמפינג, ריהוט, מוצרי אמבטיה וכלי עבודה והכל ב-20% – 30% פחות ממחירי השוק.

בעלי הרשת מביאים את הבשורה גם למרכז ומשיקים סניף ראשון בראשון לציון בהשקעה של כ-2.5 מיליון ₪. סניף זה הינו ראשון מבין 30 סניפים המתוכננים להיפתח במרכז הארץ ולשנות את שוק ה-DIY בישראל. הסניפים המתוכננים יכללו גם סניפי זכיינות. הרשת משווקת את מוצריה לכ-1000 טמבוריות וחנויות "עשה-זאת-בעצמך" ברחבי הארץ. "סיטי שופ" הוקמה בשנת 2010 בהשקעה של כ-20 מיליון ₪ ונמצאת בצמיחה מתמדת. היא מונה כיום 12 סניפים באזורי הפריפריה, בצפון ודרום הארץ.

בסניפי הרשת ניתן למצוא למעלה מ-7,000 פריטים שונים המהווים מעטפת של פתרונות לבית במגוון קטגוריות כמו כלי בית ומטבח, מוצרי חשמל, פריטי טקסטיל, ציוד גינון וקמפינג, ריהוט, מוצרי אמבטיה וכלי עבודה ועוד.

הרשת הינה יבואנית ראשית של עיקר המותגים אותה היא מוכרת כמו Hyundai – כלי עבודה, LavorWash – מכונות שטיפה, FIX – מוצרי חשמל, Camptown לציוד מחנאות, Planero לכלי בית ומטבח ועוד….עובדה זו מאפשרת להם להוזיל משמעותית את המחירים עבור הצרכנים ברכישת מותגים מובילים אלו, ובעצם מהווה מכירה ישירה מהיבואן לצרכן.

יוסי ביבס מבעלי הרשת:"ההחלטה לחדור למרכז הינה אסטרטגית ומשמעותית וללא ספק תציג שינוי חיובי משמעותי בתחום. השוק הפך ממזמן לפחות אטרקטיבי מבחינת המחירים שמוצעים לצרכן והוזלת מחירים משמעותית היא מתבקשת. המטרה שלנו היא להפיץ את הבשורה ולכן נפעל להקמת 30 סניפים במהלך השנתיים הקרובות"………."סניפי סיטי שופ יתפרסו על פני שטח של כ-500 מ"ר, קטנים מהמקובל בענף זה – מה שמאפשר חסכון משמעותי בעלויות תפעול ושכירות, המגולמים  בהוזלת המחיר לצרכן ובמתן שירות טוב יותר ללקוחות"

החנויות עמוסות במוצרי איכות, ללא שטחים ריקים, הצרכן אינו הולך לאיבוד במחסני ענק והוא נהנה משרות טוב מאוד. בכל עמדה נמצא איש שרות שיעזור וידריך, כך שאין צורך "להתרוצץ" ולחפש אנשי שרות.

הסניף הראשון במרכז נפתח במתחם חונים קונים הוותיק והפופולרי, המהווה את ליבת המסחר של אזור התעשייה של ראשון לציון.

דוגמאות להשוואת מחירים 

"סיטי שופ"

מתחרה 1#

מתחרה 2#

תנור חימום ספירלה 3 גופים

99

169.9

149.9

ראש מקלחת 200*200

99

250

119.9

מטאטא+מקל

25.9

39.9

52.9

קומקום חשמלי זכוכית 1.8 ליטר

99

149

149.9

מקדחה חשמלית רוטטת

99.9

119.9

339

מברגה נטענת 18v

149.9

179.9

 359.9

בטבלה: המחירים ב-₪ , "סיטי שופ" מול המתחרים המובילים, במוצרים נבחרים

מכשיר מתקדם ומקורי, מבית FIX, המאפשר הכנת מאכלים ומאפים שונים

sitishop 1

רשת חנויות ה-DIY, "סיטי שופ", מוכיחה שכבר לא צריך לעמול במשך שעות במטבח לפני כל ארוחה או אירוח משפחה וחברים בבית.  מיני-פשטידות, קאפ-קייקס, וופל בלגי, קישים וחטיפי ביס אחרים-  מתוקים ומלוחים- בעזרת מכשיר אחד בלבד!

המכשיר המתקדם והמקורי, מבית FIX, מאפשר הכנת מאכלים ומאפים שונים ומגוונים בעזרת 4 פלטות מתחלפות לצרכים השונים. הפלטות המתחלפות מצופות בטפלון המונע הידבקות לדפנות ואף מפחית את הצורך בשימון.

התבניות נשלפות מהמכשיר בקלות, מה שמאפשר ניקוי מהיר, קל ויסודי לאחר כל שימוש.

סיטי שופ הינה היבואנית הבלעדית של המותג FIX, עובדה ההופכת גם את מחירו של המכשיר לאטרקטיבי ונוח במיוחד: ברשת סיטי שופ נמכר הקומקום במחיר מבצע של 199 ₪ בעוד ברשתות המתחרות המוצר הזהה במחיר 299 ₪.

 

מקדחה-מברגה המתקדמת מבית Hyundai

sitishop 2

 

רשת חנויות ה-DIY, "סיטי שופ", יוצאת, בימים אלה , עם מוצר מתקדם במחיר משתלם שהופך את השיפוצים והתיקונים לקלילים ופשוטים- ללא צורך בהתערבות של איש מקצוע.

המקדחה-מברגה המתקדמת מבית Hyundai מסוגלת לבצע שתי פעולות: קידוח והברגה. המקדחה הינה דו כיוונית ומצופה בגומי לאחיזה נוחה ובטוחה. הקלאץ' המובנה מאפשר ויסות והתאמה של עוצמת ההברגה או הקידוח.

העוצמה, 18 וולט, היא החזקה מסוגה והסוללה מחזיקה להברגה של מעל ל-100 ברגים. "סיטי שופ" מציעה את המקדחה-מברגה במחיר מבצע של 179 ₪ בלבד, (ברשתות DIY מתחרות נמכר המוצר במחיר כמעט כפול- 295 ₪).

ניתן להשיג ברשת חנויות "סיטי שופ" ברחבי הארץ:
לוד, ירושלים, צפת, קריית שמונה, עפולה, טבריה, פרדס חנה, קריית גת, אשקלון, צומת קסטינה, באר שבע, ראשון לציון.

רשת "סיטי שופ" הינה רשת חנויות "עשה-זאת-בעצמך" (DIY) המציעה למעלה מ-7,000 פריטים שונים במחירים אטרקטיביים במיוחד. הרשת, אשר הוקמה בשנת 2010, נמצאת בצמיחה מתמדת ומונה כיום 12 סניפים ברחבי הארץ.

"סיטי שופ" הובילה מהפיכה ומחיריה הינם אטרקטיביים לצרכן ועל פי רוב נמוכים בכ-30% ממחירי המתחרים בתחום ה-DIY. הרשת מציעה מגוון פתרונות "עשה-זאת-בעצמך" ומייבאת את עיקר המותגים הנמכרים בה כגון Hyundai- כלי עבודה, LavorWash- מכונות שטיפה, FIX- מוצרי חשמל, Camptown לציוד מחנאות, Planero לכלי בית ומטבח.