כותרות אחרונות
Search

ענקית הספורט "Decathlon" חתמה על הסכם להשכרת מרכז לוגיסטי בשטח תפעולי של עד 18,000 מ"ר בפארק העסקים והתעשיה של קיסריה.

 

 

ענקית הספורט "Decathlon" חתמה על הסכם להשכרת מרכז לוגיסטי בשטח תפעולי של עד 18,000 מ"ר בפארק העסקים והתעשייה של קיסריה.

ענקית הספורט Decathlon חתמה על הסכם עם החברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד להקמה והשכרת מרכז לוגיסטי בפארק התעשיה החכם של קיסריה. עלות התכנון והבנייה של המרלו"ג (ללא עלות הקרקע) מוערכת בכ-60 מיליון ש"ח.  מ- Decathlon ישראל נמסר כי מדובר במרכז לוגיסטי בשטח תפעולי של עד – 18,000 מ"ר אשר בו תרכז החברה את כל השירותים הלוגיסטיים של פעילותה בישראל.

 

מנכ"ל החברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד, מיכאל כרסנטי מציין:  השת"פ עם Decathlon הוא זכות גדולה עבורנו. המרלו"ג אותו תקים החברה עבור Decathlon ישתרע  על שטח של כ – 35 דונם יכלול יחידות אחסנה ושטחי משרדים. המרלוג יבנה בבנייה ירוקה עם תאים פוטווולטרים לאגירת אנרגיית שמש. כמו כן לצד שטחי התפעול יוקמו שטחים ירוקים ומגרשי ספורט רב תחליתי לרווחת הלקוחות והעובדים.

 

"הבחירה בפארק העסקים והתעשייה החכם של  קיסריה, הנמצא בתנופת פיתוח, תואם את תכניות הפיתוח של  Decathlon ומבטא את האמון של החברה בהתאוששות הכלכלה הישראלית מייד לאחר משבר הקורונה" מציינת לואיז שוקרון מנכ"ל Decathlon ישראל ומדגישה: "Decathlon תמשיך לבסס ולהרחיב את פעילותה העתידית על מנת להמשיך ולאפשר את הנגשת הספורט לכלל תושבי ישראל".

 

***Decathlon ענקית הספורט הצרפתית מפעילה בישראל 4 סניפים. הרשת פעילה בלמעלה מ-1600 סניפים ב 57 במדינות ומעסיקה למעלה מ- 90,000 עובדים ברחבי העולם. Decathlon שמה לה למטרה להנגיש את הספורט גם לקהל הישראלי ובסניפי הרשת בישראל מוצעים מוצרים לכ-70 ענפי ספורט שונים, אשר נבחרו בקפידה לצרכי הקהל הישראלי. מחלקות הספורט כוללות  מוצרים של מותגי הבית המעוצבים עבור חובבי הספורט בכל הרמות.

 

ב- Decathlon דוגלים בשמירה על מחירים הוגנים בעזרת שליטה בלעדית בתהליך העיצוב וההפצה של המוצרים, במטרה לאפשר לכל אדם לרכוש מוצרי ספורט איכותיים ומעוצבים. .החברה מקפידה לייצר מדי שנה אלפי מוצרים חדשים פרי פיתוח של מחלקות המחקר והפיתוח של החברה הכוללת  30 מעבדות ברחבי העולם