כותרות אחרונות
Search

רשת בתי המרקחת הקהילתיים "ש.ר.מ פארם": אין מחסור במסיכות, תרופות או אלכוג'ל, ואין צורך לאגור.!

 

 

רשת בתי המרקחת הקהילתיים "ש.ר.מ פארם": אין מחסור במסיכות, תרופות או אלכוג'ל, ואין צורך לאגור.!

רוקחי הרשת ממליצים לבדוק את התוקף של מסיכות ה-95N.

 

רשת בתי המרקחת הקהילתיים "ש.ר.מ פארם" מבהירה שאין מחסור במסיכות תקן N95, במסיכות כירורגיות, באלכוג'ל, בכפפות או בתרופות – ואין סיבה לאגור אותם. "יש ברשת מלאי גדול, אנו זמינים ופתוחים מבוקר עד ערב מדי יום וחבל לאגור מוצרים ותרופות שלא לצורך", נמסר מהרשת, המונה 115 בתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ. רוקחי הרשת גם ממליצים לבדוק את התוקף של מסיכות ה- N95.

 

"רבים לא יודעים שלמסיכות האלה יש תוקף של שנתיים מיום ייצורן, והם רוכשים מסיכות במחיר מופקע של 50 ואף 70 שקלים – שיוצרו בשנת 2013 ותוקפן פג מזמן… אם מוכר לא מצליח להסביר לכם ממתי המסיכה, מומלץ לרוכשה איפה שכן יודעים", אומר מנכ"ל הרשת, עו"ד יורם גרוס ומוסיף "המסיכות המוצעות בבתי המרקחת של הרשת חדשות והן יוצרו תחת תקנים בינלאומיים מחמירים".

 

כבר עם פרוץ המשבר רכשה הרשת מעל 100,000 מסיכות, שחולקו לבתי המרקחת החברים בה. מהרשת נמסר שמדובר במסיכות בתקן 95N (התקן האמריקאי), ששמן משתנה בהתאם למקום בו הן יוצרו (95KN (מסין), FFP2 (התקן האירופאי), ועוד),  למרות שהן כולן באותה איכות ורמת תקן.

 

רוקחי הרשת – כולם בעלי בתי מרקחת פרטיים מרמת הגולן ועד רהט – נמצאים כאן עבור כל מי שזקוק לעצה, תמיכה או הכוונה – ובינינו – זו הרי המשמעות האמיתית של בית מרקחת קהילתי, שהרוקח בה מכיר אתכם ואת המשפחה.