כותרות אחרונות
Search

ענקית השיט MSC משיקה את המגה ספינה – MSC Seaside

ענקית השיט MSC  משיקה את  – MSC Seaside

הספינה שעוקבת אחרי השמש תושק ב- 29.11  ותצטרף למגוון אפשרויות השיט באיזור הקריביים

ענקית הספנות MSC, חברת הקרוזים הפרטית הגדולה בעולם, משיקה את ספינת MSC Seaside הספינה שעוקבת אחרי השמש –   אניית הדגל הראשונה בדגם החדש של החברה "דור חוף הים" אשר נועד לקרב את אורחי האנייה קרוב יותר לים מאי פעם. הדבר מתאפשר באמצעות עיצוב מיוחד של הספינה, עיצוב הכולל שני מסלולי טיילת באורך 40 מ' העשויים זכוכית ומספקים לאורחים תחושה כי הם הולכים על המים, גשר זכוכית העובר מעל גלי האוקיינוס (לא מומלץ לבעלי לב חלש), מעליות פנורמיות שקופות, טיילת המקיפה את האוניה ועוד…

 

MSC Seaside, היא הספינה השנייה שהושקה השנה, והיא גם השנייה מבין 11 המגה ספינות של הדור הבא שמוסיפה MSC לצי הקרוזים בעשור הקרוב עד  2026, כשה-6 הראשונות יושקו כבר עד 2020. 

צילום: יח"צ

ייחודה של הספינה:

  • עיצוב חדשני שלא נראה באף אחת מהספינות האחרות של MSC- 2 טיילות זכוכית באורך 40 מ' כל אחת המציעות נוף מרהיב לים,  טיילת חוף הרחבה ביותר שנבנתה על ספינה המקיפה את כל הספינה, מעליות פנורמיות מזכוכית.

 

  • MSC for Me –  החברה  יד ילדים המסייע להורים לפקח על הילדים, מנהרת וידאו המקיפה את האורחים בצלילים ותמונות של אירועי השיוט, חדר הלבשה וירטואלי בחנויות בהם ניתן לנסות את הבגדים לפני שהם קונים, ומצלמות זיהוי פנים חכמות לטיפול אישי באורחים.

 

  • מגוון אפשרויות לינה – קבינות מודולריות לקבוצות של עד 10 אורחים, סוויטות אחוריות ופינתיות בנופי ים מרהיבים, קבינות עם מרפסות וסוויטות יוקרה עם בריכה ופרטית וג'קוזי.

צילום: יח"צ

  • בידור עשיר – אולם כדורת, אולם קולנוע 5D , פארק מים אינטרקטיבי עם 5 אטרקציות: מגלשות מים מצטלבות 160 מ', שני איזורי מזרקות מים לילדים.

  • אפשרויות הסעדה מגוונות – מגוון אפשרויות הסעדה של מטבחים בינלאומיים בתוך המבנה ועל הסיפון. אחד ממטבחי השוק האסיאתיים המובילים של השף הפאן אסיאתי הידוע רוי יאמאגוצ'י, מטבח צרפתי, מסעדת מאכלי ים יוקרתית ופיצריות משפחתיות.

 

  • מתקנים לילדים – 6 איזורי בידור לילדים ותינוקות בכל הגילאים, בית קולנוע DOREMI למשפחות ומשחקים אינטראקטיביים.

צילום: יח"צ

טלי נוי, מנהלת מחלקת שייט MSC  ישראל: "חברת MSC, החברה הפרטית לקרוזים פועלת על מנת לשדרג כל העת את חווית הבילוי באונייה והליין החדש של ספינות הקרוז עם הנוף לים הוא חלק בתהליך זה. התוצאות אכן ניכרות בשטח  – בשנים האחרונות ניכרת קפיצת מדרגה בביקושי הקהל הישראלי לקרויזי יוקרה, ואנו פועלים כל העת על מנת לשדרג את החוויה עבור הקהל הישראלי ".

 

אודות MSC Cruises:

MSC Cruises היא חברת שייט איטלקית בינלאומית הנחשבת למותג המוביל באירופה ולחברת השייט הרביעית בגודלה בעולם. לחברת MSC Cruises הוענק לאחרונה התואר "BEST CRUISE LINE FOR NIGHTLIFE" ע"י אתר הדירוג הנחשב Cruise Critic- אחד מגופי הביקורת המשפיעים ביותר בתעשיית הקרוזים העולמית. זאת בהמשך לזכייתה בקטגוריה "10 Best Reader’s Choice 2016" ע"י המגזין  USA Today’s.

 

MSC  מהווה שחקן ראשי בענף הקרוזים העולמי עם למעלה ממיליון וחצי מבקרים בשנה החולפת על אוניות החברה. איכותה של MSC Cruises נמדדת בעיקר בזכות האירוח המוקפד והעיצוב האיטלקי המעטר את אוניות הנופש שלה. כמו כן, החברה מציעה יעדי שייט ליעדים רבים בעולם ולאו דווקא באגן הים התיכון בלבד. על הסיפון ניתן ליהנות משלל אטרקציות המיועדות לכל הגלאים: חדר כושר, טניס, ספא, בריכות שחיה, מסעדות, תיאטרון, קזינו ועוד.