כותרות אחרונות
Search

עשרות נשים מובילות בקהילות היהודיות בפריז, אמסטרדם וברלין הצטרפו לאחרונה לקמפיין של מכבי "100 נשים ב-100 ערים".

בתמונה משמאל לימין: מרים ביקר, מנהיגת מפלגת ChristenUnie בהולנד, קרולה שוטן סגנית ראש ממשלת הולנד, רונית נאמן, יו"ר דסק אירופה של מכבי תנועה עולמית, ממקימות פורום הנשים הבינ"ל של מכבי.

צילום: יח"צ 

 

עשרות נשים מובילות בקהילות היהודיות בפריז, אמסטרדם וברלין הצטרפו לאחרונה לקמפיין של מכבי "100 נשים ב-100 ערים".

רונית נאמן יו"ר דסק אירופה ב”מכבי תנועה עולמית" סיימה בימים אלו מפגשים עם נציגי התנועה בפריז , ברלין ואמסטרדם במטרה להעלאת המודעות לטרור המיני שבצעו מחבלי החמאס ב-07.10 נוכח שתיקתם של ארגוני הנשים הבינלאומיים.

 

רונית נאמן יו"ר דסק אירופה ב”מכבי תנועה עולמית" סיימה בימים אלו מפגשים עם נציגי התנועה בפריז , ברלין ואמסטרדם במטרה העלאת המודעות לטרור המיני שבצעו מחבלי החמאס ב-07.10 נוכח שתיקתם של ארגוני הנשים הבינלאומיים.

 

בפריז השתתפה רונית בסמינר SLF של מחלקת החינוך של תנועת מכבי כדי לעודד את המנהיגות הצעירות בצרפת להצטרף לקמפיין למחויבות מוסרית כלפי הנשים שנרצחו ועברו טרור מיני. במסגרת הסמינר הוקרן גם הסרט "השטאג הנובה".

 

בתמונה משמאל לימין: מרים ביקר, מנהיגת מפלגת ChristenUnie בהולנד, קרולה שוטן סגנית ראש ממשלת הולנד, רונית נאמן, יו"ר דסק אירופה של מכבי תנועה עולמית, ממקימות פורום הנשים הבינ"ל של מכבי – צילום: יח"צ 

 

בברלין נפגשה עם פורום הנשים של התנועה כדי לחזק את הפעילות הציבורית לשחרור החטופות והחטופים. באמסטרדם נפגשה רונית עם מנהיגות הקהילה כדי לגייס אותן לקמפיין של התנועה ולהודות להם על הפעילות של תנועת מכבי הולנד שכללה שליחת 5 מטוסים עם ציוד לסיוע ליישובי עוטף ישראל.

 

המנהיגות הנשית של מכבי תנועה עולמית, קוראת לכל ארגוני הנשים בארץ ובעולם, להצטרף לקמפיין ברחבי העולם להעלאת המודעות לטרור המיני – לפשע הנתעב שהתרחש כאן ב 7.10, ובמיוחד אחרי שדו"ח האו"ם שפורסם לאחרונה מאשר שהטרור המיני התרחש ומתרחש, עד אשר תתקבל הכרה בינ"ל שזוועות אלו התרחשו בישראל.