כותרות אחרונות
Search

פיצ'ר חדש באפליקציה של "Wizz Air" יעדכן על שינוי במחירי טיסות.

צילום: יח"צ wizz

 

פיצ'ר חדש באפליקציה של "Wizz Air"  יעדכן על שינוי במחירי טיסות.

הפיצ'ר מאפשר ללקוחות הרשומים לאפליקציה להגדיר התראות עבור 5 יעדים במקביל.

 

 חברת "Wizz Air", חברת התעופה הירוקה* והצומחת ביותר במזרח ומרכז אירופה, מכריזה על פיצ'ר חדש באפליקציית "Wizz" המאפשר ללקוחות לקבל התראות על שינוי במחירי טיסות ליעדים שונים לפי בחירתם.

 

הפיצ'ר מאפשר ללקוחות הרשומים לאפליקציה להגדיר התראות עבור 5 יעדים במקביל. ההתראות יישלחו כ"פוש" באופן אוטומטי אחת ליום כאשר יש שינוי במחירי הטיסות.

 

צילום מסך: יח"צ wizz

 

כדי להגדיר התראה זו יש להירשם לאפליקציית "Wizz" באנדרואיד או באפל, לחפש אחר טיסה ספציפית ולהגדיר עבורה את ה- "price alert". ההגדרה תיעלם באופן אוטומטי ברגע שהטיסה המבוקשת המריאה.

 

פאולינה גוסק, מנהלת תקשורת בחברה: "אנו בוויזאייר מבינים את צרכי לקוחותינו  להנות  ממחירים אטרקטיביים כאשר הם מתכננים טיול, ואנו מחויבים לספק את המחירים הנמוכים ביותר. הפיצ'ר החדש מייצג בדיוק מחויבות זו, ומאפשר ללקוחותינו לקבל עדכונים על המחירים האטרקטיביים ביותר ישירות לטלפון שלהם".

 

צילום: יח"צ wizz

 

אודות וויז אייר

 "Wizz Air" היא חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 136 מטוסים מסוג איירבוס ,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo.

מאז טיסת הבכורה של "Wizz Air" מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות.

לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בישראל, "Wizz Air" הינה הבחירה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה הנהנים מהישרות, מחירים אטרקטיביים וממערכת הזמנות נגישה וידידותית.

 

Follow us on Instagram: @wizzair

  Follow us on Facebook: @wizzair

Follow us on Twitter: @wizzair

 

מידע נוסף:

* פליטת הפחמן של וויזאייר הייתה הנמוכה ביותר בין חברות התעופה האירופאיות ב-12 החודשים שקדמו לאפריל 2020 (57.2 גרם לקילומטר/נוסע).

 

* כל טיסות וויזאייר מתבצעות עם מטוסי ה-A320 (180 מושבים), ה-A321 (230 מושבים), ה-Airbus A320neo (186) וה-Airbus A321neo (239).

 

* וויזאייר מציעה מגוון רחב של אמצעי היגיינה מתקדמים: נוסעים וצוות המטוס מחויבים לעטות מסכות. צוות המטוס מחויבים גם לעטות כפפות. רכישות על המטוס נעשות בתשלום ללא מגע. נוסעים מתבקשים לשמור על ריחוק סביבתי והחברה מעודדת את לקוחותיה לרכוש תוספות לפני הטיסה עצמה.

 

* מסנני אוויר HEPA שמותקנים במטוסי וויזאייר לוכדים 99.97% מהווירוסים והבקטריות שיש באוויר. זה מצטרף ללוח זמני ניקיון המטוסים היומי של החברה, כאשר כל מטוסי החברה עוברים גם חיטוי במהלך הלילה.

 

* מידע נוסף על אמצעי הבריאות וההיגיינה של החברה ניתן לקרוא כאן

* עבור מידע ושירותים ניתן לבקר כאן