כותרות אחרונות
Search

חברת "פלפוט", החברה המובילה והוותיקה בארץ בפיתוח ובשיווק מוצרי נייר ומתנות, השיקה השבוע את קולקציית המותגים החדשה לקיץ 2019

BRANDS & TRENDS  !

אירוע ההשקה השנתי של חברת "פלפוט", שמביא לכם את כל מה שבטרנד.

חברת "פלפוט", החברה המובילה והוותיקה בארץ בפיתוח ובשיווק מוצרי נייר ומתנות, השיקה השבוע את קולקציית המותגים החדשה לקיץ 2019.

 

חברת "פלפוט" משיקה את מוצרי חזרה לבית הספר ואת קולקציית הקיץ החדשה לשנת 2019/20, עם העיצובים והמותגים החמים ביותר של הילדים והנוער: פורטנייט, LOL, דמויות דיסני האהובות לצד מותגים מובילים מעולם הכדורגל, מגוון מוצרים לביה"ס, ציוד משרדי, מתנות לילדים ונוער בעיצוב טרנדי וחדשני ועוד…

 

אודי  אקר מנכ"ל חברת "פלפוט" – צילום: אבי בר

 

בתערוכה השנתית, שהתקיימה בגן האירועים הירקונים בפתח תקווה, הוצגו מוצרים של עשרות מותגים אהובים בשלל עיצובים וחידושים, לצד עיצובים מקוריים של אמני הבית, וכל זאת בנראות אופנתית כיאה לחברה המצליחה בתחום.

 

צילום: אבי בר

 

"פלפוט" ממשיכה להוביל עם העיצובים הטרנדיים ביותר והמותגים החזקים ביותר, תוך התחדשות במגוון המוצרים. בין המוצרים המובילים שהוצגו באירוע בלטו השנה מגוון מוצרי חזרה לביה"ס, מתנות, להיטי האוספים של השנה, מוצרי נייר, מכשירי כתיבה, כרטיסי ברכה, יומנים ולוחות שנה, מוצרים המתאימים לחופשות בארץ ובחו"ל, מזכרות וספרים לתיירים.

 

צילום: אבי בר

 

טרנד האוספים אצל הילדים ובני הנוער ממשיך לגדול ולהתרחב ובהשקה נחשפו הלהיטים הבאים בתחום: הבננות- הלהיט שכבש את ישראל מגיע בסדרה חדשה עם גוונים מתחלפים ודמויות חדשות. היירדוז- 24 בובות ריחניות המגיעות בתוך בקבוק שמפו מעוצב. הבובות מגיעות עם תסרוקות שונות. חפשו את הבובה הנדירה שגוון שערה משתנה במים חמימים.LOL- מותג מספר אחת בעולם מגיע באוסף מדבקות חדש ובאוסף קלפים חדש וראשון מסוגו בסדרה. סמושי- להיט האיסוף נמשך עם דמויות סקוושי ריחניות חדשות בתוספת הבסטיז (החברים הקטנים ומושלמים). אנימלוסט – להיט שיגיע בקרוב לארץ וכולל חיות המגיעות "מלוכלכות" בצבע שחור שננטשו בארגז ברחוב. כשילד מאמץ אותם הוא יקלח אותן, יעניק להן חום ואהבה. הערכות מגיעות עם מברשת, קצף אמבט, סבון או צעצוע לחיה.

 

צילום: אבי בר

 

"פלפוט" נכנסת לעולם המשחקים עם משחקי דומינו, דמקה ודוקים ענקיים, משחקי זיכרון, חותמות במגוון צורות ודגמים, כדורי משחק בעיצובים מיוחדים וצבעוניים, כדורי הפתעה בתוכן מסתתרת הפתעה, כדורי מבוך, כדורי ג'אגלינג, משחק זיכרון מאיר, סטים של חותמות ושל צביעה. בנוסף מרחיבה החברה את מגוון מוצרי היצירה ומציעה מבחר פריטים כדוגמת ערכות יצירה, בובות בד לתפירה DIY, יצירה בחוטים, מחברות בעיצוב אישי, דמויות לקישוט ותלייה, מזוודות יצירה.בתחום הגאדג'טים מציעה פלפוט קליפס מאיר לנעליים, נרתיק צבעוני אטום למים, מכשיר למסאג' אישי, זכוכית מגדלת עם פנס, מחזיק נייד לאופניים, ארנקים מסיליקון, פנקסים עם מפתחון, צדפה מאירה, לוחות מאירים ומחיקים בצורות שונות, ספר כספת.

 

צילום: אבי בר

 

בתחום מוצרי בית הספר, השנה לפלפוט קטלוג בית ספר עשיר, חדשני ומגוון בפורמטים ובטקסטורות של המוצרים כדי להבטיח הצלחה אופנתית בלימודים: השנה, משווקת פלפוט לראשונה את תיקי FILA עם מגוון תיקי גב, תיקי צד, פאוצ'ים וקלמרים, לצד ארנקים עם סקוץ' בסגנון רטרו. מותג הבית של פלפוט, טאץ' (TOUCH) גדל ומביא השנה מוצרים חדשים המשלימים את סל הצרכים של התלמיד, החל ממחברות ועד מכשירי כתיבה בסקאלת צבעים חדשה, ביניהם הצבעים הפסטליים הטרנדיים לשנת 2019. בנוסף במותג אנדרארמור מציעים השנה מגוון תיקי גב, ספורט וכובעי מצחייה בקולקציה מהממת. התיקים וקלמרים של קלגב מגיעים השנה במגוון מותגים כמו מכבי ת"א, ריאל מדריד, סמיילי, גרפיטי, מפרץ ההרפתקאות, נסיכות, מיקי, מיני, קיטי ליד עיצובים גנריים יפהפיים. בקולקצייה השנה ניתן למצוא גם את תיקי TOTTO – מותגי התיקים המצליח מדרום אמריקה ואירופה שהגיע לישראל עם תיקים שמאופיינים בפונקציונליות, נוחות, צבעוניות לכל גיל.

 

צילום: אבי בר

 

למגוון לוחות השנה של "פלפוט" התווספו לוחות בעיצוב המותג היוקרתי טורנובסקי, והעיצובים השנה חדשים מתמיד. בקולקציה החדשה, מקבלים היומנים טוויסט בעיצוב ולמחברות הכתיבה החכמות מתווסף פורמט בגודל A4 שישפר את הכתיבה. בנוסף, חברת פלפוט מציגה השנה מגוון מכשירי כתיבה עם מחקים מעוצבים, מחדדים, עפרונות, בקבוקים וקופסאות אוכל בצורות וצבעים אופנתיים.

 

צילום: אבי בר

 

בין מוצרי המתנות ניתן למצוא פריטים עם שמות המותגים הבינלאומיים שמחזיקה "פלפוט" בזכויותיהם בישראל, החל מהמותגים הקלאסיים של דיסני הכוללים את מיקי מאוס, ספיידרמן וקארס ועד למותגים עכשוויים מובילים כמו פורטנייט, אשר מוביל השנה את קטגוריית הבנים לצד קבוצות הכדורגל בארץ ובעולם. לבנים הבוגרים נוסף המותג החדש רוביקס (קובייה הונגרית) לצד ריפקרל בעיצוב גלישה אופנתי.

 

צילום: אבי בר

 

הבנות יוכלו למצוא השנה מוצרים של המותגים העכשוויים LOL וכפולה, אשר ממשיכים להתרחב לצד המותגים המוכרים והאהובים – מיני מאוס, פרוזן והלו קיטי. לקראת הסרט 'אגלי דולס', קולקציה ססגונית של המותג תמלא את המדפים בצבע. חד הקרן הקסום מתרחב לקו קסום נוסף הכולל קשת בענן, כדורים פורחים ובנות ים וגולת הכותרת – קולקציה מעוצבת של קראפט בשילוב הצבעים זהב ומטאלי.

 

צילום: אבי בר

 

בנוסף, ליין הגרפיטי וליין חיות הג'ונגל יקבלו עיצובים ונועזים יותר כמו החתולים וגם העצלנים שתוספים כל פינה. החיוך ממשיך להתרחב עם סמיילי במגוון מוצרים גדול מתמיד. כמו כן, פול פרנק יציג עיצוב אופנתי ובוגר וריפקלר עיצוב סולידי יותר בצבעים הכי אהובים שיש.

 

טווח מחירים: תיקים- 120-250 ₪  /  שאר מוצרי פלפוט 2-100 ₪

את מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר, פלפוט אונליין:  http://www.palphot.co.il

 

צילומים אבי בר

צילומים אבי בר

צילומים אבי בר

צילומים אבי בר

צילומים אבי בר

צילומים אבי בר

צילומים אבי בר

צילומים אבי בר

צילומים אבי בר

צילומים אבי בר

צילומים אבי בר

צילומים אבי בר