כותרות אחרונות
Search

פעמית סטור משיקה מחלקה אקולוגית מחומרים טבעיים של מוצרים מתכלים לאירוח אפייה ושתיה.

צילום: אפרת אשל

 

פעמית סטור משיקה מחלקה אקולוגית מחומרים טבעיים של מוצרים מתכלים לאירוח אפייה ושתיה.   

רשת פעמית סטור משיקה מחלקה של כלים מתכלים – בחרתם לרכוש כלים המתכלים ביולוגית ומתאימים לקומפוסט, הרי שיהיה לכם ערך מוסף כיום ברשת פעמית סטור.

 

 

הקולקציה בעלת נוכחות עיצובית יוצאת דופן ומעוררת התפעלות. הרעיון שמאחורי הכלים המתכלים הוא פשוט: בתהליך הייצור שלהם משתמשים בפסולת של עץ ולא פוגעים בעץ עצמו. אוספים את עלי העץ שנשרו, שוטפים אותם היטב במים וכאשר מעבירים אותם לתוך תבניות מיוחדות בעומקים שונים ובצורות שונות ומחממים אותם בטכניקה מיוחדת הם מקבלים את הצורה שלהם וכך נוצר כלי מתכלה וידידותי לסביבה.

 

כלי כזה לא משאיר כימיקלים רעילים בסביבה ולעיתים אף מזין את האדמה בחומרים שלו כאשר הוא מתפרק. מדובר בכלי שמופק מבסיס צמחי, מאפשר גם לשוחרי האקולוגיה את השימוש בכלים חד פעמיים ביציאה לפיקניק, באירוח ובארגון אירוע.

 

במקביל פעמית סטור הרחיבה משמעותית את מוצרי המסיבות , ומוצרי אווירה לאירוח.

 

הקסם שבמוצר המתכלה הוא גם המראה שלו שהוא חלק בלתי נפרד מעיצוב השולחן הכפרי והטבעי: הוא מצליח להעביר לאורחים תחושה בריאה, רעננה, כזו שדואגת ומתחברת לסביבה ואוהבת אותה. לערוך שולחן אקולוגי זה כמו להניח על השולחן אמירה של אדם שחושב ירוק, שמשתמש בירוק ולא רק מדבר.

 

צילום: אפרת אשל

 

 

 

טווח מחירים:

חבילת צלחות 10 יחידות החל מ-  19.90 שקל

חבילת סכינים החל מ- 11.90 שקל

חבילת מזלגות החל מ- 11.90 שקל

חבילת כפות החל מ-.11.90 שקל

חבילת כפיות החל מ-  11.90 שקל

קערות החל מ- 15.90 שקל

 

רשת "פעמית סטור" הינה ראשונה מסוגה בארץ, ומציעה לצרכן חווית קנייה ייחודית ומענה כולל לאירוח ולבישול ואפייה תחת קורת גג אחת – מחד מגוון של עיצובים וחומרים, ומאידך מחירים אטרקטיביים.

 

הרשת מונה 20 סניפים ברחבי הארץ:  http://www.peamit.co.il/