כותרות אחרונות
Search

פרויקט היוקרה Museum Residence מכר 80 דירות מתוך 108 הדירות שיצאו לשיווק

פרויקט היוקרה Museum Residence מכר 80 דירות מתוך 108 הדירות שהוצאו לשיווק !

פחות מ30 דירות בלבד נותרו למכירה בפרויקט * שלב ב' אוכלס לגמרי * שלב ג' בשלבי בניה מתקדמים כש30% מהדירות כבר נמכרו והאיכלוס באוקטובר 2019

חברת האחים ישראל ממשיכה בתנופת מכירות יוצאת דופן בפרויקט היוקרה MUSEUM  RESIDENCE  ואין ספק שהוא הפרויקט הירושלמי המדובר ביותר למחפשי דיור איכותי במיקום מושלם. 80 דירות כבר נרכשו מתוך 108 הדירות שעומדות לשיווק. שלב ב', הכולל 4 בניינים קטנים עם 9 דירות בכל בניין, מצוי בשלבי אכלוס מתקדמים . שלב ג' כולל 7 בניינים, 6 דירות בלבד בכל בניין, מצוי בשלבי בנייה מתקדמים, כאשר כ 30% מהדירות שבו נמכרו והאכלוס צפוי לאוקטובר 2019.        

 

פרויקט " "Museum Residenceהמשתרע על שטח של כ- 24 דונם  וכולל 15 בניינים בני 4 מפלסים כל אחד, על המדרון הדרום מערבי  של מוזיאון ישראל סמוך לרחובות נווה שאנן, י.צ מיכאלסון ונחמן אביגד. מדובר באחד המגרשים היוקרתיים ביותר בירושלים,   הפרויקט מצטיין במיקום נוח לכניסה וליציאה מהעיר ומשתלב באחת השכונה השקטות ויוקרתיות ביותר באזור. כל הדירות בפרויקט נהנות ממפרט טכני עשיר ומפנק. אופיו המרווח של הפרויקט מתבטא הן בגודלן של הדירות והן במספרם המצומצם של הדיירים בכל בניין ,הנע בין 6 ל 10. בסיועו של מתכנן הפרויקט , האדריכל אמציה אהרונסון, נבנה פרויקט השם דגש על בנייה נמוכה עם מרחבים ציבוריים גדולים, שאינם אופייניים לבניה בירושלים ,תוך שימוש בחומרי בניה איכותיים.

   

צילום: view point הדמיות

 

אופיו המרווח של הפרויקט מתבטא הן בגודלן של הדירות ובמספרם המצומצם של הדיירים בכל בניין . שלב ב' מכיל 9 דירות בכל בניין, שלב ג' מכיל 6 דירות בכל בניין. מדובר בתכנון חריג יחסית לבנייה חדשה המתאפיינת בבנייה לגובה ובפנייה למספר רב של דיירים.    

 

בשנים האחרונות חל שינוי תפישתי בכל הנוגע לבניית בנייני מגורים בעיר. יזמים, חברות בניה, וביניהם חברת האחים ישראל, הפנימו את מצוקת הצפיפות וכמיהת התושבים למקום מגורים ירוק ומרווח. האחים ישראל  החלו לשקוד על פרויקטים העונים על צרכים אלה ולשלב בבניית השכונות החדשות, אזורים ירוקים ומרווחים המעניקים ערך מוסף מעבר לסביבה העירונית הרגילה והמוכרת. הושקעה גם מחשבה רבה בבניית הדירות של הפרויקט, שכן החללים גדולים ומרווחים והתחושה המתקבלת היא של חופש ומרחב, תחושה שלרוב אינה מאפיינת את הבניה הצפופה בירושלים.

      

לאדריכלים בפרויקט 'מוזיאון רזידנס' היה חשוב מאד ריבוי שטחים ציבוריים והקניית תחושה של שכונה ירוקה ומרווחת ברמת איכות החיים הטובה ביותר שיש וחומרים הקרובים לטבע ואכן במקום רחובות הולנדים ללא כניסת תחבורה ציבורית או פרטית, טיילת פנימית לג'וגינג, גינה שכונתית מודרנית עם אזורי ישיבה מוצלים, מזרקה מרכזית ושטחים ירוקים ומשחקיית ילדים לרווחת תושבי הפרויקט. בבניינים ניתן למצוא שילוב של לובי מעוצב, חדר מחסן וחנייה תת קרקעית. ילדים רצים במרחבים, בלב העיר ירושלים- אין הרבה פרויקטים כאלה.

 

צילום: view point הדמיות

 

יזמי Museum Residence רצו להכניס בפרויקט גם פן אמנותי מובהק ולכן שילבו בו יצירות אמנות ופסלים פרי ידיו של האמן הבינלאומי  צביקה חורש, ביניהם היצירה  "מטבעות המקדש"- סדרת מטבעות מוזהבות המציגה את תכנה ואורחותיה של עיר הבירה לאורך ההיסטוריה, הרמוניה של זהב, קודש וחול. "יצירה זו מוצגת בחזית הכניסה ללובי במטרה להפוך אותו לחלל אומנותי המוסיף בזכות אלמנטים אלו נדבך של עושר תרבותי למתחם המגורים" מספר יונתן ישראל, סמנכ"ל השיווק של האחים ישראל.                   

                                                                                     

"השקעה בדירה בפרויקט  Museum Residence  נבונה ביותר" אומר יונתן ישראל, סמנכ"ל  השיווק של האחים ישראל.  הפרויקט, הצמוד למוזיאון ישראל, הוא אחד הפרויקטים המעטים אשר נבנים כיום במרכז העיר על קרקע בבעלות פרטית ולא קשורה לכנסיה זו או אחרת, כך שהדיירים כאן לא יקבלו עוד כמה שנים דרישות  לשלם סכומי עתק לכנסיות השונות עבור המשך חכירת הקרקע. אני צופה לעלייה של עשרות אחוזים בערך הדירות בפרויקט זה. כבר היום נהנים רוכשי הדירות הראשונות בשלב א' של הפרויקט שאוכלס  מעלייה של כ-30% אחוז בשווי הדירות שרכשו רק לפני קצת יותר משלוש שנים".

 

צילום: view point הדמיות

 

החברה שמובילה את הפרויקט היא חברת האחים ישראל שהינה אחת מחברות הבנייה הוותיקות והיציבות ביותר בשוק הנדל"ן בישראל. החברה הוקמה  בשנת 1964. עד לשנת 2017 בנתה החברה למעלה מ- 38,000 יחידות דיור במגוון רחב של פרויקטים בערים שונות בישראל ובמדינות נוספות בעולם. אחד החוזקות  הבולטות ביותר בחברה היא יציבותה הפיננסית, דבר המבדיל אותה ממרבית חברות הנדל"ן בארץ. יציבות שתוחזקה במשך שנים, מפרויקט לפרויקט וללא אקרובטיקה עסקית או מינופים פיננסים.

 

בשל איתנותה הכלכלית, מתנהלת החברה במודל עבודה יחסית חריג בנוף המקומי. תהליך שיווק הדירות, בשונה ממרבית חברות הנדל"ן בישראל, מתחיל לאחר בניית 25% ממספר הדירות בכל פרויקט, ולא לפני תחילת עבודת הבנייה, כפי שניתן לראות היום בשוק הנדל"ן המקומי. גם בפרויקט Museum Residence  החלה חברת האחים ישראל בשיווק הפרויקט לאחר שכמה בניינים כבר עמדו על תילם. התפיסה הייחודית של האחים ישראל היא למכור דירות שאפשר לראות בעין ולא דירות על הנייר.