כותרות אחרונות
Search

פתח תקווה מתברכת בסניף נוסף של "סופר קופיקס" בקניון הגדול….

רשת "סופר קופיקס" פותחת סניף חדש בקניון הגדול בפתח תקווה. הסניף החדש מצטרף לסניף שנפתח לפני כארבעה חודשים ברחוב שטמפפר פתח תקווה

באירוע פתיחה רב משתתפים, בהם בכירי הנהלת "סופר קופיקס" אנשי תקשורת ואורחים מזדמנים, השיק אבי כץ יזם ובעלים של רשת "קופיקס" ו"סופר קופיקס" את הסניף השני של "סופר קופיקס בקניון הגדול בפתח תקווה. ההתרגשות בדקות הראשונות של הפתיחה  הייתה גדולה כאשר זה לצד זה הסתובבו בחנות המדהימה בכירי הנהלת "סופר קופיקס" עובדי החנות, קונים  ואנשי תקשורת כשהם בוחנים את המדפים המסודרים לתפארת ואת מגוון המוצרים הגדול. התרגשות שיא נרשמה בעת שאבי כץ קבע את המזוזה בפתח החנות.

 

skofix 9

אבי כץ יזם ובעלים של רשת "קופיקס" ו"סופר קופיקס" מתקין את המזוזה בפתח החנות – צילום: אבי בר

  • רשת "סופר קופיקס" מציעה קונספט צרכני חדש המוביל שינוי  בהרגלי הצריכה של הישראלים: קניה ממוקדת, חכמה , חסכוניות ובמחיר אחיד, בסניפים עירוניים ונגישים.

  • רשת "סופר קופיקס" מציעה מגוון מוצרים של יצרנים וספקים מובילים בשוק: תנובה, טמפו, חוגלה, אוסם ועוד… לצד יצרנים קטנים ומותג פרטי של הרשת  ומציעה את  כל מוצריה ב-5

  • אבי כץ: "הסניפים של "סופר קופיקס" זוכים להצלחה בקרב קהל היעד שהבין שהחסכון הנכון נמצא בקניה חכמה"

skofix 14

הרשת  מתכננת לפתוח כ-100 סניפים במרכזי הערים ובפריפריה

רשת "סופר קופיקס", השיקה השבוע סניף שני בעיר פתח תקווה, בקניון אבנת. זהו הסניף הראשון של הרשת שנפתח בתוך קניון  והשני בפתח תקוה. לרשת  5 סניפים נוספים   הממוקמים  בתל אביב  הרצליה, וחדרה. . סופר קופיקס מציעה  לצרכנים מגוון של למעלה מ-700 מוצרים מובילים של סל הקניות המשפחתי בישראל וכל זאת ב-5 שקלים.

רשת "סופר קופיקס מובילה מהלך צרכני כלכלי  משמעותי שהביא  כבר להוזלת מחירים בשוק לטובת הצרכנים ולשינוי משמעותי בהרגלי הצריכה, בדיוק כפי שעשתה זאת עם רשת בתי הקפה "קופיקס".

סניפים נוספים צפויים להיפתח בשבועות הקרובים בקריון, בכפ"ס, עפולה, טבעון, ראשל"צ  ועוד…  לחדשות ישראל בעסקים נודע כי בעלי הרשת מתכננים לפתוח  כ – 100 סניפים ברחבי הארץ.

"סופר קופיקס" מציעה לצרכנים מוצרים איכותיים, טריים ובמחיר אחיד והוגן לצד חוויית קניה משודרגת ומהירה בסטנדרט גבוה, נקי, ומעוצב ובנוסף בכל סניף שנפתח, מוצב קרון "קופיקס" המעצים את חווית הביקור ב"סופר קופיקס" ומציע את מגוון המוצרים שבתפריט בתי הקפה של קופיקס, לקונים ברשת הסופרים.

skofix 16

מנהלי חנויות "סופר קופיקס הפזורות ברחבי הארץ, במרכז קובי בלול מנהל סניפים ארצי – צילום: אבי בר

מגוון המוצרים ברשת מורכב הן ממותגים ידועים והן  ממותג פרטי  תוך הקפדה על מחיר משתלם ביחס לכמות.

בין הספקים המרכזיים ברשת ניתן למצוא ספקים ויצרנים גדולים כמו: תנובה, חוגלה קימברלי, אוסם, סנו,  שטראוס, טמפו ועוד לצד ספקים ויצרנים קטנים יותר: פוליבה, עדנים, סאסא טק, דוידוביץ ועוד….

בין מגוון המוצרים ניתן למצוא: ירקות ופירות טריים ארוזים, מוצרי חלב, סלטים מצוננים, פירות וירקות קפואים, אביזרי טיפוח והיגיינה, חומרי ניקוי תבלינים, חטיפים, מרקים ותבשילים, מוצרי יסוד, משקאות, מוצרי בשר ועוף קפוא, שימורים, משקאות אלכוהול, מוצרי בישול ואפיה, לחמים, כלים חד פעמיים, מוצרי נייר, חיתולים, פסטה, קטניות ועוד.

skofix 7

"סופר קופיקס" מציע גם מוצרים של המותג הפרטי שלה בהם : קטשופ באריזה של 350 גר',  אקונומיקה בקבוק של ליטר, שוקולד למריחה 400 גר', מגוון עוגיות במארזים של כ-  150 גר',  מים מינרלים חצי ליטר, פיצוחים באריזות של 150  -200 גר',  ירקות קפואים 350 גר' , ועוד.

skofix 10

מימין לשמאל: קובי בלול מנהל סניפים ארצי, אבי הררי מנהל תפעול רשת "סופר קופיקס" אבי כץ יזם ובעלים – צילום: אבי בר

אבי כץ, יזם ובעלים של רשת קופיקס וסופר קופיקס: "קופיקס" הוכיחה שאפשר לשנות סדרי עולם בתחום הקפה, והיא עושה זאת שוב בתחום הסופרמרקטים.  ההצלחה של סניפי סופר קופיקס היא חד משמעית ומעודדת אותנו לפתוח במהירות סניפים נוספים. ניתן להרוויח פחות על אותו מוצר, למכור הרבה יותר, להיות הוגן עם הצרכן ובסופו של דבר להרוויח ולהמשיך להתפתח .

חיים אהרון – מנכ"ל רשת קופיקס וסופר קופיקס: רשת סופר קופיקס מציעה ללקוחות חוויית קניה לצד קניה  משתלמת וחסכונית  במחיר אחיד.  בעקבות הביקוש הרב אנו מאיצים את קצב פתיחת הסניפים בכל רחבי הארץ, על מנת לאפשר לכולם להינות מהמהפכה הצרכנית שאנו מובילים.

 

skofix 11

קובי בלול מנהל סניפים ארצי, יחד עם אבי כץ יזם ובעלים – צילום: אבי בר

skofix 13

קובי בלול מנהל סניפים ארצי יחד עם רונן שוויצר מנהל סניף "סופר קופיקס" בקניון הגדול בפתח תקוה – צילום: אבי בר

skofix 15

אבי הררי מנהל התפעול ברשת "סופר קופיקס" מתדרך עיתונאים באירוע – צילום: אבי בר

skofix 2

רונן שוויצר מנהל סניף "סופר קופיקס" בקניון הגדול בפתח תקוה – צילום: אבי בר

skofix 12

עובדי סניף "קופיקס" הממוקם בתוך סניף "סופר קופיקס" בקניון הגדול בפתח תקוה – צילום: אבי בר