כותרות אחרונות
Search

קבוצת הריהוט האירופאית Nowy Styl בחרה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס

 קבוצת הריהוט האירופאית Nowy Styl בחרה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס

הפתרון הייעודי לתעשייה "My Product Portfolio" מסייע לשפר תהליכים ושיתוף פעולה, כדי לפתח מוצרים חדשניים ולהאיץ השקה של מוצרים חדשים

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה כי קבוצת Nowy Styl, מובילה אירופאית בפתרונות ריהוט מקיפים והיצרנית השלישית בגודלה של ריהוט משרדי באירופה, בחרה בפתרון הייעודי לתעשייה "My Product Portfolio" לתכנון, פיתוח ואספקה של מוצרים חדשניים יותר, ולהאצת השקה של מוצרים חדשים.

Nowy Styl, עם שישה מותגים ומשרדים ב- 17 מדינות, ועם רשת של מעצבים, ספקים ולקוחות ב- 100 מדינות, השיקה שיטות פיתוח וייצור מתקדמות, כגון רכיבי כסאות מפלסטיק ממוחזר ואנרגיה טרמית המיוצרת מפסולת עץ. תחנות עבודה, חדרי ישיבות, אזורי קבלה, מלונות, מסעדות, בתי קולנוע, אצטדיונים ואולמות, כולם מחפשים ריהוט ארגונומי, עמיד ואמין, שיהיה אסתטי ויתרום לחוויית משתמש הקצה בכל סביבה.

ds 1

בהתבסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, הפתרון הייעודי לתעשייה My Product Portfolio, מספק סביבה דיגיטלית מאוחדת כדי לתמוך ולשפר תהליכי פיתוח מוצרים גלובליים, הקשורים לבניית אב טיפוס, הגדרת מוצר, תכנון, חקר שוק ושיתוף פעולה רב תחומי. הפתרון גם מביא חדשנות שיתופית כדי לטפל בנתונים ותהליכים של הנדסת מוצרים. Nowy Styl יכולה להטמיע אסטרטגיות תכנון-תחת עלות, ולהשיק מוצרים במהירות גדולה יותר ובהתאם ליעדי קיימות ובטיחות. היא יכולה לבחון ולאמת תכנון, ולבצע סימולציה של מוצרים בסביבה וירטואלית. החברה יכולה גם להבטיח היתכנות ייצור בשלב מוקדם, ולהתבסס על ייצוג תלת ממדי של מוצרים ועל אפליקציות של שיתוף כדי לתקשר עם גורמים בתוך הארגון ומחוצה לו.

"לכל אחד מהלקוחות שלנו יש צרכים ספציפיים הדורשים ניתוח נפרד, תכנון החלל וייצור בהתאמה אישית, ואנו גאים במוצרים המשלבים בין עיצוב והנדסה", אמר תומס ברדזיק, סמנכ"ל טכנולוגיה ב- Nowy Styl. "הפתרון הייעודי לתעשייה של דאסו סיסטמס מסייע לנו לזהות בעיות בשלב מוקדם בתהליך התכנון, כדי להשיג אופטימיזציה של איכות המוצר. יכולות אלה מפחיתות עלויות וזמן ייצור ותכנון ומשפרות את זמן היציאה לשוק".

ds 2

"חברות חדשניות ודינאמיות של מוצרים כמו אלה אותם מייצרת Nowy Styl, יכולות להרוויח מסביבה טכנולוגית אינטואטיבית, אשר מציעה חוויה חדשה וחדשנות שיתופית בהנדסת מוצרים", אמרה סוזן אוליבייה, סגנית נשיא למוצרי צריכה וקמעונאות בדאסו סיסטמס. "My Product Portfolio מספק אפליקציות להנדסה מכאנית, שיתוף פעולה ארגוני, הגדרות ייצור וניהול תוכניות, ומאפשר לדמיין, לתכנן ולספק את המוצרים המתאימים ביותר ללקוחות".

לצפייה בוידיאו

למידע נוסף על פתרונות דאסו סיסטמס לתחום מוצרי צריכה וקמעונאות:

http://www.3ds.com/industries/consumer-goods-retail/