כותרות אחרונות
Search

יצרנית מסחטות המיץ היוקרתיות Hurom בחרה ב"Accelerated Device" של דאסו סיסטמס כפתרון ייעודי לתעשייה שלה

 יצרנית מסחטות המיץ היוקרתיות Hurom בחרה ב"Accelerated Device" של דאסו סיסטמס כפתרון ייעודי לתעשייה שלה

פעילות זו ממקמת את חווית הצרכן בליבת חדשנות ההיי-טק של מסחטות מיץ ביתיות

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הודיעה כי חברת הורום (Hurom) מדרום קוריאה, יצרנית מכשירי חשמל יוקרתיים למטבח המיובאים ומשווקים גם בישראל, בחרה בפתרון הייעודי לתעשייה  Accelerated Device כדי לשפר את שיתוף הפעולה הארגוני ותכנון הפעילות.

הפתרון המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, מספק להורום רציפות דיגיטלית לייעול תהליכים, המפחיתה זמני ייצור ועלויות כוללות, תוך שיפור איכות המוצרום.

הורום, שנוסדה ב- 1974, היא מובילת השוק בטכנולוגיה לסחיטה איטית של ירקות, פירות, אגוזים ודגנים. התכנון המתקדם של מוצריה בא לידי ביטוי בטעם, בקלות השימוש, בטיחות, רמות רעש ורטט, וכן בעיצוב המוצר הכולל. עם חברות בת בסין, הודו, יפן וארה"ב וייצוא ל- 85 מדינות, הורום הוסיפה לאחרונה ארבעה מתקני ייצור חדשים בסין וקוריאה, והגבירה את המיקוד שלה בפיתוח מוצרים חדשים. כתוצאה מכך היא חיפשה לאמץ גישה אחידה וסטנדריזציה בניהול תהליכים לרוחב כל אתרי הפעילות שלה.

הפתרון הייעודי לתעשייה Accelerated Device של דאסו סיסטמס מספק להורום יכולות ניהול פרויקט שיתופי המבוסס על תוצרים, כתב חומרים ((BOM וניהול דרישות. יכולות אלה עשויות לקצר מחזורי פיתוח ולצמצם עיכובים בפרויקטים. צוות התכנון של הורום מקושר עם גורמים אחרים בפרויקט תחת סביבה דיגיטלית יחידה, המעניקה נראות בזמן אמת של לוחות זמנים בפרויקטים, אבני דרך, משאבים, עלויות ויתרונות. ניהול BOM וחלקים, אישורי ושינויי חלקים, ניהול הפצה והפסות דיווחים, מסונכרנים כדי לתאם טוב יותר תכנון וביצוע ברחבי כל התחומים והאתרים. הורום יכולה לבצע במהירות התאמות במפת הדרכים של מוצריה מול דרישות לקוחות וכדי לשלוט בעלויות הנדסה, משאבים, איכות מוצרים ועמידה ברגולציה.

ds 3

"במשך יותר מ- 40 שנים חקרנו ופיתחנו טכנולוגיה לסחיטת מיץ, כולל מנגנון הסחיטה מבוסס בורג הראשון בעולם", אמר צ'ה וו לי, מנהל חטיבת המו"פ של הורום. "הודות לפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, אסטרטגיית הגלובליזציה שלנו נתמכת על ידי פלטפורמת שיתופיות דיגיטלית, כך שנוכל להמשיך את ההיסטוריה שלנו של חדשנות טכנולוגית".

"לדרום קוריאה יש מורשת של חברות היי-טק לשוק הצרכני ביניים אשר הצטיינו ברמה גלובלית בתעשייה זאת בעלת הקצב המהיר. הן עשו זאת על ידי הצבת הצרכנים בליבת החדשנות", אמר אוליבייה ריבט, סגן נשיא תעשיית היי-טק בדאסו סיסטמס. "הפתרון הייעודי לתעשייה Accelerated Device מסייע להורום לנהל פרויקטים ביעילות ובחסכון גדולים יותר, כך שהצוותים המוכשרים שלה יכולים להקדיש יותר זמן ליצירת חוויות משתמש חדשות בשוק דינאמי ומגוון".

למידע נוסף על פתרונות תעשייה של דאסו סיסטמס לתחום ההיי-טק:

http://www.3ds.com/industries/high-tech/