כותרות אחרונות
Search

קבוצת "כתר" מתרחבת ומשיקה שתי חנויות דגל במרכזי עיצוב הבית והקניות המובילים בגוש דן והצפון.

"כתר" מתרחבת – צילום: Peled Studios

 

 

קבוצת "כתר" מתרחבת ומשיקה שתי חנויות דגל במרכזי עיצוב הבית והקניות המובילים בגוש דן והצפון.

שתי החנויות החדשות, בחוצות המפרץ ובמתחם "דיזיין סנטר" בבני ברק, מתווספות ל-13 חנויות הרשת בפריסה ארצית,
כחלק ממהלך ההתרחבות של קבוצת כתר בישראל והעמקת ההשקעה במותג.

 

"כתר", הקבוצה המובילה בעולם לייצור ריהוט גינה, בית ומוצרי אחסון, משיקה 2 חנויות דגל חדשות ומעוצבות, המתווספות ל-13 חנויות הרשת בפריסה ארצית. 2 החנויות החדשות ממוקמות במרכזי העיצוב והקניות המובילים בגוש דן והצפון: מתחם "דן דיזיין" בבני ברק ומתחם הקניות בחוצות המפרץ. הקמת החנויות היא חלק ממהלך לביסוס והתרחבות פעילות קבוצת כתר בישראל, הכולל גם הקמה של 3 מפעלים נוספים עד סוף שנת 2023 לצד פעילויות להעמקת ההשקעה בחיזוק המותג.

 

"כתר" מתרחבת – צילום: Peled Studios

 

חנות הדגל הראשונה נפתחה לפני חודשים אחדים במרכז עיצוב הבית של גוש דן, ברחוב הלח"י בבני ברק. החלל שפרוס על 350 מ"ר כולל אולם תצוגה עם מגוון מוצרי החברה וגם גלריה שתיחנך בקרוב ומיועדת לאירוח סדנאות והרצאות בתחומי עיצוב ו-DIY. חנות הדגל השנייה שהושקה ממש לאחרונה פרוסה על שטח של 550 מ"ר באאוטלט חוצות המפרץ בחיפה – מרכז הקניות הפתוח המוביל בישראל.

 

האלמנטים העיצוביים בחנויות נבחרו ותוכננו בקפידה, כמו למשל קיר כיסאות כתר האייקוניים בגובה 2.5 מטרים, שניתן למצוא בשתי החנויות וכל כך מזוהים עם המותג הותיק. המטרה הינה יצירת חווית קנייה שונה וייחודית מזו שהצרכנים הכירו מחנויות כתר עד היום.

 

"כתר" מתרחבת – צילום: Peled Studios

 

עינת קליין, אדריכלית הפרוייקט: "הדבר הבולט ביותר בעיצוב החנות הוא שהאג'נדה של כתר באה לידי ביטוי באופן משמעותי, והיא זו שהכתיבה את בחירות האלמנטים העיצוביים. היה לנו חשוב להדגיש שמדובר בחברה שצמחה מתוך התעשייה הישראלית ולכן עשינו שימוש בחומרים תעשייתיים כמו רשתות, מתכות וכדומה. חיפשנו כיצד אנחנו יכולים להפתיע את הצרכן וליצור חווית קנייה מושלמת, שמאפשרת לצרכן להיכנס לחנויות הדגל של כתר, ולמצוא תחת קורת גג אחת מגוון מוצרים מעוצבים ופונקציונליים לריהוט הבית ולגינה, מוצרי פנאי ופתרונות אחסון".

 

"כתר" מתרחבת – צילום: Peled Studios

 

אודי שגיא מנכ"ל משותף "כתר": "כתר עוסקת בחדשנות; חדשנות מוצרית, חדשנות בחומר ומהיום – גם חדשנות בחוויית הקניה של המותג, שמוכר לקהל בארץ בעיקר מחנויות עשה זאת בעצמך והאונליין. חנויות הדגל החדשות שלנו מנגישות לצרכן הישראלי את הסיפור שלנו: עסק משפחתי קטן שקם עם קום המדינה, ועם השנים הפך לקבוצה הגלובלית המובילה בתחומה. ליבת הפעילות שלנו, הייצור והחשיבה החדשנית נותרו בישראל ובשנה החולפת החלטנו להשקיע גם בחיזוק המותג בארץ ולחשוף את העשייה הנרחבת שלנו לקהל הישראלי, שברובו אינו מודע להצלחה הכבירה של כתר בעולם".

 

"כתר" מתרחבת – צילום: Peled Studios

 

"כתר", הקבוצה המובילה בעולם לייצור מוצרי צריכה מפלסטיק, פלסטיק ממוחזר וחומרים מתקדמים אחרים, נוסדה בישראל ב-1948 היא מושתתת על יזמות, חדשנות ועיצוב פורץ דרך. הקבוצה מעסיקה מעל 5000 עובדים ברחבי העולם ופועלת במעל 100 מדינות. בכתר ישראל מועסקים קרוב ל-3000 עובדים מכל הדתות, העובדים בדו קיום ורעות אמיתית ויחד הם חלק מחברה גלובלית, חדשנית, המהווה גאווה ישראלית אמיתית.