כותרות אחרונות
Search

חורף חם עם מוצרי הבית והמטבח של "Tupperware" ("טאפרוור").

בתמונה: טאפרוור קפה לקחת – צילום באדיבות: Tupperware

 

חורף חם עם מוצרי הבית והמטבח של "Tupperware" ("טאפרוור").

עם בוא החורף, "Tupperware" מציעה מגוון רחב ממוצריה שיעזרו לכן/ם לעבור את החורף בנוחות ובנעימות.

 

"Tupperware" (טאפרוור) היא מובילה עולמית בתחום מוצרי הבית והמטבח. החברה מייצרת ​​ומשווקת​ ​מוצרי​ ​בית​ ​הכוללים​ ​מוצרי​ ​הכנה, אחסון​ ​והגשה​ ​למטבח​ ​ולבית כבר למעלה מ-75 שנה. בפתחו של החורף הישראלי, החברה מציעה מגוון מוצרים שיעזרו לנו לעבור אותו בנוחות ובנעימות.

 

אפשר ליהנות מארוחות בוקר ביתיות חמות, גם בלימודים ובעבודה. קופסת קריסטל דור II, מחולקת עגולה, 900 מ״ל, תעזור לכם בכך. הקופסה והמכסה עשויים מהחומר הייחודי CrystalWave שיכול לעמוד בטמפרטורות שבין C 0°  עד C 120°,  כך שתוכלו להשתמש בה לחימום חוזר במיקרוגל של שלושה מרכיבים שונים ולחסוך זמן ושימוש בכלים נוספים. יש להקפיד לפתוח את השסתום לפני החימום כדי לשחרר אדים בזמן החימום. ציפוי Color ControlTM החדשני בחלקה הפנימי של הקופסה מפחית באופן משמעותי את הכתמת המוצר לטווח הארוך. הקופסה מגיעה בשני צבעים: טורקיז או אבטיח. מחיר הקופסה 62 ₪ וניתן להשיגה באתר – https://tupperware.co.il/collections/כל-המוצרים/products/קריסטל-דור-ii-מחולקת-עגולה-900-מ-ל.

 

קופסאת קריסטל מחולקת עגולה – צילום באדיבות: Tupperware

 

אחד המאכלים המנחמים ביותר בחורף הוא פירה חם ונימוח. בעזרת מועך תפוחי אדמה של Tupperware, תוכלו להכין בקלות את הפירה המבוקש. מדובר בכלי חזק להכנת מחית ירקות או פירות ביתית, חלקה ואחידה. ניתן למעוך תפוחי אדמה לפירה חלק וקרמי, ולהשתמש במועך כדי לערבב פנימה חמאה ותבלינים. הכלי מאפשר גם ריסוק עגבניות או שילוב של הירקות המועדפים עליכם להכנת רטבים שונים. ניתן למעוך בו תפוחים מבושלים להכנת רסק תפוחים חלק וטעים, או לטחון פירות יער לקינוחי מחית פירות, לרטבים או לקולי פירות שאפשר להקפיא לשימוש בחורף. מחירו 30 ₪ וניתן להשיגו באתר –  https://tupperware.co.il/collections/כל-המוצרים/products/מועך-תפוחי-אדמה-11121716.

 

טאפרוור מועך תפוחי אדמהצילום באדיבות: Tupperware

 

 

רוצים להתאהב במיקרוגל שלכם? הכירו את כד מיקרוקוק 1 ליטר – הוא כבר יעשה את העבודה. כד מיקרוקוק הוא כד נוח לשימושים מגוונים שכל מטבח צריך! זהו כד של 1 ליטר המשמש להכנה, ערבוב, חימום מחדש, בישול והגשה. בשילוב עם המכסה הייעודי המונע השפרצות, הוא הופך לכלי ערבוב נוח וללא בלגן. הידית עמידה ונוחה לאחיזה בעת ערבוב, נשיאה או מזיגה. זהו פתרון מגוון ומעשי שחוסך לכם זמן, אנרגיה ומקום.  מחירו של הכד 145 ₪ וניתן להשיגו באתר – https://tupperware.co.il/collections/כל-המוצרים/products/כד-מיקרוקוק-1-ליטר.

 

טאפרוור כד מיקרוקוק 1ליטר – צילום באדיבות:Tupperware 

 

 

נהנים מקפה חם ושומרים על הסביבה בסטייל, עם כוס קפה לקחת אקו+. בוחרים בשימוש חוזר עם כוס ׳קפה לקחת אקו+׳, שעוזרת למזער את כמויות הפסולת בעולם ותורמת לחיים בריאים יותר. החומר אקו+ הוא החומר הבטוח לשימוש במזון הראשון שעשוי מפלסטיק מחזורי שמקורו בפלסטיק ממוחזר. הכוס מושלמת למשקאות חמים או קרים, פקק הסיליקון עוזר למנוע השפרצות, והשרוול מתחבר למקומו הייעודי ועוזר לשמור על הידיים מפני חום ולחות. כוס ׳קפה לקחת אקו+׳ ידידותית לסביבה ועשויה מחומר ה-ECO +  החדש שהינו פלסטיק חדש המאושר לשימוש למזון ועשוי מאריזות חד-פעמיות ממוחזרות. אלמלא שימוש זה, האריזה החד-פעמית הייתה מגיעה למזבלה או למשרפה, ואילו כך היא מקבלת חיים חדשים. Tupperware היא הראשונה שמשתמשת בפלסטיק החדשני הזה, שהוא ממוחזר ובכל זאת בטוח לשימוש במזון. המונח "שימוש חוזר" מקבל כאן משמעות חדשה לגמרי –  כוס ׳קפה לקחת אקו+׳ מגיעה בשני צבעים אופנתיים: כחול/טורקיז או כתום/סגול. מחירה 75 ₪ וניתן להשיגה באתר – https://tupperware.co.il/collections/כל-המוצרים/products/קפה-לקחת-אקו-כחול-טורקיז-11151633

 

טאפרוור קפה לקחת – צילום באדיבות: Tupperware

 

אפשר לחמם מרק בדרך נוחה ויעילה בבית, בעבודה או בלימודים. הכירו את כד קריסטל 1 ליטר: הכד לחימום במיקרוגל מסדרת קריסטל אידיאלי לחימום מרקים ותבשילים בעבודה, בלימודים או בכל מקום שיש בו מיקרוגל. מעולה לארוחת צהריים בבית הספר, בחדר הכושר או במשרד – פשוט לוקחים אתכם את הארוחה האהובה עליכם במכל שמגן גם על האוכל וגם על התיק שלכם! מאחסנים, מחממים ומגישים באותו כלי. אוכל חם למאחרים? אפשרי לגמרי. לכל מי שמגיע מאוחר הביתה מבית הספר או מהעבודה, ארוחה מוכנה לחימום יכולה להמתין לו במקרר. על הבסיס השקוף של הכד מופיעים סימוני מדידה מ-100 מ"ל עד 1000 מ"ל משני צדי הידית, על מנת להקל על משתמשים שמאליים או ימניים כאחד לקרוא אותם בקלות. צורת הכד אידיאלית לערבוב והקצפה וניתן להשתמש בו מהמקרר למיקרוגל לשולחן ובחזרה למקרר. הכד מכיל מעט יותר מ-1 ליטר כדי לאפשר קיבולת שימושית לערבוב של עד 1 ליטר. ידית הכד חזקה ומספקת אחיזה איתנה ונוחה בעת מדידה, ערבוב, הוצאה מהמיקרוגל ומזיגה. הפיה מעוצבת בצורה מושלמת למזיגה חלקה ללא טפטופים, והמכסה מונע השפרצות במהלך החימום במיקרוגל. יש לפתוח את השסתום לפני הנחת הכד במיקרוגל כדי למנוע הצטברות אדים בזמן החימום. לכד רגליים מוגבהות המעודדות חימום אחיד ומונעות סימני לחות על השולחן בזמן ההגשה. מחירו של הכד 100 ₪ וניתן להשיגו באתר – https://tupperware.co.il/collections/כל-המוצרים/products/כד-קריסטל-1-ליטר.

 

טאפרוור כד קריסטל 1ליטרצילום באדיבות: Tupperware

 

בקבוק אקולוגי מבודד 550 מ״ל – הבקבוק הכי שימושי שלכם. למשקאות קרים, מומלץ לקרר מראש את הבקבוק האקולוגי המבודד בעזרת מים קרים. מוזגים את המשקה הקר לבקבוק, מוסיפים קוביות קרח אם רוצים, סוגרים את המכסה היטב ויוצאים לדרך! למשקאות חמים, מומלץ למלא תחילה את הבקבוק האקולוגי המבודד במים חמים. נותנים לבקבוק לעמוד כמה שניות, מרוקנים אותו ואז ממלאים בתכולה הרצויה כדי ליהנות ממשקה חם לקחת. יש למזוג לתוך הבקבוק כאשר הוא עומד על משטח שטוח, מבלי להחזיק אותו, כדי למנוע כוויות במקרה של מזיגה לא מדויקת. בהתאם לטמפרטורת התכולה, הפייה עלולה להיות חמה מדי לשתייה ישירה ולגרום לכוויות, ולכן מומלץ למזוג את המשקה לכוס או לספל. 

https://tupperware.co.il/collections/כל-המוצרים/products/בקבוק-אקולוגי-מבודד-500-מ-ל-11151798.

 

טאפרוור בקבוק מבודד – צילום באדיבות: Tupperware

 

 

סט כדים למיקרוגל (2) – העוזרים הקטנים שלכם במטבח. אפס השפרצות במיקרוגל! מניחים את הכד הקטן (200 מ״ל) כמכסה מעל הכד הגדול (500 מ״ל) ושומרים על המיקרוגל נקי מפני השפרצות. הכד הקטן מכסה את הכד הגדול למעט רווח קטן דרכו נפלטים האדים, וכך נמנעות השפרצות על דפנות המיקרוגל. כלים מצוינים להמסת חמאה או שוקולד, להכנת רטבים מתוקים או מלוחים, להכנת ממרחים, לחימום נוזלים ורטבים ועוד… הפיה גדולה ומאפשרת מזיגה ללא טפטופים, גם עבור תערובות סמיכות.  על הכדים מופיעים סימוני מידה שימושיים לבישול ואפיה, וניתן לאחסן אותם אחד בתוך השני לניצול שטח האחסון.  מחירם של הכדים 139 ₪ וניתן להשיגם באתר – https://tupperware.co.il/collections/כל-המוצרים/products/סט-כדים-למיקרוגל-2-11148106.

 

טאפרוור סט כדים למיקרוגל – צילום באדיבות: Tupperwar

 

 

לא מוותרים על קפה מפנק כמו בבית קפה? הכינו לעצמכם קפה כזה בעזרת מקציף חלב ידני. הכינו בבית קפוצ׳ינו, קפה לאטה או קפה מוקה תוך כמה רגעים! העיצוב הייחודי מאפשר להשתמש בידית להקצפת החלב, או לחלופין, ניתן להסיר אותה ולהשתמש בכלי בתור קנקן למים חמים, חלב או רטבים שונים. איך מכינים קפה טעים עם מקציף החלב? מוזגים אל תוך הכלי 150 מ״ל חלב ומחממים במיקרוגל למשך דקה בעוצמת 750 ואט, עד שהחלב מגיע לטמפרטורת 65°C.  מכניסים את ידית ההקצפה, סוגרים את הכלי ומחזיקים את הידית שלו היטב. מזיזים במהירות את הידית מעלה ומטה במשך 40 שניות. חשוב לחכות כדקה בתום ההקצפה על מנת לאפשר לקצף להתייצב. משתמשים בידית על מנת לחלק את כמות הקצף למספר הכוסות הרצוי. נפח: 500 מ״ל. מחירו של מקציף החלב 115 ₪ וניתן להשיגו באתר- https://tupperware.co.il/collections/כל-המוצרים/products/מקציף-חלב-ידני

 

טאפרוור מקציף חלב – צילום באדיבות: Tupperware

 

 

לאן שתלכו, קחו אתכם שתיה חמה בבקבוק תרמי 420 מ״ל. קחו את הבקבוק התרמי אתכם וחסכו זמן וכסף בכל יציאה. שמרו על המשקאות האהובים עליכם חמים או קרים עד ל-6 שעות. הבקבוק נפתח עם יד אחת, בלחיצת כפתור, מבלי להסתבך בכל פעם שתרצו לקחת לגימה – מושלם לשימוש בזמן הליכה, בתחבורה ציבורית, בחדר כושר או בזמן רכיבה על אופניים. המכסה ננעל לנשיאה בטוחה, כך שאינכם צריכים לדאוג בנוגע לטפטופים או נזילות. עיצוב חלק המתאים לרוב מחזיקי הכוסות. מוצע במחיר של 240 ₪ וניתן להשיגו באתר – https://tupperware.co.il/collections/כל-המוצרים/products/בקבוק-תרמי

 

טאפרוור בקבוק תרמי – צילום באדיבות: Tupperware

 

יין טוב ישמח לבב אנוש. מעבירים את לילות החורף הקרים עם בקבוק יין טוב? כדאי לכם להכיר את פותחן בקבוק יין של Tupperware– מעולם לא היה קל יותר להשתמש בפותחן בקבוקים. פותחן הבקבוקים שלנו עשוי מפלדת-פחמן אל-חלד איכותית, והידית הארגונומית מסתובבת כדי להתברג לתוך הפקק ולהוציא אותו בלי התנגדות (חסל סדר משיכות והתנשפות). הספירלה של פותחן הבקבוקים עטופה ומוגנת במהלך האחסון, על מנת למנוע פציעות ונזק מיותר לפותחן. פותחן הבקבוקים שלנו מהווה מתנה נהדרת, במיוחד לחנוכת בית. איך משתמשים? ממקמים את המסגרת על צוואר הבקבוק, אחרי שהורדתם ממנו את הכיסוי. לוחצים על בסיס המסגרת ביד אחת, מחליקים את המוט לתוך המסגרת, דוקרים את הפקק ומסובבים כדי להרים את הפקק לתוך המסגרת. לבסוף, מסובבים נגד כיוון השעון כדי לשחרר את הפקק. מוצע במחיר 149  ₪, ניתן להשיגו באתר – https://tupperware.co.il/collections/כל-המוצרים/products/corkscrew.

 

טאפרוור פותחן צילום באדיבות: Tupperware

 

תרמוטאפ כד 1 ליטר – שתיה חמה למשך 12 שעות. עיצוב פשוט, מודרני ועל-זמני עם מנגנון פתיחה חכם וחדשני מבית Tupperware אשר שומר על הכד סגור כאשר אינכם מוזגים ממנו. מערכת הסגירה האוטומטית משמרת את החום בצורה מיטבית כדי לוודא שהמשקה האהוב עליכם יישאר תמיד חם. בעת שהוא נעול, כד התרמוטאפ 1 ליטר ישמור על הקפה בטמפרטורה מעל 65°C  למשך 12 שעות. מוצע במחיר של 389 ₪, ניתן להשיגו באתר – https://tupperware.co.il/collections/כל-המוצרים/products/תרמוטאפ-כד-1-ליטר

 

טאפרוור טרמו טאפ כד 1 ליטר – צילום באדיבות: Tupperware

 

אודות:

Tupperware היא מובילה עולמית בתחום מוצרי הבית והמטבח. החברה מייצרת ומשווקת מוצרי בית הכוללים מוצרי הכנה, אחסון והגשה למטבח ולבית. בשנת 1942 פיתח ארל טאפר את המיכל הראשון של המותג; מוצרי המותג הוצגו לציבור לראשונה בשנת 1946.

 

לאור הצלחתו בעולם כולו, שם המותג – "Tupperware" הפך לגנרי בהתייחסות למיכלי אחסון וקופסאות מזון מפלסטיק.

 

Tupperware מפתחת, מייצרת ומפיצה את מוצריה כחברה בינלאומית הפועלת תחת חברת האם שלה Tupperware Brands. בשנת 2021, לאחר שלוש שנים בהן הופסקה פעילות החברה בישראל, "Tupperware" חזרה לארץ תחת הזכיינית "אקומיקס" ובמודל שיווק אינטרנטי.