כותרות אחרונות
Search

קבוצת לובינסקי ומשרד הפרסום ברוקנר – יער-לוי יוצאים בקמפיין אסטרטגי ראשון לאופל.

קבוצת לובינסקי ומשרד הפרסום ברוקנר – יער-לוי יוצאים בקמפיין אסטרטגי ראשון לאופל.

המטרה,  הדגשת הקשר בין המותג וערכי המותג, תכנון ואיכות גרמניים, מרגש ונגיש.

 

  • קבוצת לובינסקי ומשרד הפרסום משיקים קמפיין פרסומי אסטרטגי ראשון למותג הרכב אופל בישראל

  • מטרת הקמפיין, חיזוק והבלטת הקשר שבין המותג וארץ המוצא שלו, גרמניה, לשם העצמת תחושת האיכות, ההקפדה, ההנדסה וטכנולוגיית העילית.

  • כמו כן, מתחבר לערכי המותג – גרמני, מרגש ונגיש

  • לצורך הקמפיין, לראשונה נכתב, הולחן והופק שיר פופ ייעודי וייחודי העושה שימוש במונחים בשפה הגרמנית, אשר הפכו לשגורים בשפה העברית, כדי לחזק את הקשר בין "אופל" לגרמניה באריזה קלילה והומוריסטית.

  •  

התמונה צולמה מסרטון היוטיוב

 

 

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, ומשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי, משיקים קמפיין פרסומי אסטרטגי ראשון למותג אופל, אשר הצטרף לפעילות הקבוצה לפני שבועות אחדים.

 

עם המעבר לקבוצת לובינסקי, הוחלט על פתיחה של תהליך נרחב שישיב את המותג למקום הראוי לו בשוק הרכב המקומי, לצורך כך, משיקה קבוצת לובינסקי יבואנית אופל, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר/יער/לוי, מהלך תקשורתי אסטרטגי, שתכליתו חיזוק והבלטת הקשר בין המותג וארץ המוצא שלו – גרמניה.

 

עולם התוכן של "רכב גרמני", משויך – בתפישה הצרכנית – לאיכות, מצוינות, הקפדה, הנדסה וטכנולוגיה עיליות.

 

"רכב גרמני" הוא רכב נחשק, אמין, וכזה שסומכים עליו. נוכחנו לדעת, שלאחר מספר שנים שבהן המוטיב הזה לא הוצב בחזית התקשורת השיווקית, הקישור בין אופל ל"רכב גרמני" – הלך והתמסמס. מחקר ייעודי שבוצע, הוכיח שמסה משמעותית בקרב קהל היעד הרלוונטי כלל אינה מודעת לקשר בין המותג לארץ מוצאו, וזה המהווה נכס אסטרטגי מהמעלה הראשונה, שכן הנו גם הרכב הגרמני היחיד בקטגורית רכבי הפנאי.

 

התמונה צולמה מסרטון היוטיוב

 

כנגזרת, הקמפיין התקשורתי שעולה לאוויר, מבליט את ה"גרמניות" של אופל, מתוך רצון לחזק את הזהות "אופל = רכב גרמני", וההבנה שהזהות הזאת יוצרת עניין, ומחוללת העדפה ובחירה. הקמפיין עושה שימוש במילים בעלות צליל גרמני מובהק ואף בכאלה שמקורן הוא גרמני הלכה למעשה, המתלוות לפעולות אופייניות שמבצעים הנהג והסובבים אותו. לצורך הקמפיין נכתב, הולחן והופק שיר פופ גרמני ייעודי וייחודי, המלווה את סיפור המעשה ומוסיף נדבך נוסף המחזק את הקשר שבין אופל לארץ המוצא שלו.

 

כל רכיבים האלה, עטופים באריזה קלילה והומוריסטית חריגה בעולם הרכב – שמחזקת את הקישור האסטרטגי שבין אופל ל"רכב גרמני", מבלי לוותר על קריצה חיננית וחיוך.