כותרות אחרונות
Search

קבוצת "מי עדן" רכשה 16 משאיות של חברת "MAN" מדגם: 12 טון "TGL" .

משאית מאן בשרות מי עדן – צילום: יח"צ

 

קבוצת "מי עדן" רכשה 16 משאיות של חברת "MAN" מדגם 12 טון "TGL" .

חב' "מכשירי תנועה" נציגת "MAN" בישראל מכרה בשנת 2022 בישראל 970 משאיות בשווי של כולל 320 מיליון ₪.

 חברת ""MAN, מיוצגת בישראל ע"י קבוצת "מכשירי תנועה".

 

קבוצת "מי עדן" הכוללת את מותג המים "מי עדן" ומותג הקפה והמים "פאוזה קפה ומים" רכשה בימים אלו 16 משאיות מתוצרת "MAN" מדגם "TGL"  מסדרת "SUPER-MAN" שהושקה לאחרונה בישראל.

 

משאיות אלו הנושאות משקל עד 12 טון, הן אידיאליות להובלה ולחלוקת סחורה ומתאפיינות בהיותן קומפקטיות, בעלות כושר תמרון, נוחות, חסכון תפעולי, צריכת דלק נמוכה, טכנולוגיה מתקדמת ופרודוקטיביות גבוהה. ה- "VAN" של "MAN"  הינו בעל מערכות בטיחות חדישות ,אבזור עשיר בסביבת תא הנהג והנדסת האנוש מתקדמת המעניקה חוויות נהיגה ונוחות מקסימלית לנהג וכן שטח האחסון מרווח ומגיע ל 18.4 מ"ק.

 

משאיות אלה מצטרפות ל- 11 רכבים מסחריים מדגם TGE ומשאית TGL נוספת הנמצאים כבר בציי החברה.

 

לאור הגידול המשמעותי בפעילות בקבוצת "מי עדן" גדל הצורך באפשרויות שינוע נרחבות ומתקדמות יותר לסדרת מוצרי הקבוצה כדי להבטיח הגעה בטוחה.

 

משאית מאן בשרות מי עדן – צילום: יח"צ

 

אלון אלפרוביץ, מנכ"ל קבוצת "מי עדן": "קבוצת מי עדן, וחברת הבת "פאוזה קפה ומים" גדלות ומתרחבות מידי שנה, תוך שאנו שואפים להביא ללקוחותינו את המוצרים האיכותיים ביותר עד לפתח ביתם. כמו שידוע הדרך חשובה לא פחות מהתוצאה ולכן אנו חושבים על כל פרטים עד לרמת שינוע המוצרים ומשתדרגים כל העת עבור לקוחותינו. שמח על שיתוף הפעולה ארוך השנים עם משאיות MAN ואין לי ספק כי המשאיות החדשות יובילו בבטחה ובמקצועיות את מוצרי המותג".

 

צבי נטע יו"ר קבוצת מכשירי תנועה ויוגב גברי מנכ"ל "MAN": "שיתוף הפעולה עם קבוצת מי עדן הנמשך מספר שנים מהווה דוגמא לאמון שהלקוחות רוכשים למשאיות MAN"". בשנה האחרונה בעזרת סדרת ה- Super MAN"" הרחבנו את מגוון הפתרונות ללקוחות העוסקים בהפצת מוצרי צריכה, מזון ושתיה".

 

בשנת 2022 מכרה החברה בישראל 970 משאיות בשווי של כולל 320 מיליון ₪.