כותרות אחרונות
Search

קבוצת ניופאן הציגה במסגרת כנס "Magimix" השנתי שנערך בישראל חידושים למעבד המזון Magimix דגם 5200 פרימיום.

צילום: רותי.ד

 

כנס שנתי של "Magimix" בישראל.!

קבוצת "ניופאן" הציגה במסגרת כנס "Magimix" השנתי שנערך בישראל חידושים למעבד המזון "Magimix" דגם 5200 פרימיום.

בין החידושים  "Magimix" דגם 5200 פרימיום: אביזר שהופך את מעבד המזון למסחטת פירות הדר וחידושים במנוע המעבד.

אורח מיוחד בכנס היה השף פרדריק איבון, השף הבינלאומי של מותג "Magimix".

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

קבוצת "ניופאן" יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, ערכה את כנס Magimix השנתי בהדרכת השף הצרפתי פרדריק איבון, שהינו השף הבינלאומי של Magimix משנת 1994. במסגרת הכנס הציג השף פרדריק את החידושים האחרונים במוצרי Magimix למאות אנשי מכירות, שותפים עסקיים ואורחים נוספים.

 

צילום: רותי.ד

 

בתקופה זו, שמאופיינת במגמה בה אנשים מקדישים יותר זמן למטבח ושמים דגש על הכנת מזון בריא ומזין ועל שליטה במרכיבים של המזון אותו הם אוכלים, ערכה את ניופאן את כנס מג'ימיקס אשר התמקד במוצר הדגל של Magimix – מעבד מזון Magimix דגם 5200 פרימיום, בתכונות וביכולות המוצר.

 

השף פרדריק איבון, מדגים את פעולת מעבד מזון Magimix דגם 5200 פרימיום – צילום: רותי.ד

 

במהלך הכנס,,  הדגים השף פרדריק איבון למשתתפי הכנס טכניקות ושיטות עבודה שישדרגו את הרגלי הבישול והאפייה במטבח הביתי.

 

השף פרדריק איבון משמאל, מדגים את פעולת מעבד מזון Magimix דגם 5200 פרימיום  – צילום: רותי.ד

 

מעבד מזון Magimix דגם 5200 פרימיום הינו מעבד מזון מקצועי עם מנוע אינדוקציה תעשייתי 1,100 וואט, הנעה שקטה וישירה ללא תמסורות וללא רצועות. למעבד קערה פוליקרבונט בנפח 3.6 ליטר ומכסה עם פתח גדול במיוחד לפריסה וחיתוך ירקות ופירות שלמים. למעבד מיני מיכל 1.2 ליטר עם סכין נירוסטה דו להבית לקיצוץ דק של: פטרוזיליה, בצל, טחינת גרגרי חומוס והכנת כמויות מזון קטנות והינו מתאים במיוחד להכנת מחיות לילדים. בנוסף, למעבד מידי מיכל בנפח 2.6 ליטר, מותאם לעבודה עם הדיסקיות השונות וסכין נירוסטה דו להבית – להבים משוננים.

 

צילום: יח"צ

 

אביזר נוסף המגיע עם המעבד הוא אביזר הבלנדר מיקס –  אביזר לערבול מקצועי והגדלת קיבולת העבודה עם נוזלים אביזר להכנת קוביות –  מיוחד לקוביות סלטים וצ'יפסים.

מחיר: 2999 שקלים.

 

קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, אודיו וצילום. מייצגת הרשמית של  מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון HAIER, Magimix, KitchenAid, DeLonghi, , JBL, BOSE, TOSHIBA, Moulinex, Tefal, Indesit, Bauknecht, Harman/Kardon, GRUNDIG, Canon, Dirt Devil, VAX, Krups, Rowenta ועוד…