כותרות אחרונות
Search

קבוצת תדיראן מכריזה על מהפכת השירות בעולם המיזוג – חיבור כל המזגנים לענן ושליטה עליהם מרחוק

TADIRAN

קבוצת תדיראן מציגה את מהפכת השירות המושלמת בעולם מיזוג האוויר בישראל ומשיקה את 'תדיראן Connect', מערכת כחול לבן המחברת את כל המזגנים הדירתיים לענן

 מערכת 'תדיראן Connect' מורכבת ממודול תקשורת, המותקן בתוך המזגן והמחבר אותו ישירות לענן,

מדובר בשרת מחשב מרכזי ברשת, אפליקציה לסמארטפונים ומערכת שליטה ובקרה מרכזית במוקד השירות של חברת תדיראן

 

'תדיראן Connect' מודול תקשורת, המותקן בתוך המזגן והמחבר אותו ישירות לענן – צילום: יח"צ

מערכת 'תדיראן Connect' מורכבת ממודול תקשורת, הנמצא בתוך המזגן ומחבר אותו לענן, שרת מחשב מרכזי ברשת, אפליקציה לסמארטפונים ומערכת שליטה ובקרה מרכזית במוקד השירות.

 

המערכת החדשה מאפשרת לראשונה בישראל תקשורת דו-כיוונית בין המזגן לבין המשתמש ומוקד השירות, כך שאנשי השירות של תדיראן יכולים לנטר אונליין את פעולת המזגן ובמקרה הצורך ליצור קשר עם הלקוח, לעדכן אותו לגבי תקלה, לסייע לו בפתרונה מרחוק או לתאם ביקור טכנאי לצורך פתרונה תוך 24 שעות

 

המערכת החדשה של תדיראן מציעה אפליקציה תומכת מכשירי אנדרואיד ו-IOS בעלת ממשק הפעלה ידידותי לשימוש, המאפשרת שליטה מלאה על המזגן מכל מקום ובכל זמן: הדלקה וכיבוי, כיוון טמפרטורה, בחירת מהירות מפוח, שינוי מצב עבודה ועוד

 

מערכת 'תדיראן Connect' פותחה במשך כשנתיים על ידי תדיראן בעלות של מיליוני שקלים. המערכת החדשה כבר מותקנת בכל המזגנים החדשים הדירתיים של תדיראן. כמו כן, ניתן לרכוש את המערכת בנפרד ולהוסיף אותה למזגנים קיימים בעלות של 390 ₪ כולל מע"מ והתקנה על ידי שירות תדיראן

משה ממרוד, מנכ"ל ובעלים של קבוצת תדיראן – צילום: אבי בר

 

משה ממרוד, מנכ"ל ובעלים של קבוצת תדיראן אמר: "השקת מערכת תדיראן Connect היא נדבך נוסף במובילות ובחדשנות אותה חרטנו על דגלנו. המוטו של הקבוצה הוא 'בית של טכנולוגיה' ומשמעו שתדיראן מתחייבת להביא לצרכן הישראלי את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק מתוך רצון לייצר לו ערך ולשפר את איכות החיים שלו. אנו נמשיך לנצל את הידע והניסיון רב השנים שלנו בתחום מיזוג האוויר על מנת להשיק מוצרים נוספים בהמשך השנה."

מוקד השירות של קבוצת תדיראן שעוקב אחרי פעילות כל המזגנים המחוברים למוקד – צילום: אבי בר

 

מערכת 'תדיראן Connect' המהפכנית היא הראשונה בישראל המאפשרת תקשורת רב-כיוונית בין המזגן לבין המשתמש ומוקד השירות, כך שאנשי השירות של תדיראן יכולים לנטר אונליין את פעולת המזגן, ליצור קשר עם הלקוח במקרה הצורך, לעדכן אותו לגבי תקלה, לסייע לו בפתרונה מרחוק או לתאם לו ביקור טכנאי לצורך פתרונה תוך 24 שעות.

יגאל מנהל חטיבת השירות בתדיראן – צילום: אבי בר

מערכת 'תדיראן Connect' מאפשרת חיסכון ניכר בצריכת החשמל הודות לאפשרות לתכנת הפעלה וכיבוי מראש של המזגנים, לשלוט על מספר מזגנים בו זמנית, לנהל קבוצות של מזגנים ואף לבצע כיבוי אוטומטי של המזגן כשיוצאים מהבית. בנוסף, המערכת שולחת למשתמש באמצעות האפליקציה התראות על הצורך בניקוי פילטר, חיווי על תקלות ועוד.

 

המערכת החדשה של תדיראן מציעה ללקוחות אפליקציה תומכת מכשירי אנדרואיד ו-IOS בעלת ממשק הפעלה ידידותי לשימוש, המאפשרת שליטה מלאה על המזגן מכל מקום ובכל זמן:  הדלקה וכיבוי, כיוון טמפרטורה, בחירת מהירות מפוח, שינוי מצב עבודה ועוד.  בנוסף, באמצעות האפליקציה ניתן ליצור קשר ישיר עם מוקד השירות בלחיצת כפתור.

 

מערכת 'תדיראן Connect' פותחה במשך כשנתיים על ידי תדיראן בעלות של מיליוני שקלים. המערכת החדשה כבר מותקנת בכל המזגנים הדירתיים החדשים של תדיראן המיוצרים במפעל החברה בעפולה. כמו כן, ניתן לרכוש את המערכת בנפרד ולהוסיף אותה למזגנים קיימים בעלות של 390 ₪ כולל מע"מ והתקנה על ידי שירות תדיראן.

 

כל הלקוחות בעלי מזגנים דירתיים עם מערכת 'תדיראן Connect' ייהנו בתקופת האחריות משירות תוך 24 שעות מרגע פתיחת הקריאה על מנת לצמצם למינימום את משך הזמן בו המזגן אינו פועל.

 

השקת המערכת תלווה בקמפיין פרסומי רחב היקף, שיכלול טלוויזיה, עיתונות, דיגיטל, נקודות מכירה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG בהיקף של כ-2.5 מיליון ₪.