כותרות אחרונות
Search

קולקציית נאוטיקה לחורף לגברים 2015/16, מציעה בשורות משמחות לאוהדי המותג בעיצובים חדשים ומשופרים

 NAUTICA קולקציית חורף 2015/16 לגברים 

קולקציית נאוטיקה לחורף לגברים  2015/16, מציעה בשורות משמחות לאוהדי המותג, עם פריטים אייקוניים על זמניים בעיצובים חדשים ומשופרים.

השראות הקולקציה מתכתבות עם הגבר ההרפתקן של חיי היום יום, אשר תר ונושם את רחובות העיר השוקקים מדי יום בדרכו לעבודה. הגבר של נאוטיקה  מנהל אורך חיים פעלתני  ועמוס ועם זאת תמיד לבוש מסוגנן ומתאים לכל אירוע, או הזדמנות שתיקרה בדרכו. הקולקציה החדשה לגברים, מאופיינת בפריטים בגזרות קלאסיות בקונספט מודרני, המעוגנים בצבעוניות מונוכרומטית של שחור, לבן, כחול נייבי, מאוזנים בצבעים ניטרליים ובוהקים.

 naotika 17

למעילים מקום של כבוד בקולקציה, עם היצע מפואר של בדים, גזרות, טקסטורות וייעודים, בניהם: מעילי מלחים עשויים אריגי צמר עבים, מעילי פוך עם ברדס ופרווה, אפודות ומעילים תרמיים נפוחים וקלים, וג'קטים לימים הקלילים. הפריטים החמים של העונה, הם מעיל הטייסים המפורסם של נאוטיקה והקרדיגנים אשר מקבלים אינטרפרטציה חדשה הן בבדים והן בגזרות, שמקנים להם מראה מתוחכם במיוחד. קטגורית הסריגים גם היא קיבלה את מירב תשומת הלב הקפדנית והיצירתית של צוות המעצבים והתוצאה משדרת תעוזה, בטחון ועוצמה גברית.

בעונה הקרה של נאוטיקה, הכל סובב סביב שילובי חומרים, בין אם מדובר בשילוב דוגמאות סריגה שונות, טקסטורות, צבעים, שפשופים, עובי צמר ועוד.  גם לשעות הפנאי ולמראה הפחות רשמי, ניתן למצוא מגוון מכנסי טרנינג וסוויט שרטים, מכנסי ג'ינס וטי שרטים. טובי המעצבים הגרפיים עמלו שעות, על מנת להציג חולצות טי שרט עם מגוון הדפסים גרפיים, אשר טרם נראו הן בצבעוניות והן בעיצוב. 

naotika 19

המראה החורפי מאפשר מראה שכבות מתוחכם, המורכב מהטוב שבכל העולמות ומאפשר ללובש להיות מוכן ומזומן לכל אירוע: מעיל פוך מחמם מעל לסריג עבה, מתחתיו חולצה מכופתרת חלקה, משובצת או במגוון פסים, בשילוב מכנס אריג או ג'ינס, הם כל מה שנחוץ לחורף מסוגנן במיוחד. 

המותג נאוטיקה ידוע כמותג לייף סטייל בינלאומי מוביל, אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים, בעלי שיק קלאסי מתוחכם, המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.

מחירי קולקציית גברים:

חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪

טי שירטים: החל מ- 179 ₪

חולצות פולו: החל מ – 299 ₪

מכנסי בד: החל מ- 299 ₪

ג'ינסים: 399 ₪

מעילים : החל מ- 549 ₪

סריגים החל מ – 399 ₪

קרדיגנים החל מ – 399 ₪

ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, רשת אמפוריום ברחבי הארץ ובאתר: http://www.nautica.co.il