כותרות אחרונות
Search

המותג הבינלאומי נאוטיקה מקבל את החורף הקרוב עם קולקציה לנשים עדכנית ומלאת סטייל

 

NAUTICA נשים קולקציית חורף 2015/16

המותג הבינלאומי נאוטיקה מקבל את החורף הקרוב עם קולקציה עדכנית ומלאת סטייל.  הפריטים של נאוטיקה מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות שהינם אבני היסוד לכל מלתחה מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת. ה"חתימה" של נאוטיקה, שזורה היטב בדיטיילים הקטנים שעושים את ההבדל בגזרות, בבדים, בהדפסים ובצבעים הנשיים. הקולקציה מכילה שפע של פריטים אופנתיים, החוגגים את חיי האישה המודרנית.

naotika 20

הקולקציה מורכבת מפריטים אייקוניים ששודרגו בשילובי בדים, גזרות ואלמנטים מיוחדים, הבאים לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים ועוד. הקולקציה מפתיעה בהדפסים גיאומטריים אלגנטיים ושילובי צבעים קלאסיים לצד נועזים כגון: כחול, אדום ולבן.

החורף  מתהדרת הקולקציה של נאוטיקה בגוונים עשירים השאובים ממורשת המותג. הצבעוניות המובילה לקולקציית  חורף 2016, מושפעת מהצבעים העמוקים של הים ועולם השיט, כגון: כחול אוקיאנוס, לבן שנהב ואפור עם נגיעות של כתום שקיעה, סגול בורגונדי, ואדום.

naotika 17

המותג נאוטיקה אשר בנה את עצמו בתחילתו מליין מעילים, מוכיח את עליונותו ומציג מעילי טרנץ', צמר ומעילי רוח בצבעים מטאליים עם צווארונים מיוחדים. המעילים ניתנים להתאמה לגזרה, באמצעות שרוכים, רוכסנים ועוד. הטרנד הבולט לעונה הינו השילוב בין בדי סריג, ניילון פוך ואריג, אשר ניתן למצוא בין היתר בבלייזרים מחויטים, מעילים וסטים וג'קטים. בין הפריטים בקולקציה, ניתן למצוא: שמלות עם גמורים מתוחכמים, שמלות בייקרים אלגנטיות עם רוכסנים כסופים, חולצות מחויטות מבדים קלילים, שמלות וסריגים בשילוב עם לורקס נוצץ.

naotika 18

פריטי הבייסיק לא נותרו ללא התייחסות וקיבלו אינטרפרטציה מחודשת ונשית בזכות הדגש לפרטים הקטנים, אשר הופכים כל פריט בסיסי לייחודי ומעניין. לדוגמא: חולצות פולו עם צווארון רוכסן ובד רך ונעים למגע, קרדיגנים עם סגירת רוכסן, טי שרטים רקומים ועם הטבעות, סריגים במגוון דוגמאות סריגה ועוד.

המותג נאוטיקה ידוע כמותג לייף סטייל בינלאומי מוביל, אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים, בעלי שיק קלאסי מתוחכם, המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.

naotika 19

 

מחירי קולקציית נשים:

חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪

טי שירטים: החל מ- 179 ₪

חולצות פולו: החל מ – 279 ₪

מכנסי בד: 399 ₪

ג'ינסים: 399 ₪

ג'קטים: 549 ₪

מעילים : החל מ- 599 ₪

שמלות: החל מ- 449 ₪

סריגים החל מ – 399 ₪

ניתן להשיג ברשת נאוטיקה ורשת אמפוריום ברחבי הארץ ובאתר: http://www.nautica.co.il