כותרות אחרונות
Search

קייטרינג "פלפל" פסגה קולינרית לאירועים

"פלפל" קיטרינג ברמה אחרת

קייטרינג בוטיק "פלפל" פסגת  קולינרית לאירועים

צילומים: קיטרינג "פלפל"

קייטרינג פלפל מתמחה ביצירת חוויה קולינרית ייחודית. העוסקים במלאכה  בפלפל בעלי ניסיון רב בהרכבה והתאמת תפריטים לקהל היעד ולאירועים מגוונים כגון: אירועים פרטיים, אירועים עסקיים, כנסים, השקות, אירועים רבי משתתפים, אירועי בוטיק וקוקטייל .

טל מבעלי קיטרינג "פלפל"

 

בעלי חברת פלפל טל ואיתן חובש ואנשי הצוות הנמרצים והנאמנים שלהם אוהבים להעניק לקהל לקוחותיהם שירות מבין ומקצועי לאורך כל הדרך.

 

קייטרינג פלפל הוא קייטרינג צעיר, איכותי וייחודי המיועד לסוגים  שונים ומגוונים של אירועים וקהלי יעד. ההצלחה שלהם נובעת בעיקר ממקצועיות, יצירתיות ולקוחות מרוצים שהפכו שגרירים נאמנים.

טל מבעלי "פלפל" עם איש הטלויזיה גיא פינס והשף משה אביב

בחברת פלפל מאמינים שעסק טוב חייב להתבסס על ספקים ואנשי מקצוע הטובים ביותר, תוך שימוש בלי פשרות בחומרי גלם איכותיים וטריים. הלקוחות של "פלפל" מגדירים אותם כקייטרינג בוטיק והם עושים הכל כדי לשמור על התואר הזה ומקפידים על מכסה מקסימלית של אירוע או שניים ליום.

 

ליצירתיות של עובדי חברת "פלפל" אין גבולות או הגבלות והם מבטיחים ללקוחותיהם הפרטיים והעסקיים יחס אישי והתחשבות בכל הצרכים והרצונות שלהם בדרך לאירוע מושלם!

פלפל קייטרינג מציע ללקוחותיו תפריט בשרי או חלבי ותפריטים מיוחדים לאירועי צלחת מזלג וקוקטייל, עם הקפדה על אסתטיקה, פרזנטציה ואיכות חומרי גלם מושלמת. בקייטרינג פלפל מציעים לכם מבחר מנות בעלות אופי ישראלי ומקומי וכן מנות המושפעות ממטבחים שונים ברחבי העולם כגון המטבח האסיאתי, הצרפתי הים תיכוני ועוד…

במגוון הרחב של המנות המוגשות לשולחן ניתן למצוא: סביצ'ה דג ים בשילוב עשבי תיבול, פרי טרופי וגוואקאמולי; ברוסקטה כמהין עם פטריות יער צרובות, ביצי שליו וגרגר נחלים; סינייה טלה על מצע גרגרי חומוס חמים, קרם חציל, טחינה גולמית ועשבי גינה ; סינטה צרובה לצד סלט אצות וואקאמה ועוד…

במטבח החלבי הם אוהבים לתת ביטוי ודגש מיוחד לחומרי גלם מובחרים כמו גבינות משק, דגי ים, פסטות טריות וירקות פירות עונתיים. 

בין המנות ניתן למצוא: סופלה גבינת עיזים על מצע ריבת תפוחים; טורטליני במילוי פטריות יער בליווי יין לבן, מרווה, חמאה, קרם כמהין ושבבי פרמזן; קיש ים תיכוני במילוי ירקות קלויים ופטה כבשים, עמדת מעדנייה עשירה עם דגים מעושנים ומבחר גבינות בוטיק, ועוד הרבה דברים טובים…

 

אחד האירועים המרהיבים החביבים על לקוחות החברה הוא  אירוח על טהרת סנביצ'ונים (כריכונים) שונים, ירקות ופירות העונה וקינוחים מפנקים.

בקייטרינג פלפל הלקוח מקבל ביטוי ניכר והקשבה וניתן "לתפור" תפריט בהתאם לטעמים ולסגנונכם האישי, בין אם מדובר באירוע קונספט מיוחד או בתפריטים ייחודיים עדתיים.

לקייטרינג פלפל תעודת כשרות, בהשגחת לשכת הרבנות המועצה האזורית דרום השרון

אחד האירועים המרהיבים והמושקעים בו הם השתתפו לאחרונה היה תצוגת האופנה השנתית של "קסטרו" שם הוגשו כריכונים ייחודיים וטעימים במיוחד בניחוח יוקרתי שהוכנו אל מול האורחים ולצידם שלל פירות אקזוטיים נדירים, יין וקינוחים  מדהימים.