כותרות אחרונות
Search

קניון G כפר סבא מקבוצת גזית גלוב משיק את חנות האופנה "אורבניקה" בקומת הכניסה של הקניון ובחלקו הצפוני….

קניון G כפר סבא מקבוצת גזית גלוב משיק  את חנות האופנה "אורבניקה"  בקומת הכניסה של הקניון ובחלקו הצפוני !

החנות החדשה משתרעת על שטח של כ-1,500 מ"ר.

רשת אורבניקה השקיעה בהקמת הסניף החדש  12 מיליון ₪.

פתיחת החנות מהווה מהלך אסטרטגי אשר יוביל לשינוי מהותי בזרימת הקהל, כאשר חנות האופנה 'אורבניקה', הממוקמת בחלקו הצפוני של המרכז, תאפשר חיבור בין מתחם זה לבין קניון האופנה.

 

הסניף החדש של רשת "אורבניקה" בקניון G כפר סבא, ממוקם בקומת הכניסה של הקניון, בחלקו הצפוני, ומשתרע על שטח של כ- 1,500 מ"ר. הסניף מעניק חוויית קנייה ייחודית ללקוח, עיצוב החנות צבעוני, צעיר ודינאמי.  

צילום אדם קינן

מדובר בחנות החדשה ביותר של רשת 'אורבניקה', אשר שמה את חווית הלקוח כנר לרגליה, עם חלוקת מחלקות מדויקת יותר משאר הסניפים, מסכי לד משודרגים אשר פרוסים ברחבי החנות וטכנולוגיות חדשות לניתוח התנהגות הצרכנים.

 

החנות ממוקמת בקומת הקרקע ומשלבת שתי כניסות: האחת מתוך קניון האופנה והשנייה מצדו הצפוני של המתחם (אזור סינמה סיטי, זוזוברה ועוד)…

 

רשת אורבניקה מצטרפת ל- G כפר סבא לצדן של מגוון חנויות האופנה המובילות בישראל, זאת לצד מגוון גדול של מסעדות, ברים ומתחמי בילוי.

 

גלית סגל מנכ"ל G כפר סבא, מקבוצת גזית גלוב מוסרת: "כניסת חנות האופנה מרשת אורבניקה לקניון היא בשורה מרגשת כפליים גם בהקשר של התחדשות במותג אופנתי, נגיש וזול עם חווית קנייה יוצאת דופן, וגם במיקום החנות, שיאפשר חיבור בין קניון האופנה לבין חלקו הצפוני של המרכז. מהלך זה יחזק את זרימת הקהל בין חלקיו השונים של המרכז . G כפר סבא מקפיד להתחדש ולרגש את לקוחותיו בין היתר באמצעות כניסתם של מותגים מובילים. רק בשנה האחרונה נפתחו ב- G כפר סבא: foot locker, קונדיטוריה מבית היוצר של מיקי שמו, MAC, ביר גרדן, עד העצם, בנא משקאות פיקס, וואנס, פאן סיטי, ומשחקייה מרשת בבילון. אנו מזמינים את קהל לקוחותינו להמשיך וליהנות מחוויית קניות פנאי ובילוי איכותית."

 

צילום אדם קינן

 

אודות מרכז G כפר סבא:

G כפר סבא  מקבוצת גזית גלוב ממוקם בהמשך רחוב וייצמן בכניסה המזרחית לעיר על צומת כביש 531 והכביש העוקף המזרחי של כפר סבא, שמהווה, יחד עם התנועה המגיעה מכביש 6, את אחת הכניסות הראשיות לעיר.

 

G כפר סבא נפתח במהלך 2009 ונחשב לאחד ממרכזי המסחר המובילים במרכז הארץ.  המרכז הביא לישראל קונספט ייחודי של מתחם קניות ובילוי המשלב קניון אופנה סגור ומתחם קניות ובילוי פתוח.

 

מרכז G כפר סבא בנוי בשטח כולל של כ-60,000 מ"ר, מתוכם 20,000 מ"ר של קניון אופנה מקורה עם מגוון עוגני אופנה מהארץ ומחו"ל, ו-40,000 מ"ר של מרחב פתוח הכולל, סינמה סיטי, חנויות ענק, מסעדות, בתי קפה ומוקדי בילוי.

 

בקניון כ-180 עסקים מתוכם כ-15 בתי קפה ומסעדות מובילים. מדי יום שישי מתקיים במקום שוק אוכל ומבקרים בו כ-15,000 איש. כ-21,000 איש פוקדים את המתחם מדי יום. הקניון משרת בעיקר את תושבי כפר סבא, כוכב יאיר, צור יגאל והיישובים הסמוכים לכפר סבא, אולם בשל נגישותו וקרבתו לצירים מרכזיים  מהווה מוקד משיכה לקהלים מכל אזור השרון.

 

קניון האופנה מרכז בתוכו את מיטב המותגים והעוגנים ולצדו, כאמור, פועל מרכז פתוח המשלב בתוכו את כל העוגנים המשמעותיים של המרכזים הפתוחים, כולל שופרסל, סופר פארם, FOX HOME, אייס, טויס אר אס, אופיס דיפו וכן חנויות חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית.

 

בנוסף, פועלG  כפר סבא כאזור הבילוי המועדף של תושבי השרון הכולל מתחם סינמה סיטי, באולינג, משחקיות ילדים ומספר רב של מסעדות ובתי קפה.

 

בין השוכרים הנמצאים במרכז:

במתחם הפתוח:

אליטל, נייקי, אדידס, מגה ספורט, שופרסל, מסעדת ZOZOBRA, בנדיקט, ארומה,  בלאק בורגר, פיאנו פיאנו – מסעדה איטלקית, שיפודי ציפורה, מקדונלדס, שמו – הקונדיטוריה, ג'פניקה, גלידה גולדה, עד העצם, מאפה נאמן, בנא משקאות ביר גרדן, פאן סיטי, ACE, FOX HOME, אופיס דיפו, אופטיקנה, טויס אר אס, א.ל.מ, טרקלין חשמל, גלי, סופר פארם, עמינח, ד"ר גב, ריקושט ועוד…

 

בקניון האופנה:

H&M, ZARA , המשביר לצרכן, אמריקן איגל,  קסטרו, מנגו, קפה הילל, גרג קפה, MAC, סטימצקי, הודיס, פיקס, קבוצת פוקס (נשים, ילדים, בייבי, ללין), טומי אנד פרנדס, קרייזי ליין, תכשיטי מילר, הבורסה לתכשיטים, רנואר, היינס, אקססוריז, פרטנר, צומת ספרים, סבון של פעם, לי קופר, רויאלטי, אדידס אוריגינלס, סוהו, באג מחשבים, אפרודיטה, סקרה, 24/7, עמנואל, קרוקס, נעלי אלדו, נעלי טו גו, פאב אירי, באולינג ועוד…