כותרות אחרונות
Search

לישון בסוויטה במלון איילנד בנתניה ולהרגיש כמו בריביירה הצרפתית !

לישון בסוויטה בנתניה ולהרגיש כמו בריביירה הצרפתית !

מלון "איילנד" היוקרתי מייצר לכם חוויה אירופאית בלתי נשכחת.

מלון איילנד הממוקם בחוף הדרומי של נתניה, הנו מלון סוויטות ייחודי, המציע שילוב מהפנט של נוף ים מכל סוויטה, מיקום אטרקטיבי, עיצוב יוקרתי וחוויית נופש יוצאת דופן.

 

צילום אורי קרמן

 

מיקומו האידיאלי של מלון איילנד, המתנשא לגובה של 29 קומות, על חוף ימה של נתניה, מזכיר לאורחיו את חוויית הריביירה הצרפתית. במלון ניבנו 137 סוויטות ענקיות המעוצבות על טהרת צבעי השחור לבן, מהן נשקף נוף לים ולטיילת. כל אחת מהסוויטות מתאימה לאירוח של משפחה עד 6 נפשות או אנשי עסקים.

 

כל אחת מהסוויטות אובזרו במטבח המיועד לבישול עם כיריים מובנות, סלון מרווח עם פינת ישיבה וטלוויזיה, שולחן אוכל רחב, חדר שינה עם טלוויזיה ומרפסת דק מרווחת עם מבט ישיר לרצועת החוף של פולג. במיוחד לאנשי העסקים הפוקדים את איילנד, המלון גם מציע אינטרנט אלחוטי חינם, חדרי ישיבות, ארוחות שף פרטיות בסוויטות ואולם להתכנסות לפי הצורך.

 

צילום אורי קרמן

 

כבר בכניסה למלון משתקפת מלובי המלון, בריכת שחייה גדולה הממוקמת מול הים. בנוסף במלון ישנו חדר כושר מקצועי, חדר חוגים ללא תשלום בו מתקיימים שיעורי קיקבוקסינג, זומבה, פילאטיס, ספינינג ועוד. מתחם ספא מפנק המציע תפריט עשיר של טיפולים, המתבצעים ע"י צוות מקצועי ומנוסה, ביניהם: טיפולי פילינג, עיסויים, שיאצו, חבילות זוגיות. הספא עוצב אף הוא על טהרת הצבע הלבן וכולל סאונה יבשה, חמאם, חדרי טיפולים זוגיים וג'אקוזי, פינת מנוחה מרגיעה עם כיבוד קל. לאורחים הקטנטנים מציע המלון מועדון ילדים ובית קפה בוטיק הפתוח גם לאורחים מבחוץ כל ימות השבוע.

 

צילום אורי קרמן

 

 

מלון איילנד מציע לאורחיו ליהנות מחופשה מפנקת באזור השרון עם ילדים, הכוללת טיול רגלי בטיילת, המשתרעת על פני 3 קילומטר וכוללת גינות משחקים, פסלי אבן ענקיים בדמות חיות. בצמוד למלון נפתח מתחם קולינארי הכולל את בית הקפה "לנדוור", מסעדת הבשרים "לחם בשר", גלידת "אמיליה" ומסעדת ההמבורגרים "צ'אביז". עבור הילדים המלון שוכן בקרבת אטרקציות מהנות כדוגמת: מרכז המדע פלנתניה, קולנוע סינמה סיטי, פארק אוטופיה, גשר הצבים, שמורת האירוסים, פארק שלומית החורף ועוד…

 

צילום אורי קרמן

 

על תפריט המלון, האירועים הפרטיים וארוחות השף הפרטיות, אמון השף עודד סיידא, המגיע אלינו מעולמות קייטרינג הגורמה. סיידא מתמחה באוכל מוקפד, עונתי וטרנדי ומוסיף לשהות במלון חוויה קולינארית בלתי נשכחת.

 

את המלון מנהלת חברת הניהול של שרון סיידא, המכהנת גם כמנכ"לית המלון, בשנה וחצי האחרונות. סיידא אשת עסקים מנוסה בתחומי התיירות, יזמות ונדל"ן, מביאה עמה מומחיות רבה בתחום התיירות והשיווק ובכוונתה לקבל לידיה, את הניהול של עוד מספר מלונות נוספים בארץ ובעולם במהלך שנת 2019. 

 

 

מלון איילנד- שדרות עובד בן עמי 10 נתניה טלפון 077-2666666 אתר הבית www.islandsuites.co.il