כותרות אחרונות
Search

רדימיקס תשקיע 5 מיליון ₪ באיבזור 800 המשאיות ומערבלי הבטון של החברה במערכות ראייה היקפיות נגד תאונות.

רדימיקס תשקיע 5 מיליון ₪ באיבזור 800 המשאיות ומערבלי הבטון של החברה במערכות ראייה היקפיות נגד תאונות.

קבוצת רדימיקס נלחמת בתאונות הדרכים ותאונות העבודה, ומציידת את 800 המשאיות ומערבלי הבטון שברשותה במערכת ראיה היקפית מבית "א.ד.י מערכות לרכב" בעלות של 5 מיליון ש"ח. במערכות החדשות מצלמות היקפיות שמעניקות לנהג יתרון בטיחותי וקבלת מידע בכל רגע נתון על המתרחש סביב הרכב. המערכת גם מאפשרת לקציני הבטיחות וקציני הרכב לבדוק אירועים חריגים.

 

בזמן שתאונות העבודה באתרי הבנייה הולכות ומתרבות,  קבוצת "תעשיות רדימיקס" מבית CEMEX  העולמית, יוצאת במיזם בטיחותי חדש בעלות של 5 מיליון ₪. במסגרת המיזם החדש, כל צי המשאיות ומערבלי הבטון של החברה שעומד על כ-800, יאובזר במערכת ראיה היקפית מבית "א.ד.י מערכות לרכב".

 

מערכת הראייה ההיקפית כוללת מערכת של מצלמות היקפיות שמעניקות לנהג יתרון בטיחותי ומאפשרות לו לקבל בכל רגע נתון מידע על המתרחש סביב המשאית. זאת באמצעות תצוגה ויזואלית ממסך שמותקן על הדשבורד של ומפוצל ל-4 מסכי משנה המאפשרים מבט עין על כל המתרחש מסביב למערבל ולמשאית: מצלמה קדמית – מאפשרת לנהג לקבל מידע על שטחים מתים בחזית המשאית, מצלמה אחורית- מאפשרת לנהג לקבל תמונה ברורה על מה שקורה בחלק האחורי של המשאית, מצלמת צד ימין- מבטלת לנהג את האזורים המתים שאותם הוא לא רואה באמצעות המראה השמאלית ושתי עיניות צד ימין- כתוספת למצלמה המספקת חיווי קולי בהתקרבות יתר של המשאית לרכב ו/או מכשול בדרך.

 

המערכת נותנת אפשרות גם לקציני הרכב ולקציני הבטיחות לבדוק את התנהגות הנהג במקרה של אירוע חריג.

 

 

 

ראוי לציין כי המיזם החדש אינו המיזם הראשון של רדימיקס בתחום הבטיחות. החברה זכתה בשנת 2011 בפרס הבטיחות והגהות בעבודה והובילה שלל פרויקטים בתחום הבטיחות וביניהם: התקנת מנגנונים נגד התהפכות במשאיות, הכשרת נהגי החברה בקורסים ייחודיים לנהיגה ברכבים כבדים ועוד.

 

יצחק בז'רנו, יו"ר ומנכ"ל קבוצת תעשיות רדימיקס ישראל אמר על היוזמה כי: "בטיחות וחיי אדם ברדימיקס הם ערך עליון שעומדים מעל לכל. מתוך תחושת אחריות אנחנו גאים לתת לנהגי החברה את אמצעי הבטיחות הטובים ביותר שיגנו עליהם, על עובדינו, על נהגים אחרים, ועל הולכי הרגל".

 

אבי זינו, מנכ"ל חב' "א.ד.י מערכות לרכב" מציין כי:" המיזם הבטיחותי עם "קבוצת תעשיות רדימיקס" הוא בשורה משמעותית בענף התחבורה. אנחנו עדים יותר ויותר לגופים גדולים הרואים חשיבות גדולה לספק לעובדיהם הנמצאים שעות ארוכות בכבישים את אמצעי הבטיחות הטובים ביותר כדי למנוע תאונות דרכים ותאונות עבודה, ובד בבד להעניק לקציני הבטיחות וקציני ציי הרכב בחברה שליטה ובקרה על הרכב, פעילות הנהג ואירועים חריגים. אין לי ספק כי זהו צעד שיביא גם לחיסכון כספי מצטבר גדול לחברה".

 

אודות קבוצת רדימיקס:

קבוצת תעשיות רדימיקס שראל בע"מ הינה הקבוצה המובילה בישראל בייצור ואספקת חומרי גלם לתעשיית הבנייה. מפעלי הקבוצה ממוקמים מצפונה ועד לדרומה של מדינת ישראל, ומספקים פתרונות בנייה המבוססים על מוצרים, שירותים המייצגים איכות, מצוינות ואמינות.

 

*חטיבת הבטון של "תעשיות רדימיקס (ישראל) בע"מ", מונה כ- 65 מפעלים לייצור בטון וטיט מובא.

*חטיבת האגרגטים – מונה 8 מפעלים ומחצבות המייצרים אגרגטים, חול וסיד.

*חטיבת התשתיות – "רדימיקס, מוצרי בטון (ישראל) בע"מ", מייצרת מגוון רחב של מוצרים לתשתיות.

* מוספים כימיים לבטון – "כימוקריט בע"מ"

 

אודות א.ד.י מערכות לרכב

חברת "א.ד.י מערכות לרכב חכם" הוקמה בשנת 1984 ע"י איציק ואבי זינו ועם השנים הפכה לחברה מובילה בתחום יבוא, שיווק והתקנה של מגוון רחב של מוצרים חכמים לרכב, מערכות מיגון ואיתור, מערכות שמע ומולטימדיה , מוצרי נוחות ובטיחות , מוצרי יוקרה ותקשורת ומייצגת באופן בלעדי בישראל את חב' KENWOOD יצרנית מערכות שמע ומולטימדיה, את חב' HARMAN יצרנית מותגי על בתחום השמע ואת חברות INFINITY ו-JBL.

 

חב' "א.ד.י מערכות" פעילה באופן בלעדי אצל יבואני רכב מובילים בישראל , ביניהם : UMI יבואנית שברולט, קאדילק, איסוזו, חב' "קרסו מוטורס" יבואני ניסאן, רנו ודאצ'יה, חב' "טלקאר" יבואני קיה, חב' סמל"ת (סובארו) , חב' "מאיר" למכוניות ומשאיות יבואני הונדה , חב' "תשתיות" יבואני משאיות דאף ועוד…

 

לפני כשנה רכשה קרן סקאי באמצעות חב' שנפ 50% מבעלות החברה.