כותרות אחרונות
Search

רשת האופנה H&O משיקה: קולקציית אקססוריז לסתיו חורף 2015/16

צילום: טל טרי

רשת H&O   המהווה קורת גג למותגים אופנתיים מציגה את קולקציית האביזרים, המתכתבת עם הטרנדים החמים בעולם האופנה. מדובר בקולקציה עשירה, המאפשרת יצירת טוטאל לוקים מגוונים, בהתאמה אישית.

קולקציית אביזרי האופנה של Tag Women לרשתH&O , מושפעת ממסלולי התצוגות בעולם ומתרגמת את הטרנדים לפריטים עכשוויים במחירים נוחים. ב-H&O מאמינים שאבזור נכון משדרג את ההופעה, מבדל בין אישה לאישה ויוצר את ה"אני הייחודי", שכל אחת מחפשת לעצמה. 

על המדפים העונה תוכלו לפגוש בחמישה טרנדים מובילים ובכל אחד מהם מגוון רחב של פריטים:

 

מופע שנות השבעים

ללא ספק מדובר בטרנד מוביל לעונה – פריטים עדכניים בהשראת שנות השבעים. פונצ'ואים חלקים או בדוגמאות עדינות, שאלים, צעיפים, וסטים ואפילו שרשראות וצמידים בתוספת פרנזים, שהפכו לסימן ההיכר של התקופה, צעיפים דקים בהדפסי פייזלי או פרחים צבעוניים, שרשראות אתניות או סרוגות ועוד.

 

רוק סטאר

אדום, שחור ונגיעות של זהב, חברו יחד להופעה עוצרת נשימה בשילוב ג'ינס עם קרעים, ג'קט דמוי עור, או אפילו טייץ עם ריצ'רצ'ים מדליקים. בנוסף,  מגוון גדול של תיקים מדליקים ביניהם תיק שחור עם רוכסני שרשרת מוזהבים, תיק קרוקו אדום עם אבזור מוזהב ותיק צד ניטים שחור ותיק קלפה אדום מבריק.  שרשראות חוטים וחרוזי זהב, שרשרת פרנזים אדום וזהב וצמידי ניטים מגנט, כפפות דמוי עור שהופכות כל יד לאטרקטיבית וכובעי צמר במגוון דוגמאות להופעות חורפיות באצטדיונים גדולים.

 

כשגרפי וקלאסי נפגשים

השילוב בין צורות גרפיות לצבעוניות בשחור ולבן, יוצר פריטים על זמניים שנשים אוהבות במיוחד. אפשר ליהנות מהם עם ג'ינס ביום, או עם שמלת ערב בלילה והם מסתדרים נהדר עם כל גוון בארון. בין הפריטים השונים אפשר למצוא תיקי רופא קטנים, תיקי קרוקו מבריקים לנשיאה על הצד או באלכסון, תיקי צד שק, תיקי קלפה עם חיתוכי לייזר ואפילו תיקי גב בדוגמת קווילט. בנוסף, שרשראות פרחים מפלסטיק עם נוכחות מרהיבה, צמידי מגנט עם קריסטלים, צעיפי משבצות וזברה, כפפות טרמיות עם שיבוץ עדין  וכובעי צמר בדוגמת צמות מדליקה.

 

סיפור בג'ינס

פריטי הג'ינס כאן כדי להישאר, עם תוספות נכונות המתכתבות בחוכמה עם הג'קט, החולצה ואפילו המכנסיים השגרתיים ומקפיצות את ההופעה. כך למשל תוכלו להיעזר בצעיפים דקיקים בגוון ג'ינס בהדפס בוהו שיק, בשאל דגרדה, סט צמידים בדפוס נחש למראה עדכני, תיק גב פרחוני שיחד עם ג'קט הג'ינס יחזיר אתכן במנהרת הזמן, תיק כחול מבריק להקפצת טוטאל לוק ג'ינסי ועוד .

 

ברק ורעם

נגיעה של מטאלי, גם ללוק הפשוט ביותר, מוסיפה ברק גם בימים סגריריים במיוחד. בין הפריטים ששווה לשים אליהם לב:  שרשרת חוטי זהב לתוספת רושם, שרשראות חוטים וחרוזי זהב, תיקים בגדלים שונים בתוספת אבזמים שנותנים את הטון וחמישה צמידים מחוברים למראה "בלינג בלינג" יוקרתי במחיר שפוי במיוחד.

מחירים:

שרשראות: 59.90- 79.90 ₪

צמידים: החל מ- 39.90 ₪

תיקים: 29.90- 219.90 ₪

צעיפים: החל מ- 59.90 ₪

כפפות: החל מ- 49.90 ₪

כובעים:  החל מ- 39.90 ₪

שאלים: 149.90 ₪

להשיג ברשת H&O

עריכה ועיצוב – אבי בר