כותרות אחרונות
Search

רשת הקמעונאות (DMF" (Discount My Fashion" חונכת סניף שלישי בכפר סבא.

צילום: נתי גולד

 

רשת הקמעונאות (DMF" (Discount My Fashion" חונכת סניף שלישי בכפר סבא.

תוך פחות משלושה חודשים מאז כניסתה לשוק הישראלי חונכת הרשת סניף שלישי בכפר סבא, אחרי שני סניפים בראשון לציון ורמת גן.

רשת "DMF" מציעה מוצרי ביגוד והנעלה עבור נשים, גברים וילדים של מותגי האופנה המובילים בעולם בהנחה של עד 80% ממחיר השוק המומלץ.

 

DMF – Discount My Fashion – רשת קמעונאית המשווקת מותגי אופנה בינלאומיים מובילים עבור נשים, גברים וילדים, במחיר הנחה של עד 80% מהמחיר הקמעונאי המומלץ – לאורך כל ימות השנה, פותחת סניף שני בישראל.  החברה שנוסדה בשנת  2014 בדרום אפריקה, וביססה עצמה כשחקנית מרכזית בשוק שיווק עודפי מותגי אופנה מובילים, חונכת סניף שלישי בכפר סבא ברחוב היוצרים 2, גודל החנות היא 900 מטר רבוע. סניף זה מצטרף לסניפים ברמת גן, ברחוב ששת הימים 12 (מול קניו איילון) המשתרע על פני 800 מ"ר ואל סניף ראשון לציון שנפתח בתחילת חודש יוני ברחוב משה בקר 14 וגודלו הוא 600 מ"ר. עלות השקעה בכל סניף עומדת על כ – 5 מיליון שקלים.

 

צילום נתי גולד, דוגמנית – אוריאן יצחקי, סטיילינג – מיכל עובדיה

 

המודל העסקי של DMF בנוי על לקחים שהופקו מהמודל של ענקית ה -off-price האמריקאית TJMaxx (TkMaxx באירופה ואוסטרליה). TJMaxx הוקמה בשנת 1976 והפכה לסיפור הצלחה בשל המחירים הנמוכים שהיא מציעה ופילוסופיית חיפוש אחר האוצר שהנחילה בלקוחותיה. הרשת הינה קמעונאית ה-Off price למותגי אופנה ואופנת הבית הגדולה בעולם עם מעל ל- 5,500 סניפים.

כל המותגים המוצעים למכירה בחנות נמכרים בהנחה קבועה של עד 80% ממחיר המקור. ערוצי הרכישה העיקריים של הרשת כוללים את רשתות הכלבו היוקרתיות Bloomingdale's, Nordstrom, Macy's וכן גם את Footlocker, Asos, Amazon וניתן למצוא בה את המותגים -Michael Kors, Hugo Boss, Moschino, Adidas, Tommy Hilfiger, Levi’s, Calvin Klein, Nike, ALDO, Guess, Diesel, Ralph Lauren ומותגים רבים נוספים לצד פרטי Non Brand איכותיים.

 

צילום: נתי גולד

 

מבחר המותגים משתנה על בסיס שבועי, הדגמים המוצעים בחנות יחידים במינם ולרשת אין מחסן מלאי עודף או כפולות של מוצרים, כך שפריט שנמכר לא יחזור למדפים בשנית וקצב תחלופת הפריטים מהיר מאד והמרוץ אחר הפריט הייחודי הוא בלתי נגמר.

 

בניגוד לקניינים מסורתיים בתחום האופנה, הרוכשים קולקציות ממפעלים או מספקים חודשים מראש, DMF מאתרת סטוקים של פריטי אופנה ברחבי הגלובוס, עודפים של מותגי על בהנחות גדולות, ובאמצעות יבוא מקביל. הרשת רוכשת מלאי עודפים ענקיים ישירות מקמעונאים, ספקים ויצרני מותגים על מנת להביא ללקוחותיה בכל שבוע סחורה עדכנית במחירים חסרי תקדים. הקמעונאים שאיתם עובדת DMF מעוניינים להפוך את המלאי העודף שלהם להון חוזר ולכן מוכרים את הסטוקים הללו במחירים מוזלים ובכמויות גדולות. בעקבות שיטת הקניינות הייחודית של הרשת, קולקציות שונות ימצאו בכל סניף.

 

צילום נתי גולד, דוגמנית – אוריאן יצחקי, סטיילינג – מיכל עובדיה

 

רוב הפריטים בחנות משתייכים לקולקציות החדשות של המותגים הגדולים ופריטים אייקוניים על-זמניים, לצד אחוז קטן של פריטים מעונות קודמות.

 

גיא פינקלשטיין סמנכ"ל DMF ישראל מסר: "אנו שמחים לבשר על פתיחת סניף שלישי לרשת DMF בישראל ובתקופה כל כך קצרה מאז פתיחת הסניף הראשון והשני. אנו ממשיכים במהפכה שאנו מביאים לצרכן הישראלי על ידי הבאת מותגי האופנה המובילים בעולם במחירים חסרי תקדים"

 

 "DMF" ישראל.

סניף כפר סבא – רחוב היוצרים 2

שעות פתיחה: 9:00 – 21:30 , שישי, 9:00 – 15:00

סניף רמת גן – רחוב ששת הימים 12, מול קניון איילון,

שעות פתיחה: 9:00 – 21:30 , שישי, 9:00 – 15:00

סניף ראשון לציון – רחוב משה בקר 14, מול מסעדת סוהו,

שעות פתיחה: 10:00 – 22:00, שישי, 9:00 -15:00

 

אתר ; פייסבוק ;  אינסטגרם