כותרות אחרונות
Search

רשת חינאווי מחדשת ומשפצת את סניף "Wine & More" בהוד השרון – ההשקעה במהלך כמיליון ₪.

רשת "חינאווי" – צילום: אביב פרסום

 

רשת חינאווי "Wine & More" מציגה מתיחת פנים!

רשת חינאווי מחדשת ומשפצת את סניף "Wine & More" בהוד השרון – ההשקעה במהלך כמיליון ₪.

הסניף עבר עיצוב, שיפוץ מסיבי והכפלת שטח החנות, הכולל קצביית פרימיום, מעדניית גבינות, חנות יין ואלכוהול, סיגרים, דליקטסים ועוד…

 

מתיחת פנים: רשת חינאווי "Wine & More" יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו היא מחדשת את סניף הוד השרון עם עיצוב ושיפוץ מסיבי, לצד הכפלת שטח החנות ל- 120 מ"ר הכולל מחלקות שונות ביניהן, קצביית פרימיום, מעדניית גבינות, חנות יין ואלכוהול, סיגרים, דליקטסים ועוד… היקף ההשקעה הכולל במהלך- כמיליון ₪.

 

רשת "חינאווי" הוד השרון – צילום: פרטי

 

סניף הוד השרון הממוקם ברחוב סוקולוב 16 בעיר, עבר שדרוג ועיצוב במחלקות השונות כשהדגש הוא על עיצוב מינימליסטי יוקרתי. סניף זה, הוא אחד הסניפים הותיקים והחזקים של הרשת, עוצב בקווים מינימילסטיים נקיים כדי להעניק את הבמה הראויה למוצרים, לדבר בעד עצמם ולבלוט. לצד זאת, שולבו אלמנטים יוקרתיים, כמו פרקט פישבון, תאורה חכמה מותאמת ועוד. בנוסף, הושם דגש רב על הנגשת הסניף לנכים, שדרוג והכפלת תמהיל המוצרים המוצע בחנות, כל אלו על מנת לייצר חווית קניה מתקדמת בסטנדרטים בינלאומיים.

 

רשת "חינאווי" הוד השרון – צילום: פרטי

 

רשת חינאווי "Wine & More", הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת בבעלותה של משפחת חינאווי, מונה כיום 10 סניפים באזורים שונים ברחבי הארץ.

 

מהנהלת רשת חינאווי "Wine & More" נמסר: "זה לא סוד שבשנים האחרונות הוד השרון הפכה למעצמה קולינרית, היא ממשיכה להתחזק עם מסעדות שנפתחות בקצב מתמיד ואיתה מתחזקים בהלימה הידע והסקרנות לעולמות היין והאלכוהול. המודעות של הלקוח הישראלי גוברת מיום ליום, הוא פתוח להתנסות במוצרים מקומיים ומיובאים כאחד, יותר מתמיד, והוא אינו מוכן להתפשר על האיכות. אנו רואים את השינוי בפועל, סל הקניות ביחס לשנים קודמות גדל משמעותית וההעדפה ההראשונית מושמת על מוצרי הפרימיום. אנו מעריכים שצמיחה מואצת זו אינה טרנד חולף, אלא צפויה להישאר ולהתעצם".

 

רשת "חינאווי" הוד השרון – צילום: פרטי

 

עוד הוסיפי ברשת: "נוסף להכפלת מגוון המוצרים המשווקים בחנות ויבוא מוצרים הייחודיים רק לנו בין אם בגבינות, ביין ובאלכוהול, היה לנו חשוב לשלב אווירה חמה ואינטימית ללקוחותינו הנאמנים, שרצים איתנו שנים על גבי שנים והפכו ברבות השנים לסוג של משפחה. צוות העובדים עבר הכשרה מקצועית נוספת כך שחווית הקניה המוצעת תבטא נגיעות של חו"ל לצד חמימות והכרות אישית. לרגל ההשקה המחודשת ולרגל החגים אנו נציע מבצעים אטרקטיביים במיוחד במחלקות השונות כך ששווה לעקוב אחרינו".

 

רשת חינאווי Wine & More, סוקולוב 16 הוד השרון. טלפון: 09-7450460.

 

אודות רשת חינאווי "Wine & More":

רשת חינאווי "wine & more" , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 10 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון, אירפורט סיטי ונוף הגליל-מתחם קולינרי הכולל מסעדת בשרים איכותית "פורטר האוס". בחלק מהסניפים מפעילה הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן, יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.