כותרות אחרונות
Search

רשת "חינאווי Wine & More" משיקה לראשונה בישראל מתחם קולינרי חדשני בעיר נוף הגליל (לשעבר נצרת עילית ).

רשת "חינאווי" משיקה קומפלקס ייחודי בנוף הגליל צילום: סוזי לוינסון

 

רשת חינאווי Wine & More מרחיבה את פעילותה העסקית ומשיקה לראשונה בישראל מתחם קולינרי חדשני, בעיר נוף הגליל (לשעבר נצרת עילית).

מתחם הקונספט הייחודי מתפרש על פני שטח של 850 מ"ר ומאגד תחת קורת גג אחת שטח מסחר ומסעדה. חנות יינות אלכוהול ובירות, חדר יישון יינות, קצביית פרימיום, מעדנית גבינות בוטיק מיובאות ודליקטסים, קומת גלריה VIP, חדר סיגרים, ובגולת הכותרת: מסעדת בשרים "חינאווי גריל".

היקף ההשקעה בהקמת המתחם נאמד בכ-5 מיליון ₪.

 

רשת חינאווי Wine & More, מרחיבה את פעילותה העסקית ומשיקה מתחם קולינרי חדשני בעיר נוף הגליל (לשעבר נצרת עילית). מתחם הקונספט הייחודי מתפרש על פני שטח של 850 מ"ר ומאגד תחת קורת גג אחת שטח מסחר ומסעדה. חנות יינות, אלכוהול ובירות, חדר יישון יינות, קצביית פרימיום שתכלול גם בשרים מיושנים ונתחים ייחודיים, מעדניית גבינות בוטיק מיובאות ודליקטסים עם למעלה מ- 020 סוגי גבינות, קומת גלריה VIP, חדר סיגרים ובגולת הכותרת: מסעדת בשרים "חינאווי גריל".

 

מתחם זה הוא הראשון מסוגו בישראל, המשלב בין קטגוריות שונות בחלל אחד ומעניק חווית אירוח כוללת על כל גווניה, המותירה חותם ייחודי. שטח המסחר משתרע על פני 600 מ"ר בעוד שטח המסעדה הוא 250 מ"ר. זהו הסניף העשירי במספר של הרשת, שסניפיה ממוקמים באזור גוש דן והשרון.

 

רשת "חינאווי" משיקה קומפלקס ייחודי בנוף הגליל צילום: סוזי לוינסון

 

משפחת חינאווי ששמה הולך לפניה ומזמן הפכה לשם מותג, החליטה להרחיב את עסקיה לאזורים גיאוגרפיים נוספים. לאחר ביקור בנכס, נולד הרעיון לייצר חלל ייחודי המספק חוויה כוללת של 360 מעלות בניחוח של חו"ל. היקף ההשקעה בהקמת מתחם הקונספט החדש נאמד בכ-5 מיליון ₪. עיצוב המקום  הושפע ממאפייני האזור וכולל חלל שיקי ומואר עם תקרה גבוהה במיוחד וקומת גלריה המעוצבים בקווים נקיים המשלבים אלמנטים ופיסים דומיננטיים ויוקרתיים.

 

מתחם זה של רשת חינאווי Wine & More נועד לשרת את תושבי האזור, אך לא רק. בשל ייחודיותו, הוא צפוי להוות מוקד משיכה ללקוחות מכל קצוות הארץ לרבות מטיילים ותיירי פנים וחוץ. חווית הקניה והאירוח במתחם זה אינה משתווה לשום דבר שהכרנו בעבר. מבקרי המתחם יחשפו לעשרות מותגים חדשים ולמיטב הטרנדים המובילים בעולמות הקולינריה, היין, האלכוהול והסיגרים, כך שללא ספק צפויה חוויה מעשירה בסטנדרטים בינלאומיים.

 

רשת "חינאווי" משיקה קומפלקס ייחודי בנוף הגליל צילום: סוזי לוינסון

 

גולת הכותרת להשלמת הקונספט במתחם היא "חינאווי גריל"- מסעדת בשרים אותנטית שתגיש בעיקר נתחי פרימיום מיוחדים, צפויה להיפתח בחודש הקרוב. מטבח המסעדה יעניק קריצה וטוויסט למנות מסורתיות ויוגשו בה לצד מנות מיוחדות יינות מהשורה הראשונה. מסעדת הקונספט הבשרית של חינאווי Wine & More תהיה פעילה לאורך כל ימות השבוע וסופי שבוע החל מהשעה :0012 ועד-23:00 בלילה.

 

ואסים חינאווי מבעלי רשת חינאווי Wine & More מסר "אנו נרגשים להשיק את מתחם הקולינריה הראשון מסוגו בארץ הכולל תמהיל ייחודי של מותגים מובילים במקום אחד, היוצרים חגיגת חושים אינסופית. כחלק מפעילותנו העסקית אנו מקפידים לחדש ולראשונה מזה שנים החלטנו לאגד בין תחומי הליבה שלנו למסעדה במטרה לייצר קונספט אחר. זהו הסניף העשירי במספר שאנו משיקים והוא מזקק לתוכו 50 שנות עשייה ומצוינות שהוביל אבינו ג'ורג' ואנו-שלושת בניו ממשיכים בדרכו במטרה להצעיד את הרשת קדימה".

 

רשת "חינאווי" משיקה קומפלקס ייחודי בנוף הגליל צילום: סוזי לוינסון

 

עוד הוסיף חינאווי, "החזון שעמד מאחורי הקמת המתחם היה להעניק תחושה של קפיצה קצרה לחו"ל המשלבת בו במקום חווית אירוח במספר תחנות. חוויה שיכולה להתחיל כבר בשעות הבוקר עם למברוסקו ופלטת גבינות, עישון סיגר איכותי בחדר הסיגרים לצד טעימת משקה מיושן, בחירת נתח ייחודי במסעדת הגריל והתענגות על יין- שניתן מייד בתומה לרוכשם בחנות. כיום אף שחקן בשוק אינו מציע סינרגיה מושלמת שכזו, כך שאנו בטוחים שרבים מלקוחותינו יבקשו לשחזר חוויה זו שוב ושוב".

 

אנדריי חינאווי, מבעלי הרשת הוסיף "מעבר להיקף ההשקעה הכספית הניכרת במקום, הושקעו משאבים רבים גם בגיוס ההון האנושי, בהעשרת הידע המקצועי של הצוותים במטרה להעניק מצוינות בשירות וערך מוסף למבקרים. מתחם זה צפוי לסייע בהנעת גלגלי הכלכלה המקומית ולספק עשרות מקומות עבודה לתושבי הסביבה. אנו מכוונים שמתחם זה יהווה ציר מרכזי בנוף הכולל ויציע לציבור תכנים ייחודיים ופעילויות שוטפות לאורך כל השנה, לרבות חגיגות הכריסמס הקרבות".

 

חינאווי Wine & More שדרות מעלה יצחק 3, נוף הגליל.

שעות פתיחה:

 א'-ד- 9:00-22:00. ה'-ו'- 9:00-23:00. ש'- 10:00-23:00.

טלפון: 077-5003626.

 

אודות רשת חינאווי Wine & More

 רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 10 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון ובאירפורט סיטי. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.